Mitäs me läskit puetaan pällemme nyt sitten tänä kesänä?
jos ihmisten ilmoilla on pakko kulkea ilman paheksuntaa? Vinkkejä? N168/85
Kommentit (33)
Miksi annat toisten mielipiteille enemmän painoa kuin omallesi?
Miten itse tahtoisit pukeutua? Sinulla on lupa toimia ihan oman makusi mukaan.
Tänäkesänä pukeudumme häpeään ja itseinhoon ja asustamme ne ripauksella anteeksipyyntöä.
Itse pullukkana arvostan kauniita mekkoja joissa pitkät hihat. Ei tarvitse olla silti mikään kaapu. Siihen vain sirot sandaalit niin hyvin pärjään. Kaikki saavat pukeutua miten haluavat, mutta en ymmärrä miksi kukaan lihavampi haluaa tunkea itsensä tiukkoihin kesävaatteisiin kun makkaroiden kanssa on muutenkin jo kuuma :D
Luuseriläskeille kiperä kysymys. Mediaa vieroksuvat pukeutuvat kuten tahtovat.
Yritän pysyä pois ihmisten ilmoilta. Ei tarvi kenenkään ahdistua mun takia. Töissä ja kaupassa tosin pakko käydä.
Olen samoissa mitoissa kuin aapee ja tästä pitäs lähteä kaupoille. Mitenkähän helvetissä sitä kehtaa mennä ihmisten ilmoille.
Et sä niin lihava ole, että pitäisi jotain erikoisvaatetuksia miettiä. Minä olen sinua jonkun verran tuhdimpi ja yleisimmin käytän pellavahousuja ja perhoshihaisia paitoja.
Vakkaripalstailijat ovat langenneet ansaan. Onneksi on ittensä hyväksyviäkin, jotka eivät lue palstanarsistien kommentteja.
Mulla on iso ylävartalo eli tissit ja makkarat selässä ja mahassa. Rinnat ovat pahin eli joudun ostamaan vielä isompia telttoja niiden takia ja sitten olenkin kuin säkkiin pukeutunut. Lihoin yhtäkkiä paljon. Kilot lähtevät kyllä, mutta tänä kesänä on vielä pakko tyytyä osaansa.:( ap.
näillä mennään kirjoitti:
Perunasäkki ja crocksit.
Kuuluuko legginsit siihen väliin sit? Capripituiset vai kokopitkät? Ettei vaan tuu palstalle kommenttia. :D ap.
Siniset erittäin tiukat satiinishortsit ja tiukka napapaita sekä läskipohja sandaalit jalkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on kiva kaksiosainen asu
Juuuh, voi olla että valkotakkiset hakis kun noi päälleni vetäisisin töihin ja kauppareissuille ihan? Nyt jos sais jotain linkkiä niihin perunasäkkeihin kuitenkin? ap.
Vierailija kirjoitti:
näillä mennään kirjoitti:
Perunasäkki ja crocksit.
Kuuluuko legginsit siihen väliin sit? Capripituiset vai kokopitkät? Ettei vaan tuu palstalle kommenttia. :D ap.
Eiku perseshortsit.
Minä olen noin saman kokoinen (171/77) ja kroppakin saman muotoinen: pitkät hoikat jalat, kiinteä peppu, ja valtavat rinnat sekä vähän pömpöttävä maha. Parhaiten pukee vaatteet, missä sääret näkyy, eli lyhyehköt mekot, tai tiukat housut. Kaula-aukko avara tai v-mallinen keventää rintamusta, pyöreä kaulus ylhäällä on pahin. Ja vaate ei saa roikkua rintojen yli, kasvattaa varmaan kymmenellä vaatekoolla.
Isokokoisten naisten tulisi käyttää ryhdikkäitä kankaita, mutta liian usein näkee, kun päällä on sitä ohutta trikoota. Se trikoo nimen omaanmkorostaa muotoja, kun se mukautuu joka uurteeseen. Ryhdikäs kangas ei. Se pitää ryhtinsä ja näyttää tasaiselta.
Mulla oli tuossa painossa leggingsit, tennarit ja jokin midimittainen, liehuva ja iso mekko.