Fallout 4 - onko 60 euron arvoinen?
Kommentit (22)
Rehellisesti sanottuna ei. On se ihan hyvä peli, mutta ei mielestäni 60 euron arvoinen (ja päälle vielä DLC:t, joista isoja on pelkästään Nuka World ja Far Harbor, sen takia Bethesda viivytteli creation kitin julkaisua, koska ei kukaan muuten olisi ostanut muita lisäosia).
Jos pelaat PC:llä, kannattaa ostaa Steam avain muualta, itse maksoin vanilla pelistä ja Season passista yhteensä noin 40 euroa.
Ei enää, nythän se pitäisi saada tarjouksesta paljon halvemmalla kun se on monta vuotta vanha peli. Itsekään en omastani maksanut edes puolta tuosta noin vuosi sitten.
Pelinä se on ihan hauska jos sietää hieman bugeja ja laiskaa käsikirjoitusta.
Kaikki on suhteellista. Jos ehdottomasti haluat pelata peliä nyt, niin kai se on. Itse odottaisin jotain tarjousta. Itse en maksa peleistä yli 40 euroa ja ostan ne alennuksesta, koska minulla ei ole akuuttia tarvetta pelata jotain peliä juuri nyt. Pelattavien lista on muutenkin aika pitkä ja moni peli jo ostettuna.
Samanlainen kuin edellinen Fallout, tai skyrim yms. Sisältöä on paljon, juonta ei.
Vierailija kirjoitti:
Mä taidan olla onnekas, koska ainoa bugi mihin olen törmännyt Fallout 4:ssa on Trashcan Carla hengailemassa katolla ja Brahim jumissa jossain talossa. Tosin ostin pelin vasta puoli vuotta sitten, joten iso osa bugeista on taidettu jo korjattu.
Skyrim onkin sitten ihan toinen juttu...
Bethesda ja Bethesdan bugit. :)
Odota Steamin aleviikkoja. Tulevat kesäkuussa (?).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taidan olla onnekas, koska ainoa bugi mihin olen törmännyt Fallout 4:ssa on Trashcan Carla hengailemassa katolla ja Brahim jumissa jossain talossa. Tosin ostin pelin vasta puoli vuotta sitten, joten iso osa bugeista on taidettu jo korjattu.
Katsoin jonkun älyttömän bugisen videon Fallout 4:sta Youtubesta ja tyyppi totesi, että "it's just not Bethesda game if it doesn't corrupt your save files."
Nauratti.
Vierailija kirjoitti:
Odota Steamin aleviikkoja. Tulevat kesäkuussa (?).
Redditissä oli ehkä viikko sitten, että summer sale pitäisi olla 23.6 - 4.7.
Missä siitä joutuu muka enää maksamaan 60e? Senhän on saanut parillakympillä jo vaikka kuinka pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei - montako kertaa latasit uudelleen sen jälkeen, kun jätti lennätti sinut taivaisiin? Tai kun jäätrolli kieppuu hillittömästi? Legendaarisia "bugeja" Skyrimissa.
Vierailija kirjoitti:
Missä siitä joutuu muka enää maksamaan 60e? Senhän on saanut parillakympillä jo vaikka kuinka pitkään.
Steamissä
gu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei - montako kertaa latasit uudelleen sen jälkeen, kun jätti lennätti sinut taivaisiin? Tai kun jäätrolli kieppuu hillittömästi? Legendaarisia "bugeja" Skyrimissa.
Joo, jättiläiset on lennättäny mut (ja Seranan) monta kertaa taivaisiin. Paras kuitenkin mihin mä itse törmäsin Skyrimissä oli, kun yhtäkkiä Whiteruniin tippui taivaalta lehmiä ja kuoli siihen. :D
Ärsyttävin oli se, kun en pystynyt tekemään mitään damagea Alduiniin Throat of the Wordissä.
Ja sitten on, kun Esbern ei suostu avaamaan ovea Ratway Warrensissa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis carlan lehmä tai milloin kukakin settleri suorastaan asusti siellä katolla kunnes luin jostain vinkin että sopivankokoiset puuraput katon alalaidasta pihalle niin ne osaavat reitittyä takaisin alas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Steamissä
cdkeys.com myy Steam-avainta hintaan 14.89€ juuri nyt.
Tämäkin on vaan jos ap pelaa PC:llä.
PS Storessa näyttää, että Fallout 4 on 69,95 e !! :O Ja siis pelkkä peruspeli, ei mitään lisäosia. Minä ostin oman version g2playstä noin 20 eurolla....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis carlan lehmä tai milloin kukakin settleri suorastaan asusti siellä katolla kunnes luin jostain vinkin että sopivankokoiset puuraput katon alalaidasta pihalle niin ne osaavat reitittyä takaisin alas.
Aa, kiitos, pitääkin kokeilla tätä jos Carla malttaisi tulla alas katolta. :D
Fallout 4 on periaatteesa Fallout 3:n ja New Vegasin parhaat modit iskettynä yhteen ja vähänä maalia päälle.
Odottele alennuksia jos on tiukka budjetti, kyllä se on pelaamisen arvonen bugeineenkin, muistat vaan tallentaa useemmin kun eivoi koskaan tietää milloin bugittelee....
Esim yksi randomi auto alkoi sekoilemaan iteksee ja menin viereen katsoon että mitä sviddua se siinä nykii ja sitten "you are dead", auto nyki päälle itestää
Itse sain originaalin 110 tuntiin ja lvl 41 läpi, varmaan sais kolmanneksen nipistettyä seuraavalla sessiolla, en ole dlc siis itse vielä vääntäny
kyllä mä suosittelisin. :D Onhan siinä omat vikansa mutta muuten kyllä hauska peli