Mitäs me läskit puetaan pällemme nyt sitten tänä kesänä?
jos ihmisten ilmoilla on pakko kulkea ilman paheksuntaa? Vinkkejä? N168/85
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Miksi annat toisten mielipiteille enemmän painoa kuin omallesi?
Miten itse tahtoisit pukeutua? Sinulla on lupa toimia ihan oman makusi mukaan.
En ole tuo kelle vastasit, mutta en minä ainakaan voi läskinä pukeutua oman makuni mukaan ja niin kuin haluaisin. Eikä se ole siitä kiinni mitä muut ajattelee vaan siitä että näytän aivan kamalalta ja itse asiassa ne vaatteetkin näyttää kamalalta minun koossani. Lisäksi esim shortsit on mun päällä maailman epämukavin vaate, se on aivan hirveän tuntoista kun ne lahkeet nousee yhteen mykkyrään nivusiin. Sama juttu mekoissa, reidet hankautuu vastakkain eikä sitä sukkiksilla/legginsseillä korjata, harvinaisen epämukavia helteellä. Muutenkin maksimekko näyttää teltalta.
Ihan perus T-paidassakin mun käsivarret näyttää kamalilta, saati että pistäisin topin päälleni. Halterneck olisi se ihan lempimalli vaikkapa maksimekossa mutta en mä sellaisia voi käyttää. Kaapissa on vaikka ja kuinka monta kaunista ja ihanaa vaatetta mutta mikään ei mene päälle. Tiedän kun just eilen kokeilin ja tajusin etten ole laihtunut talven aikana lainkaan.
161/81
E
Vierailija kirjoitti:
Olen samoissa mitoissa kuin aapee ja tästä pitäs lähteä kaupoille. Mitenkähän helvetissä sitä kehtaa mennä ihmisten ilmoille.
Saman ongelman kanssa painin minäkin, eilen en voinut käydä kaupassa vaikka piti koska oli kuuma eikä mulla ollutkaan mitään päällepantavaa ja tänään sitten ei tietenkään enää ollut mitään edes aamupalaksi. Onneksi ainakin täällä näyttää muuttuvan pilvisemmäksi tuo keli joten ehkä ei tarvitse edes ihan iltaan asti odottaa.
161/81
Pue mitä haluat, se on sun kroppas.
Pukeutukaa vaikka alasti, kunhan pysyttelette sisätiloissa.
Luottaisin vanhaan kunnon trikootunikaan ja caprileggingseihin. Viileämpiin päiviin sitten täyspitkät leggingsit. Jalkineet helteille urheilusandaalit, viileämpiin päiviin lenkkarit. Tunikoita saa joka värissä ja on kuviollista ja yksväristä. Leggareita tarvitset vain mustat ja harmaat, miksei yhdet kuviollisetkin. Noilla pärjäät joka tilanteessa. Juhlavampiin tilanteisiin vaihdat vaan kengiksi ballerinat ja otat pienemmän käsiveskan.
Kyllä tämä kuumuus on tällaiselle jokinorsulle kammottavaa aikaa, kauppareissukin saa olon ihan vitun tukalaksi. Ja mikään ei istu kunnolla, kengät hankaa aina jostakin kohtaa, vaikka olisivat sopivaa kokoakin, tympii ja ahdistaa. Mainoksissa näkyvät ilmavat ja kivat vaatteet näyttäisivät pelleasuilta tällaisen laardivalaan päällä. Pitäisi kai hirttäytyä lähimpään puuhun, mutta veikkaan, että oksat eivät kestäisi.
Koska en voi mennä pilaamaan hoikkien ostoshetkiä, niin ompelen omista vaatteista, mitkä ei tietenkään enää mahdu, uusia telttoja. Pressu käy sadepäivinä.
Miehet pukeutuu miten sattuu. Miksi pitäisi edustaa muuta?
Jotain mahdollisimman peittävää ja sellaista mikä ei herätä huomiota. Hyi vittu kun ällöttää katsella läskejä kesäisin katukuvassa. Eikö niitä hävetä kulkea vähissä vaatteissa kun ihmiset halveksuvat heitä?
Mun mielestäni parhaimalta näyttävät kunnon kankaasta (ei trikoo)olevat vaatteet, ihan vaan puuvilla-tai pellavakauluspaidat ja sopivankokoiset hameet tai housut,hameiden/housujen mitta ja malli jalkojen mukaan. Täyspitkät mekot(esim kietaisumalli) näyttävät hyvältä lihavillakin, niissä tosin vähän hankala liikkua. En pidä legginsseistä enkä trikootunikoista, mutta niihin saa toki jokainen halutessaan pukeutua. Siis olen itse ylipainoinen.
Kukahan valmistais pellavasta norppakuvioisen haalarin.
Kaikki sit ihastelis, voiiih kun söpö, kato nyt se kääntyy, uiiih.....
Pullervo on hot kirjoitti:
Kukahan valmistais pellavasta norppakuvioisen haalarin.
Kaikki sit ihastelis, voiiih kun söpö, kato nyt se kääntyy, uiiih.....
ja siis en vinoile, haaveilen
Itse asiassa lihavana on paljon helpompi pukeutua kesällä. Ei paksuja toppatakkeja vaan ihanan viileitä esim pellavavaatteita. No mä olen koko kesän mökillä ja kuljen nakkena. Ei paljon vaatteet haittaa:D