Eikö nää helteet vois jo pikkuhiljaa loppua?!!
Ketuttaa ihan helvetisti hikoilla ja ahistaa muutenkin.
Kommentit (46)
Ulkona +22.2, sisällä kerrostalossa +27. Haaveilen viileästä ja hengittävästä puutalosta isojen puiden varjossa, puutarhalla. <3
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelin että joku on upittanut valitusta viimekesän helteistä että kun nyt valitetaan kylmyydestä. :D
Mutta joo. Ei ole kyllä edes lämmintä ollut tänä keväänä. Toppatakki päällä mennään edelleen!
Et voi olla tosissasi.
Kerrostaloihin pakolliseksi kaukokylmä. Jos minä saisin päättää se olisi laki. Ihan sairasta paahtua kesällä sillipurkissa. Parvekkeella voisi nukkua tietysti, jos on ihan pakko. Mutta...pitäisi olla hyönteisverkko..ja entäs sitten linnut? Monta kertaa harakat ovat käyneet visiitillä parvekkeellani. En osaisi nukkua kun ajattelisin että sellainen yhtäkkiä vaikka nokkaisisi.
Itse olen mökillä Nilsiässä, joka kuuluu Kuopioon. Ajattelin lähteä katselemaan korvasieniä, mutta niin paljon oli metsätiellä lunta, että käännyin takaisin.
Koskaan ennen ei ole 20.5 ollut lunta. Ulkona oli päivällä 12 astetta, nyt 8.
Vierailija kirjoitti:
Kerrostaloihin pakolliseksi kaukokylmä. Jos minä saisin päättää se olisi laki. Ihan sairasta paahtua kesällä sillipurkissa. Parvekkeella voisi nukkua tietysti, jos on ihan pakko. Mutta...pitäisi olla hyönteisverkko..ja entäs sitten linnut? Monta kertaa harakat ovat käyneet visiitillä parvekkeellani. En osaisi nukkua kun ajattelisin että sellainen yhtäkkiä vaikka nokkaisisi.
Kaukokylmä on hyvä ajatus, mutta sekin auttaisi jo paljon, jos kaikissa kerrostaloissa kiellettäisiin parveketupakointi, niin että tuulettaminen olisi mahdollista.
On se hirveää kun pari viikkoa vuodessa lämmintä.. sitä kylmää, pimeää paskaa joudutaan kestämään tarpeeksi.