Minun vastasyntynyt vauvani painaa enemmän kuin naapurien 3kk vanha kääpiövauva :-D
Minun vauvani syntyi tiistaina ja painaa nyt 4140g, vaikka sen paino on laskenut jonkin verran syntymän jälkeen ja minun naapurien keskosena syntynyt vauva painaa nyt 3kk iässä vain vähän yli 3 kiloa. Kaiken lisäksi minun lapseni on tyttö ja naapurien kääpiövauva on poika :-D
Kommentit (38)
Toivottavsti lapsenne perii ja saa tukea järjenkäyttöön, joltain muulta kuin sinulta.
Niin ajatella. Sinulla on tyttö ja naapurilla poika. Sehän se on joka kismittää?
Sokerivauvassa ei ole mitään ylpeiltävää.
Olette päästänne pimeitä kun toivotte viattoman vauvan kuolemaa.
Höpö höpö noiden sokerivauvojenne kanssa. Meidän suvussa on jo monen sukupolven ajan syntynyt nelikiloisia vauvoja eikä ole todellakaan olleet sokerivauvoja. Jotkut vaan saavat isompia vauvoja ihan geenitekijöiden takia. Jotkut ylipainoiset sokerinpuputtajat taas saavat parin kilon vauvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti lapsesi saa kätkytkuoleman
On asiatonta toivoa viattoman ihmisen kuolemaa.
No arvaa paljonko kiinostaa onko joku asiatonta jonkun idiootin mielestä
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö noiden sokerivauvojenne kanssa. Meidän suvussa on jo monen sukupolven ajan syntynyt nelikiloisia vauvoja eikä ole todellakaan olleet sokerivauvoja. Jotkut vaan saavat isompia vauvoja ihan geenitekijöiden takia. Jotkut ylipainoiset sokerinpuputtajat taas saavat parin kilon vauvoja.
Teidän suvussa on kaikilla "isot luut"? Ymmärrän.
Vierailija kirjoitti:
Sokerivauva!
No ei todellakaan ole! Olemme mieheni kanssa kumpikin isokoisia (mies 196cm pitkä ja minäkin 181cm pitkä), niin ei meille mitään kääpiövauvaa voi syntyä toisin kuin naapureille, jotka ovat molemmat kääpiöitä, mies korkeintaan 170cm lyhyt ja nainen korkeintaan 150cm lyhyt. Heidän kaksi vanhinta poikaakin ovat todella lyhyitä, luulin niiden olevan korkeintaan 10 ja 7 vuotiaat kun näin ne ensimmäisen kerran, mutta ne ovatkin 13v ja 12v.
Työntäkää nyt jo perseeseenne ne sokerivauvat. Mun kaikki lapset on yli 4kg painaneet syntyessään eikä ollu mitään "sokerivauvoja". Mitäs ne pienet vauvat sitten on. Ituhippivauvoja?
No arvaa paljonko kiinostaa onko joku asiatonta jonkun idiootin mielestä[/quote]
Sulla on pahoja mielenterveys ongelmia tai sitten olet muuten vain tunteeton.
Aattelitko, että tämä vauvan isompi koko tekee sinusta jotenki paremman ja mahtavamman äidin???
Sulla on vielä paljon opittavaa elämästä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itsekin ylipainoinen vai ainoastaan vauvasi?
Joko vastasyntynytkin voi olla ylipainoinen? Kyllä taas päässä vippaa.
Voi toki, tuohan on iso epidemia maailmalla ja syntyy noita Suomessakin.
Minkälaista on elää noin tietämättömänä maailman menosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko vastasyntynytkin voi olla ylipainoinen? Kyllä taas päässä vippaa.
Voi toki, tuohan on iso epidemia maailmalla ja syntyy noita Suomessakin.
Minkälaista on elää noin tietämättömänä maailman menosta?
Väität ap:n lasta ylipainoiseksi? Ap jätä muutama ruokinta väliin kun täällä ollaan sitä mieltä että lapsesi pitää laihduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Olette päästänne pimeitä kun toivotte viattoman vauvan kuolemaa.
Kuka toivoo?
Harmittaako, kun alapää meni pllun päreiksi ja naapurin on edelleen timmissä kunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Harmittaako, kun alapää meni pllun päreiksi ja naapurin on edelleen timmissä kunnossa?
Tulihan se sieltä 😂 Hölmöt tarttuu provoon kun härkää sarvista.
Sinusta ei ole äidiksi. Vertailet jo nyst lastasi toisiin.Tee palvelus lapsettomille ja anna se patempaan hoitoon.