Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MÄ EN KESTÄ ENÄÄ!!! NIIN EPÄOIKEUDENMUKAISTA!!!

Vierailija
27.03.2006 |

Ollaan yritetty lasta aktiivisesti reilusti yli vuoden ja syksystä -04 emme ole käyttäneet ehkäisyä.

Viimeisen puolen vuoden aikana on raskaaksi tullut 5 läheistä ystävää/ sukulaista. Vanhin näistä on melkein 40v ja lähes heti tärppäsi (ensimmäinenkin sai alkunsa kun vain otti housut pois...)

Ei oikein jaksa iloita toisten raskauksista/ vauvoista, kun itselle annetaan käteen vaan lähete Felicitasille... =(((

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä lapsettomuusaikana, ei pystynyt tapaamaan lapiperheitä, puhui pahaa toisten lapsista ja toivoi jopa parhjaalle ystävlleen KESKENMENOA!

Nyt on paksuna puolessa välissä mennään ja voi luoja sitä valitusta, että kun on sitä ja sitä vaivaa!

Ei kaikkia vain ole luotu vanhemmiksi!

Ei näiden näin itsekkäiden ihmisten kyllä pitäisi adoptoidakaan.

Vaikka muuten kannatan sydämestäni adoptoimista, mutta en ihan kaikille!

Vierailija
2/21 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Lakkaa jo marttyyri!

Joku 8 vuotta lapsettomuushoitoja käyny sais ärähtää tähän väliin!!

Määkin kärsin lapsettomuudesta uskomattoman vuoden. Nyt on 2 lasta.

Stressin välttäminen on hyvä neuvo!! Sitä sun ainakin kannattaa kokeilla, vaihda toi ällöttävä negatiivisuus.

Ihminen joka ei osaa kun vittuuntua toisten lapsionnesta saa mun puolestani kärsiä siitä kunnes oppii vähän elämään ja olemaan!

Sää oot joku teinimekko, olisit onnellinen että joku jolla hedelmällisyysaika alkaa loppuun saa vauvan!!!!!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kun ensimmäistä yritettiin, niin aloitettiin tyyliin " antaa tulla jos on tullakseen, mutta mitenkään erityisemmin ei vielä yritetä" . Ja kas kummaa - mitään lasta ei alkanut kuulumaan. Puolen vuoden jälkeen minä aloin olla malttamaton, joten aloin tarkkailemaan kalenteria, alkoholinkäyttöäni, rakasteluasentoja ym. Kuinkas kävikään: tulin heti raskaaksi. Eli kunnon yrittäminen toi meillä tulosta.

Vierailija
4/21 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomuus ei ole varmasti kovin mukava tuska kokea. Itsekin olisin ollut hyvin surullinen sellaisen kohdatessa.

Mutta muista, JOKAISELLA meistä on omat ristinsä kannettavanaan. Jokaisella on omat vaikeutensa. Toisella se on lapsettomuus, toisella vakava sairaus, läheisen menettäminen, hyväksikäyttö tai muu inhimillinen tragedia. Joillekin osuu näistä ongelmista joka ikinen!

Ajattele positiivisesti. Elämäsi voisi olla paljon pahempaakin. Niin minä ajattelen, jos tuntuu, että elämä potkii. Ja se helpottaa. On hurjasti ihmisiä, jotka kärsivät paljon isompia kärsimyksiä kuin sinä tai minä.

Olkaamme surussamme myös onnellisia siitä, mitä meillä jo on...

Toivon teille onnea elämään ja lykkyä lapsiasioihin.

Vierailija
5/21 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta nyt näin pakko kysyä, kun olen tuttavapiirissäni huomannut vastaavaa..

- Onko elämäsi kokonaisstressi tavallista isompi tällä hetkellä? (uusi duuni, talonrakennusprojekti, läheisien poismenoja tms.?) Sillä tämä on ollut aika monella tuttavallani " syynä" kun ei ole tärpännyt. Eli menee niin " lujaa" ettei ehdi itsekään oikein mukaan? Meillä tärppäsi ekan kohdalla noin 5 kk:n päästä siitä kun jätimme ehkäisyn pois ja tulin raskaaksi heti, kun ostimme asunnon - jota olimme etsineet jo 2 vuotta..

- Onko muut syyt poissuljettuja? mitkä siihen yleensä kai tilastojen valossa vaikuttaa..? - Ylipaino, tupakointi tai sairaudet?

töissä on ihan tavallista enkä jaksa omasta mielestäni enää niin stressata kuukautiskierrostakaan. On alkanut tulla jo vähän luovutusfiilis. Tutkimukset ovat vielä kesken, joten en vielä tiedä miten tästä eteenpäin.

Ikävää, etteivät jotkut voi ymmärtää miten tällainen " syö miestä" . Onneksi tuntemukseni ovat hetkittäisiä, ettei katkeruus ja kateus pääse täysin pilaamaan elämääni... ap

Vierailija
6/21 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen on kannettava ristinsä. Sitä saa toisinaan itkeä, mutta siihen ei saa hautautua niin, että kaikki muu unohtuu.

Vierailija
7/21 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon orava!

Mää merkkasin kalenteriin millon pitäis menkkojen alkaa ja sit pidettiin hauskaa.. Pidä peppu hetki ylhäällä s' ksin jälkeen.. ;)

Olinkohan mää 17?

Vierailija
8/21 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

AAAARRRRRGGGGHHHHHHHHHHHHH!!!!

ap

Vierailija
9/21 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista, ettei yksikään niistä vauvoista oo sulta pois.

eli vaikka tuttavapiiriin syntyisi 100 vauvaa, ei yksikään niistä olis siltikään tullut teille, vaikka ne toiset ei sitä olis saanut.

Toivon, että saatte pian oman rakkaan ja ihanan käärön!

Vierailija
10/21 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä voit kuitenkin saada lapsen adoptoimalla, joten turha porata.

Vierailija
11/21 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

muista, ettei yksikään niistä vauvoista oo sulta pois.

eli vaikka tuttavapiiriin syntyisi 100 vauvaa, ei yksikään niistä olis siltikään tullut teille, vaikka ne toiset ei sitä olis saanut.

Toivon, että saatte pian oman rakkaan ja ihanan käärön!

Vierailija
12/21 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sinä voit kuitenkin saada lapsen adoptoimalla, joten turha porata.

On aika iso summa sellaiset 20 000 ¿...

Vierailija
13/21 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mylläkkää ei osaa eritellä, niin kipeetä se tekee. Viha katkeruus ja kateus oli siinä tilanteessa tuttuja tunteita.

Vierailija
14/21 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa oman navan ympärillä pyörimistä. Lapsia tulee jos tulee ja sillä sipuli.

Vierailija
15/21 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten voisivat pitää turpansa kiinni suunsoitoltaan!

t. 2v lasta yrittänyt, mitään " vikaa" ei ole löytynyt...

Vierailija
16/21 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ette ole käyneet tarpeeksi kouluja aikanaan.

Vierailija
17/21 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa jo marttyyri!

Joku 8 vuotta lapsettomuushoitoja käyny sais ärähtää tähän väliin!!

Määkin kärsin lapsettomuudesta uskomattoman vuoden. Nyt on 2 lasta.

Stressin välttäminen on hyvä neuvo!! Sitä sun ainakin kannattaa kokeilla, vaihda toi ällöttävä negatiivisuus.

Ihminen joka ei osaa kun vittuuntua toisten lapsionnesta saa mun puolestani kärsiä siitä kunnes oppii vähän elämään ja olemaan!

Sää oot joku teinimekko, olisit onnellinen että joku jolla hedelmällisyysaika alkaa loppuun saa vauvan!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
18/21 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt näin pakko kysyä, kun olen tuttavapiirissäni huomannut vastaavaa..

- Onko elämäsi kokonaisstressi tavallista isompi tällä hetkellä? (uusi duuni, talonrakennusprojekti, läheisien poismenoja tms.?) Sillä tämä on ollut aika monella tuttavallani " syynä" kun ei ole tärpännyt. Eli menee niin " lujaa" ettei ehdi itsekään oikein mukaan? Meillä tärppäsi ekan kohdalla noin 5 kk:n päästä siitä kun jätimme ehkäisyn pois ja tulin raskaaksi heti, kun ostimme asunnon - jota olimme etsineet jo 2 vuotta..

- Onko muut syyt poissuljettuja? mitkä siihen yleensä kai tilastojen valossa vaikuttaa..? - Ylipaino, tupakointi tai sairaudet?

Vierailija
19/21 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas v..taa kun lapsettomat ovat kateellisia ja katkeria kun mulle on kovien hoitojen jälkeen suotu lapsia. V:levat päin naamaa, yms. Olen kiitollinen lapsistani, mutta pitäisikö tässä anteeksi alkaa pyytelemään kun niitä on monen mutkan kautta tullut saatua. Lapset on lahjoja ja jos tarvii ulkopuolista apua ongelmiinsa, sitä kannattaa reilusti pyytää, niin fyys- kuin myssy-puolelle. Eikä myrkyttää lähipiiriä katkeroitumalla....

Vierailija
20/21 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...epäoikeuden mukaista... ja sille ei vaan voi mitään