Vierailija

Olen 163cm ja reidet on paksut ja iso pylly, vyötärö ihan ns normaali. Tuntuu että housujen ostaminen on vaikeaa ja varsinkin ns asiallisempaan yhteyteen kuten siistiin työhön tms. Onko hyviä vinkkejä merkeistä tai malleista, jotka istuu reitevälle, muuten koossa 38 tai joskus jopa 40?

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (3)

Vierailija

Prismasta just ostin ns. farkut. Ihan farkkujen näköiset, mutta kuminauhavyötärö. Sen saa paidan alle piiloon. Oli isoja kokoja. Ainoa hankaluus, että etutaskut on feikit. Mutta hintakin vain 14,95.

Vierailija

Itse olen päinvastaista vartalotyyppiä, mutta suosittelen silti tsekkaamaan onlyn/vilan/vero modan valikoiman koska siellä on monesti farkkuja n 40e hintaan siten, että on normaalisti koot s, m, l jne mutta niiden lisäksi jokaisen koon sisältä löytyy tuumapituuksia tyyliin 30,32,34 jne. Itselleni sieltä ainakin löytyy tarpeeksi pitkiä & kapeita housuja vaikkei yleensä löydy mistään, niin saattaisi olla joustoa koissa toiseenkin suuntaan. Voimia housuostoksille, se on kyllä aina yks persehelvetti:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ootko katsellut Voglian housuja? Ne on tosi hyviä. Heillä on myös verkkokauppa.

Noi Onlyt ja Vero Modat kyllä sinuna skippaisin aivan kokeilematta. Esprit on yksi, jolla on suht koht ok mallisto meikäläisille. Kyllä niitäkin lyhentää monesti pitää, mutta ei metriä, kuten jollain Onlylla.

Ärsyttävää on noissa myös se, että vyötärölle jää 10 cm tilaa selkäpuolelle, jotta saa sopivan koon takapuolelle ja reisille.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.