Tein kaljalla kyselyn duunipaikan miehille työpaikan kuumimmista naisista: miten naiset olivat pukeutuneet, meikanneet ja millaiset hiukset heillä oli ollut viikon aikana
Melkein kaikilta melkein kaikki meni väärin, jopa ihan hiusten pituus ja väri! Air maxit olivat vaihtuneet korkkareiksi ja hame farkkuperseeksi.
Tissit, perseet, huulet, ääni ja makuukamarisilmät kyllä kuvailtiin haluttaviksi. :D
Piti tehdä källi kun miehet huomaavat muka kaiken. :D
M32
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppupäätelmä, miehet eivät ole kiinnostuneita miltä nainen näyttää ;).
No en minä ainakaan kiinnitä mitään huomiota naisiin, samaa harmaata massaa 99,99999% naisista. Pitäisikö kiinnittää?
Ei nykyään ole enää pakko, on ihan OK kiinnittää huomiota saman sukupuolen edustajiin jopa julkisesti :)
Höpsistä, se seisokki jatkuvasti päällä kulkeva kuolaava pervo joka menettää järkensä kun näkee naisen paljaan nilkan on teidän naisten keksimiä satuja ja narsistisia luuloja itsestään. Ei muuta.
:DD minkälaisia naisia sä oikein tunnet, kun minä en tunne ketään, joka kuvittelisi tuollaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppupäätelmä, miehet eivät ole kiinnostuneita miltä nainen näyttää ;).
No en minä ainakaan kiinnitä mitään huomiota naisiin, samaa harmaata massaa 99,99999% naisista. Pitäisikö kiinnittää?
Ei nykyään ole enää pakko, on ihan OK kiinnittää huomiota saman sukupuolen edustajiin jopa julkisesti :)
Höpsistä, se seisokki jatkuvasti päällä kulkeva kuolaava pervo joka menettää järkensä kun näkee naisen paljaan nilkan on teidän naisten keksimiä satuja ja narsistisia luuloja itsestään. Ei muuta.
:DD minkälaisia naisia sä oikein tunnet, kun minä en tunne ketään, joka kuvittelisi tuollaista?
Eikös täällä jotkut ilmeisesti feministit käy ulisemassa satujaan vähän väliä kuinka pervot vaanii ja kuolaa joka pusikossa, ryömivät ovista, ikkunoista, parvekkeelta sisään.
Kuulostaa kovin ahdistavalta. Sekä heidän kannaltaan, että niiden tervepäisten miesten osalta, joihin em. kuvaus ei sovi.
Tää ketju näyttää ainakin todeksi sen, että naisen toivotaan olevan miehen silmää miellyttävä ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju näyttää ainakin todeksi sen, että naisen toivotaan olevan miehen silmää miellyttävä ääliö.
???
Vierailija kirjoitti:
Ketju todistaa täysin päinvastaista, ketään tunnu kiinnostavan yhtään miltä nainen näyttää.