Eikö nää helteet vois jo pikkuhiljaa loppua?!!
Ketuttaa ihan helvetisti hikoilla ja ahistaa muutenkin.
Kommentit (46)
Mitkä hiton helteet? Täällä ylittyi huikeasti 12 astetta, tarkka luku 12,7 lämmintä. Palataan helteen osalta astialle sitten kun on 25 astetta. Nyt pitäs löytää joku nainen jonka kanssa hinkata lämpöä.
Tulisi talvi äkkiä! yli +15 astetta on meille suomalaisille liikaa! Piste.
Aamulla jo oli Helsingissä +18 varjossa. Mutta kiva kun ei tarvinnut ottaa takkia kun lähti töihin. Nyt näyttäisi olevan pilvistä, asteista en tiedä. Ihanaa kun kesä tuli :).
Vierailija kirjoitti:
Hae turvapaikkaa Grönlannista ☺
Vierailija kirjoitti:
Kelle meille ? Puhu vain omasta puolestas.
Upea avoautokeli! Olen pari päivää ajellut sydämeni kyllyydestä ja nauttinut joka metristä.
Terveisiä vaan sinne paahteiseen ruuhkabussiin, nauttikaa edes siitä että jollain on kivaa! :)
Ensi viikolla saadaan nauttia taas ihanasta pohjoistuulesta.
Vierailija kirjoitti:
Heh, tästä ketjusta huomaa naisten huumoritajuttomuuden 😎
Aivan! Kieli poskessa tehty aloitus, kun on oltu pari päivää ilman villahousuja 😉
Talvella valitetaan kylmyydestä ja kesällä kuumuudesta.
☭ 7217 ☭
AngelWithAShotgun kirjoitti:
Talvella valitetaan kylmyydestä ja kesällä kuumuudesta.
Nyt minulla on kertoa sinulle kerrassaan jänskä tieto: ne ovat ERI IHMISIÄ ketnä valittavat kuumuudesta/kylmyydestä!
Miten tuo tieto muutti elämääsi?
Vierailija kirjoitti:
Joo, kyllä tää kesä on jo nähty, tulis jo syksy ja talvi!
Eihän tämä kesä ole vielä kunnolla alkanutkaan ja Etelä-Suomen ulkopuolella muualla Suomessa ei ole alkanut vielä ollenkaan. Kyllä se talvi tulee sitten tammikuussa ehkä. Nautitaan nyt kesästä ja tulevasta kesästä, ehdimme märkiä mustia ikkunoita katsella sitten syyskuusta vuodenvaihteeseen. Sen jälkeen ehkä vähän tulee lunta ennen uutta kevättä.
Mä ajattelin että joku on upittanut valitusta viimekesän helteistä että kun nyt valitetaan kylmyydestä. :D
Mutta joo. Ei ole kyllä edes lämmintä ollut tänä keväänä. Toppatakki päällä mennään edelleen!
Koska pari viime kesää ovat olleet aika niukkahelteisiä, kesä 2015 varsinkin, eikä viime kesäkään ollut mikään kova hellekesä, niin alkaa jo tilastotkin puoltaa vähitellen siihen suuntaan, että joko tänä vuonna tai ainakin lähivuosina tullaan kokemaan runsashelteinen tai erittäin runsashelteinen kesä. Maailmanlaajuiset isot sääkuviotkin alkavat nyt viimeinkin, parin-kolmen vuoden jälkeen kääntyä siihen suuntaan, että todennäköisyydet hellekesille paranevat Suomessa ja muualla Pohjois-Euroopassa.
No mä istun bikineissä takapihalla + 25 Jägetsuiggelissa
Espoossa oli tänään ja eilen +23 ellei enemmänkin. Saisi olla vielä kuumempaa. Itse toivon 25-30 asteita! :)
Pk-seudulla on kyllä ollut aivan upea viikonloppu säiden puolesta. Ihan kuin kesä! Ihmiset ovat todella hyväntuulisia ja vastaantulijat hymyilevät toisilleen. Terdet ja lenkkitiet täynnä eläväistä porukkaa, katuruokaa jne.. Ihanaa! Kyllä oli todella todella kaunista pk-seudulla eilen, tänään ja tulevaisuudessakin, luonto on vihreänä <3
Höpö höpö ihmisten onnellisuuden huomaa hellesäillä. Kaikki vaikuttavat niin iloisilta! Ihmiset ja luonto molemmat heränneet uudelleen eloon vuoden kestäneen synkkyyden jälkeen! Ihanan valoisaa, lämmintä ja linnut laulaa! Nauti Ap tai muuta pois, sillä tulevaisuudessa täällä tulee olemaan entistä lämpimämpi ja pidempi kesä, ja lisäksi talvi poistuu pikkuhiljaa kokonaan ilmastonmuutoksen seurauksena. Tulevaisuudessa talvea ei enää ole.
Kesällä 2014 oli superhelteet, muistatteko? Ai että, niitä odotellessa <3
Höpö höpö tästä se vasta alkaa ;)
En tiedä mikä on helleraja (25?) mutta Turussa on nyt 23 astetta. Liian kuuma minulle.