Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö nää helteet vois jo pikkuhiljaa loppua?!!

Vierailija
20.05.2017 |

Ketuttaa ihan helvetisti hikoilla ja ahistaa muutenkin.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hirveää kun pari viikkoa vuodessa lämmintä.. sitä kylmää, pimeää paskaa joudutaan kestämään tarpeeksi.

Vierailija
42/46 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona +22.2, sisällä kerrostalossa +27. Haaveilen viileästä ja hengittävästä puutalosta isojen puiden varjossa, puutarhalla. <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ajattelin että joku on upittanut valitusta viimekesän helteistä että kun nyt valitetaan kylmyydestä. :D

Mutta joo. Ei ole kyllä edes lämmintä ollut tänä keväänä. Toppatakki päällä mennään edelleen!

Et voi olla tosissasi.

Vierailija
44/46 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostaloihin pakolliseksi kaukokylmä. Jos minä saisin päättää se olisi laki. Ihan sairasta paahtua kesällä sillipurkissa. Parvekkeella voisi nukkua tietysti, jos on ihan pakko. Mutta...pitäisi olla hyönteisverkko..ja entäs sitten linnut? Monta kertaa harakat ovat käyneet visiitillä parvekkeellani. En osaisi nukkua kun ajattelisin että sellainen yhtäkkiä vaikka nokkaisisi.

Vierailija
45/46 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mökillä Nilsiässä, joka kuuluu Kuopioon. Ajattelin lähteä katselemaan korvasieniä, mutta niin paljon oli metsätiellä lunta, että käännyin takaisin.

Koskaan ennen ei ole 20.5 ollut lunta. Ulkona oli päivällä 12 astetta, nyt 8.

Vierailija
46/46 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrostaloihin pakolliseksi kaukokylmä. Jos minä saisin päättää se olisi laki. Ihan sairasta paahtua kesällä sillipurkissa. Parvekkeella voisi nukkua tietysti, jos on ihan pakko. Mutta...pitäisi olla hyönteisverkko..ja entäs sitten linnut? Monta kertaa harakat ovat käyneet visiitillä parvekkeellani. En osaisi nukkua kun ajattelisin että sellainen yhtäkkiä vaikka nokkaisisi.

Kaukokylmä on hyvä ajatus, mutta sekin auttaisi jo paljon, jos kaikissa kerrostaloissa kiellettäisiin parveketupakointi, niin että tuulettaminen olisi mahdollista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan