Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero tulossa

Vierailija
20.05.2017 |

Mies ei ole nyt 9 päivään koskenut minuun. Ollaan oltu 7 vuotta yhdessä ja lapsi 2v. Ahdistaa mutta en todellakaan aio sanoa asiasta saati koskea häneen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/11 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään ole mitään sanottavaa? Minkä takia muiden tyhjänpäiväset kirjotukset saa huomioo ja mun ei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
4/11 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli ero eilen. Sattuu niin!!

Pikkulapsi aika on haastava. Oletko monesti antanut negatiivista palautetta kun mies on vain koskenut sinuun?

Nyt kipin kapin kävelylle, lapselle ruokaa massuun ja rattaisiin. Ette edes yritä puhua vaan nautitte ihanasta kesä päivästä ja toisistanne.

Tsemppiä!!

Vierailija
5/11 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kukaan sano mitään?

Vierailija
6/11 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli ero eilen. Sattuu niin!!

Pikkulapsi aika on haastava. Oletko monesti antanut negatiivista palautetta kun mies on vain koskenut sinuun?

Nyt kipin kapin kävelylle, lapselle ruokaa massuun ja rattaisiin. Ette edes yritä puhua vaan nautitte ihanasta kesä päivästä ja toisistanne.

Tsemppiä!!

En ole mielestäni. No eipä tee mieli "nauttia" ihmisen kans joka ei halua edes koskea muhun. Ap

Vierailija
7/11 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ole nyt 9 päivään koskenut minuun. Ollaan oltu 7 vuotta yhdessä ja lapsi 2v. Ahdistaa mutta en todellakaan aio sanoa asiasta saati koskea häneen.

Kysy mikä on hätänä. Jääräpäinen "minä olen oikeassa ja tuo kusipää saa pyytää anteeksi" -asenne tuhoaa minkä tahansa liiton.

Vierailija
8/11 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sä tehdä aloitteen!

Vierailija
9/11 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitäpaitsi jos noin olemattomasta niin anna mennä vaan. Pelastat teidät kaikki kolme.

Vierailija
10/11 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillekin tulee ero. Mies ei ole koskenut minuun yli 2,5 vuoteen . Ei suostu puhumaan eikä koske. Torjuu halaukset ja kun suukottaa niin kääntää posken. Niin lytätty olo.

Vierailija
11/11 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, pitkän liiton toimivuus vaatii sitä että puhutaan, kaikesta.

Pikkulapsiaika on haastavaa, ja jos aikuisetkin heittäytyy käytökseltään pikkulapsen tasolle, niin se on moro.

Läheisyys vaatii luottamusta ja luottamus vaatii kunnollista keskusteluyhteyttä.

Älä ala haastamaan riitaa ja uhittelemaan, vaan ota olkapäästä kiinni ja kysy, että onko kaikki hyvin.

Toinen vaihtoehto on tietysti heittäytyä marttyyriksi ja laittaa eropaperit vetämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi