Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun vastasyntynyt vauvani painaa enemmän kuin naapurien 3kk vanha kääpiövauva :-D

Ylpeä äiti
20.05.2017 |

Minun vauvani syntyi tiistaina ja painaa nyt 4140g, vaikka sen paino on laskenut jonkin verran syntymän jälkeen ja minun naapurien keskosena syntynyt vauva painaa nyt 3kk iässä vain vähän yli 3 kiloa. Kaiken lisäksi minun lapseni on tyttö ja naapurien kääpiövauva on poika :-D

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylpeä äiti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sokerivauva!

No ei todellakaan ole! Olemme mieheni kanssa kumpikin isokoisia (mies 196cm pitkä ja minäkin 181cm pitkä), niin ei meille mitään kääpiövauvaa voi syntyä toisin kuin naapureille, jotka ovat molemmat kääpiöitä, mies korkeintaan 170cm lyhyt ja nainen korkeintaan 150cm lyhyt. Heidän kaksi vanhinta poikaakin ovat todella lyhyitä, luulin niiden olevan korkeintaan 10 ja 7 vuotiaat kun näin ne ensimmäisen kerran, mutta ne ovatkin 13v ja 12v.

Oletko, tamma, kovinkin ylpeä saavutuksistasi? Kengänkoko 45?

Vierailija
22/38 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette päästänne pimeitä kun toivotte viattoman vauvan kuolemaa.

Kuka toivoo?

Aivan? Mistä rivien välistä se tulkittiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylpeä äiti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sokerivauva!

No ei todellakaan ole! Olemme mieheni kanssa kumpikin isokoisia (mies 196cm pitkä ja minäkin 181cm pitkä), niin ei meille mitään kääpiövauvaa voi syntyä toisin kuin naapureille, jotka ovat molemmat kääpiöitä, mies korkeintaan 170cm lyhyt ja nainen korkeintaan 150cm lyhyt. Heidän kaksi vanhinta poikaakin ovat todella lyhyitä, luulin niiden olevan korkeintaan 10 ja 7 vuotiaat kun näin ne ensimmäisen kerran, mutta ne ovatkin 13v ja 12v.

Ei ole vaan provo. Tai sitten kaverillaan on 4kg vauva ja koittaa tällä tavalla saada haukkuja hänelle.

Vierailija
24/38 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylpeä äiti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sokerivauva!

Hei haloo ! Ihan oikeestikko luulet ettei kookkaiden vanhempien lapsi voisi syntyä ennenaikaisena! Voi järjen valoa!

Vierailija
25/38 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että vastasyntyneen äidillä olisi muutakin tekemistä kuin trollailla netissä.

Vierailija
26/38 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinähän olet oikea hongankolistaja, 1,81 hirveä korsto naiseksi. Nykylääketieteen keinoin pituuskasvun pysäyttäminen olisi ollut mahdollista. Varsinainen jättiläispariskunta. Kuinka edes mahdutte asuntoonne entä autoonne, onko erityisvarusteltu. Itse olen 1,63 ja mieheni 1,78 kaikin puolin sopusuhtaisia. Hirveitä goljatteja.Toivon, että edes lapsestanne tulisi normaalipituinen. HYI PITKÄ NAINEN ON KAMALA NÄKY

Siinä vähän kommentteja pitkälle mutta pipopäälle.

Vierailija
27/38 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa että mulla oli samoja tunteita synnärillä molempien megavauvojeni kanssa.

Tiedä siitä sokerivauvuudesta, muita "oireita" ei ollut kuin iso koko, ja meidän vauvat oli vielä isompia kuin ap:n.

Nyttemmin jotenkin surettaa välillä noiden puolesta, kun lyhyemmät kaverit saavat tehdä mitä vaan, ja noiden pitää aina osata kaikki kun "ovat niin isoja jo". Niin, kooltaan...

Vierailija
28/38 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti kukaan täällä ei tiedä mikä on sokerivauva.

Iso koko ei ole automaattisesti sokerivauva. Pieni vauva vois myös olla sokerivauva.

Vierailija
29/38 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin vauvalla ei ehkä ole ihan kaikki kunnossa, jos ei paino nouse. Riemun aiheensa kullakin.

Vierailija
30/38 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, sinähän olet oikea hongankolistaja, 1,81 hirveä korsto naiseksi. Nykylääketieteen keinoin pituuskasvun pysäyttäminen olisi ollut mahdollista. Varsinainen jättiläispariskunta. Kuinka edes mahdutte asuntoonne entä autoonne, onko erityisvarusteltu. Itse olen 1,63 ja mieheni 1,78 kaikin puolin sopusuhtaisia. Hirveitä goljatteja.Toivon, että edes lapsestanne tulisi normaalipituinen. HYI PITKÄ NAINEN ON KAMALA NÄKY

Siinä vähän kommentteja pitkälle mutta pipopäälle.

Taidat olla lähempänä ap:ta kuin arvaatkaan 😂

Vierailija
31/38 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylpeä äiti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sokerivauva!

Vauvan syntymäpaino ei välttämättä suoraan korreloi vanhempien koon kanssa. Mä olen 157cm ja mieheni 161cm eli varsin lyhyitä kummatkin. Olemme myös normaalipainoisia, jos sillä on jotain merkitystä, mutta silti lapseni oli ihan hyvän kokoinen syntyessään, 3,5kg ja 50cm eli ihan normaali, ei lainkaan pieni, jos ei niin erityisen suurikaan. Oli itseasiassa suurin vauva meidän lähisuvussa. Ja mun sukulaiset ovat lähes kaikki pidempiä kuin minä ja etenkin miehet ovat huomattavasti pidempiä kuin vaikka mun mies, mutta silti he ovat lähes kaikki saaneet vähän alle 3kg vauvan. Mutta, ei se minusta mikään kilpailu ole, että kellä on suurin vauva ja pisimmät lapset. Kyllä ihan muut asiat ovat lapsessa arvokkaampia kuin hänen kokonsa.

Vierailija
32/38 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painu vi***uun kääpiöinesi😀

Vierailija
33/38 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylpeä äiti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sokerivauva!

Tämä on jo provoksikin luokattoman huono. Todellakin toivon ettei  ap ole mikään todellinen tapaus vaan ainoastaan tyhmä trolli. Sääliks kävis lasta kuin sen äiti on noin tyhmä.

Vierailija
34/38 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea sokerivauvastasi.

Ihmettelinkin mistä on kyse, kun IS uutisoi "sugar babyista".

Vierailija
35/38 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin tyttö oli 4200g syntyessään. Itse olen 160cm ja mies 177cm normaalipainoisia molemmat vanhemmat ja itselle tuli 10kg painoa raskausaikana.

Ei lapsi ollut mikään sokerivauva. En minä tiedä miksi noin isoksi kasvoi :). Tyttö oli 1 vuotiaana oli 8.5kg ja nyt 13 vuotiaana painaa 36kg (150cm).

Vierailija
36/38 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin tyttö oli 4200g syntyessään. Itse olen 160cm ja mies 177cm normaalipainoisia molemmat vanhemmat ja itselle tuli 10kg painoa raskausaikana.

Ei lapsi ollut mikään sokerivauva. En minä tiedä miksi noin isoksi kasvoi :). Tyttö oli 1 vuotiaana oli 8.5kg ja nyt 13 vuotiaana painaa 36kg (150cm).

Niin ja poika painoi syntyessään 3400g ja on nyt 10v. Painaa 37kg ja on 152cm pitkä.

Vierailija
37/38 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeäisin kertoa että alapäästäni on tunkenut NELIKILOINEN JÖTKÄLE.

onhan se sentään MAITOPURKIN enemmän kuin itselläni, kun täysiaikainen painoi 3,0kg.

Toinen vittua suurentava asia on sen kakaran iso päänympärys.

Miten helkutissa se on joillain lähemmäs 40cm

Häh...

Senhän pitäs olla lähempänö 30cm.....

Mut isost vitust iosja päitä jne

Vierailija
38/38 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylpeä äiti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sokerivauva!

Mä olen tehnyt kolme nelikiloista lasta ja yhden puolikiloisen keskosen.

En mäkään koskaan uskonut saavani 'kääpiövauvaa', mutta niin vain kävi.

Jos meinaat itse vielä joskus lapsia tehdä, niin voikin olla niin, että naapurisi pääsekin vuorostaan nauramaan sun kääpiölle. Hahhah, kuinka vitsikästä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi