Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko ketään, joka ei osaa ajaa autoa kunnolla?

Vierailija
20.05.2017 |

Jos tunnette, mistä se johtuu ja miten hän kuitenkin on saanut ajokortin?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen.

Ja näkeehän niitä jatkuvasti liikenteessä tuntemattomiakin, jotka eivät osaa ajaa autoa.

Heikko koordinaatiokyky, puutteellinen havainnointikyky, vaikeuksia tehdä montaa asiaa yht'aikaa, pösilö... syitä on lukuisia.

Vierailija
2/27 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä, mitä kunnolla ajamisella tarkoitat. - Mutta en osaa ainakaan omaa ajotaitoani kehua erinomaisen hyväksi. - Syy on yksinkertaisesti se, että en omista autoa ja kuljen suurimman osan matkoista muutoin kuin itse ajaen. Ei se, että ajan autoanoin   muutaman kerran vuodessa -en edes tiedä varmaksi milloin seuraavan kerran- ole omiaan ainakaan parantamaan ajotaitoani. 

Vierailija
4/27 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväni!

Luulen sen johtuvan hänen kohdallaan liiasta arkuudesta, häntä taitaa vähän pelottaa ajaminen vaikkei myönnä. Sitten ajamisesta tulee sellaista ei-jouhevaa sähläämistä. Milloin ollaan keskellä liikenneympyrää parkissa, milloin jäädään ramppiin nököttämään.

Hän on ajanut kortin automaattivaihteisella autolla. Tuskin olisi toivoakaan saada manuaalilla.

Olen koittanut lisäopettaa häntä, mutta toistaiseksi heikoin tuloksin. Parkkipaikalla sujuu ihan hyvin auton käsittely, mutta kun mennään liikenteen sekaan niin kovin on heikkoa.

Vierailija
5/27 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset

Kyllä osa naisista osaa ajaa ihan hyvin, eikä kaikki miehet taas osaa ajaa.

M44

Vierailija
6/27 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset

Ei kaikki. Siskoni esim. on erittäin hyvä kuski. Hänellä on sellainen tuntuma autoon mitä ei yleensä naisilla näe.

Osaa myös vaihtaa pienemmälle antamalla välikaasua :D Tämä on erittäin harvinaista naisilla.

Vierailija
7/27 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, itseni

Vierailija
8/27 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en osaa ajaa ollenkaan autoa, joten kaikki nämä mainitut ovat minua parempia kuskeja.

M31

Vierailija
9/27 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en osaa ajaa kunnolla. Johtuu varmaan add:sta. Liikenteeseen keskittyminen voi olla tylsää ja siihen joutuu väkisin pistämään mielensä.

Vierailija
10/27 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeimpia liikenteessä on naismaiset miehet, yleensä heillä autona Audi, Skoda tai BMW. Luulevat itsestään liikoja, yrittävät päteä liikenteessä, ilman autoaan ovat munattomia sienestäjiä.

Vierailija
11/27 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä nykyään tuntuu lisääntyneen ajotaidottomat miehet.

Nykyään myös saattaa nähdä miehiä jotka eivät kuolaa jos ohi ajaa ns. superauto.

En tiedä onko harhaa, mutta ei tällaista mielestäni ennen ollut.

Vierailija
12/27 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä nykyään tuntuu lisääntyneen ajotaidottomat miehet.

Nykyään myös saattaa nähdä miehiä jotka eivät kuolaa jos ohi ajaa ns. superauto.

En tiedä onko harhaa, mutta ei tällaista mielestäni ennen ollut.

Laskeneet testotasot syynä. Samoin kuin vähentyneeseen seksin harrastamiseen.

Olen itse tehnyt havainnon, että mamut muuten katsoo aina kun ajan ohi urheiluautollani. Korkeammat testot?

Vierailija
13/27 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset, joilla mies yleensä ajaa. Naama tuulilasissa ajellaan miten sattuu. Ei hallita autoa eikä liikennesääntöjä.

T: Ammatikseen autoileva nainen

Vierailija
14/27 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. En uskalla enää ajaa moottoritielle, pelkään, että vauhtini on väärä sujahtaa kahden rekan väliin. En aja isoissa kaupungeissa, Tampere kahdesti riitti. Pari kertaa kolahtanu taskuparkatessa. Mun perään on ajettu risteyksessä. Silti ajan työmatkaa ja lapsia harrastuksiin säännöllisesti. Ajokortti ekalla yrittämällä!

Vierailija
15/27 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset

En olekaan ennen tiennyt, että peniksestäni saattaisi olla apua autolla ajaessa. - Osaaatko vielä kertoa, mihin, sitä siinä tarvitsen (?) Vai miksi luulet, että naiset kategorisesti eivät osasisi ajaa autolla vähintään yhtä hyvin kuin miehet, ellei jopa paremmin. - Toisaalta sekään ei aina auta, että itse on erinomainen kuski, kun liikenteeseen mahtuu aina minun kaltaisiani ei niin erinomaisen hyviä kuskeja ja kulkijoita, joiden mukana olo täytyisi myös osata huomioida. Eli vaikka esimerkiksi tiedän, että varmasti osaisit ajaa hyvin ja vakaast 100 km/ /h nopeusrajoistus alueella 150 km / tunnssa, niin suosittelen silti ajamaan 100 km/ tunnissa - satasen rajoitusalueella, kuten minäkin (ainakin yritän). - Mutta koska liikenteessä esiintyy toisinaan myös heitä, jotka eivät yllä ajotaidoissaan edes minun vaatimattomalle ajotaidon tasolle ja kuvittlevat ajavansa turvallisesti kun ajavat 100 - nopeusrajoitusalueella merkittävää alinopeutta, niin korjatkaa kiiresti ajonopeuttanne; hyvin merkittävä alinopeus voi olla (lähes) yhtä vaarallista, kuin merkittävä ylinopeus.    

Vierailija
16/27 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi. Ei osaa peruuttaa. En tiedä miten on saanut korttinsa.

Vierailija
17/27 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surkeimpia liikenteessä on naismaiset miehet, yleensä heillä autona Audi, Skoda tai BMW. Luulevat itsestään liikoja, yrittävät päteä liikenteessä, ilman autoaan ovat munattomia sienestäjiä.

Terveisin autoton munaton sienestäjä.

Vierailija
18/27 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset

Ei kaikki. Siskoni esim. on erittäin hyvä kuski. Hänellä on sellainen tuntuma autoon mitä ei yleensä naisilla näe.

Osaa myös vaihtaa pienemmälle antamalla välikaasua :D Tämä on erittäin harvinaista naisilla.

Miten tämä menee? Yleensähän kierrokset pitäisi saada alemmas, kun vaihtaa pienemmälle, tai tulee paha ääni. Mutta kerro haluan testata.

Vierailija
19/27 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen erään, joka sai rattijuopumussyytteen ajettuaan humalassa tolppaa päin, mutta ei hänellä kyllä ajokorttia ole koskaan ollutkaan...

Vierailija
20/27 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, tai siis kyllä autolla pärjään liikenteessä ja ajan melkein päivittäin ja kortti ollut jo vuosikymmeniä mutta kun olen ollut muiden kyydissä niin kyllä sen huomaa etten ole lähellekään yhtä hyvä kuin esim. aikuinen lapseni jolla ollut kortti vasta kaksi vuotta.

Hän esim. peruuttelee peilien kautta helposti ahtaampiinkin väleihin parkkipaikoilla ja hallitsee auton käsittelyn paljon paremmin, kyyti on tasaista ja sulavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme