Oletteko huomanneet, että monet isotissiset naiset rakastavat puhua rinnoistaan?
"Mä en voisi käyttää tuollaista paitaa, kun mulla on nää tissit."
"Odottakaa vähän. Mä en voi tulla näitä portaita kovin nopeasti, kun mun tissit pomppii."
"En uskalla käydä hammaslääkärissä, koska pelkään että hampilekuri poraa mua ikeneen, kun sen huomio keskittyy vain mun ihaniin meloneihini."
jne.
Kommentit (83)
Syön juuri leipää. Rintamukseni on täynnä leivänmuruja koska tissivakoni on niin suuri. Tässäpä tämän päivän tissiuutiset :D
Vierailija kirjoitti:
Syön juuri leipää. Rintamukseni on täynnä leivänmuruja koska tissivakoni on niin suuri. Tässäpä tämän päivän tissiuutiset :D
Hän saa hyväksyntäni, koska puhuu rinnoistaan väheksyvään sävyyn. Kiitos sulle. Oletko ajatellut leikkauttaa ne pois? Eikö olisi parempi? Kärsit vaan.
Isot rinnat on ällöt ja ikävät ja silti ihan tavis muikkelitkin käy hakemassa silikoneja virosta. Nyt ei joku mene oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kolme siskoa, joista kahdella on iso povi ja ovat muutoinkin ns. muodokkaampia itseeni ja toiseen siskooni verrattuna.
Näisitä povekkaista toinen ei halua käyttää liian avonaisia kaula-aukkoja tai muutenkaan tee rinnoistaan numeroa.
Toinen taas käyttää lähes poikkeuksetta vain todella avonaisia toppeja jne. ja on aina ns. tissit tyrkyllä. Mielellään myös kertoo sen tyylisiä juttuja, miten joku mies on huomannut hänen tissinsä ja miten se on hänen kehonsa parasta antia.
Joskus hän on myös oikein röyhistänyt rintaansa, ikäänkuin varmistuakseen, että kaikki nyt varmasti näkevät niiden olevan isommat kuin meillä kahdella hoikemmalla ja pienirintaisella.
... Tai sitten ei..?
Kutsutaan myös kateudeksi.
Meni nyt vähän ohi että kuka on mielestäsi kateellinen ja kenelle?
Mulla on naturaalisti isot tissit ja vain toinen isotissinen nainen ymmärtää että joissain aiheissa se vaan tulee puheeksi. Esim juurikin se ettei voi käyttää niitä oman koon paitoja koska tissit on suhteessa omaan kehoon tuplasti isommat. vaatteiden tekijät ei vaan ota sitä huomioon eivätkä muutkaan joille se asia ei ole arkipäivää. Myös se että isot tissit tosiaan voi pomppia mut mulle se ei ole ongelma koska isotissisenä pitää hankkia TODELLA hyvät rintaliivit, ei sen kummempaa. Sellainen on sitten vaan valittamista jos tissit pomppii.
Loppujenlopuksi luulin että AP olisi puhunut kuinka me isotissiset ollaan ylpeitä tisseistämme eikä puhuisi siitä kuinka muka muuten vaan valitamme että tissit ei mahdu. Ihan perus ongelma rintavilla naisilla.
Oon kyllä muuten ylpeä rintavarustuksestani. En tuo sitä esille mitenkään paitsi jos se paita ei mahdu tai rintsikoita on vaikea löytää haha. Rintani ovat DD
Hauska lukea, että teillä ei ole tisseistä huolimatta ollut koskaan pulaa miehistä. Eikö ole ihmeellistä, mitä hymy ja vagina tekevät? Miehiä ovista ja ikkunoista! Itse olen masentunut, en jaksa hymyillä eikä ole koskaan ollut miestä tai naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kolme siskoa, joista kahdella on iso povi ja ovat muutoinkin ns. muodokkaampia itseeni ja toiseen siskooni verrattuna.
Näisitä povekkaista toinen ei halua käyttää liian avonaisia kaula-aukkoja tai muutenkaan tee rinnoistaan numeroa.
Toinen taas käyttää lähes poikkeuksetta vain todella avonaisia toppeja jne. ja on aina ns. tissit tyrkyllä. Mielellään myös kertoo sen tyylisiä juttuja, miten joku mies on huomannut hänen tissinsä ja miten se on hänen kehonsa parasta antia.
Joskus hän on myös oikein röyhistänyt rintaansa, ikäänkuin varmistuakseen, että kaikki nyt varmasti näkevät niiden olevan isommat kuin meillä kahdella hoikemmalla ja pienirintaisella.
... Tai sitten ei..?
Kutsutaan myös kateudeksi.Meni nyt vähän ohi että kuka on mielestäsi kateellinen ja kenelle?
Sinä ja siskollesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
... Tai sitten ei..?
Kutsutaan myös kateudeksi.Meni nyt vähän ohi että kuka on mielestäsi kateellinen ja kenelle?
Sinä ja siskollesi.
Varmasti puolin ja toisin kateellisia jostakin asiasta toisen ulkonäössä, mutta ei se silti sulje pois noita yllämainittuja asioita joita kuvailin toisen siskoistani tekevän. Rintojen röyhistelyn yhteydessä käytin sanaa "ikäänkuin" kuvaamaan miltä se minun silmääni vaikutti ja jos joku röyhistää rintaansa edessäni, koen sen ikäänkuin itsensä korostus eleenä. Eläimetkin käyttävät samaa elettä tullakseen huomatuksi ja saadakseen vaikkapa kilpakosia näyttämään vähäpätöisemmältä.
Vierailija kirjoitti:
Kaveripiirissä on eräs nainen joka aina illanvietoissa pyytää kaikkia kerääntymään kuulolle ja kyselee miehiltä ovatko he "tissi- vai persemiehiä". Voi sitä myötähäpeän määrää.
Ihan hyvä komentti olisi ollut, että se on poissa sun aivoistasi, mikä on kerääntynyt tisseihin.
Dguppiii kirjoitti:
Mulla on naturaalisti isot tissit ja vain toinen isotissinen nainen ymmärtää että joissain aiheissa se vaan tulee puheeksi. Esim juurikin se ettei voi käyttää niitä oman koon paitoja koska tissit on suhteessa omaan kehoon tuplasti isommat. vaatteiden tekijät ei vaan ota sitä huomioon eivätkä muutkaan joille se asia ei ole arkipäivää. Myös se että isot tissit tosiaan voi pomppia mut mulle se ei ole ongelma koska isotissisenä pitää hankkia TODELLA hyvät rintaliivit, ei sen kummempaa. Sellainen on sitten vaan valittamista jos tissit pomppii.
Loppujenlopuksi luulin että AP olisi puhunut kuinka me isotissiset ollaan ylpeitä tisseistämme eikä puhuisi siitä kuinka muka muuten vaan valitamme että tissit ei mahdu. Ihan perus ongelma rintavilla naisilla.
Oon kyllä muuten ylpeä rintavarustuksestani. En tuo sitä esille mitenkään paitsi jos se paita ei mahdu tai rintsikoita on vaikea löytää haha. Rintani ovat DD
Sulla on luultavasti väärän kokoiset liivit jos rintasi ovat isot, DD ei nimittäin ole kovin iso koko.
Ehkä kun tissi on ISO osa niiitä.
En ole huomannut tuollaista. En keskustele naisten kanssa heidän rinnoistaan.
Mä taas otan omat isot tissini puheeks ihmisten kanssa, jotta ne tajuais, että itekki tiiän niiden olevan isot ja saa tuijottaa jos häiritsee. Hölmö minä, ku luulin sen poistavan kiusallisuuden 😁 tottahan se on, että sopivia paitoja on vaikea löytää ja jos puhutaan esim. työpaikalla vaatteista ni tokihan sen mainitsen, kun se on kuitenkin se pääsyy, miksi sopivia paitoja on vaikea löytää. T: 56 kg ja 70I
Ketju todistaa herkullisesti, että ap. on oikeassa. Valitettavasti isotissiset tuntuvat olevan myös pieniälyisiä. Sitä en aiemmin tiennyt.
Vierailija kirjoitti:
Isot tissit ilman että ovat silikonit, kertovat poikkeuksetta suuresta rasvaprosentista. YÖK! :D
Ei ole vielä tullut vastaan yhtäkään miestä joka rinnoilleni olisi yök sanonut, vaikka ne isot ovatkin. Minusta ne ovat kauniit, ryhdikkäät ja naiselliset, siinä missä ne häviävät sporttisuudessa pienille rinnoille, ne voittavat näyttävyydessä.
Ihmeellistä, että näköjään joidenkin mielestä meidän naisten täytyy oikein haukkua toistemme intiimialueita ja kohtia ulkonäössä, minkä suhteen ihminen on hyvin haavoittuvainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaveripiirissä on eräs nainen joka aina illanvietoissa pyytää kaikkia kerääntymään kuulolle ja kyselee miehiltä ovatko he "tissi- vai persemiehiä". Voi sitä myötähäpeän määrää.
Ihan hyvä komentti olisi ollut, että se on poissa sun aivoistasi, mikä on kerääntynyt tisseihin.
Millä tavalla hyvä? Mitä hyötyä tuosta naisille tyypillisestä näpäyttelystä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnän syyllistyväni ekaan. Yleensä sillon kun joku tyrkyttää mulle paitaa josta tiedän, ettei se tule mahtumaan. Useimmiten kuitenkin kommentoin lähinnä, että "mulla on vammasen mallinen kroppa" koska kroppaani on hankala löytää vaatteita kun rinnat on isot ja rintojen alaosa suhteessa niihin pieni. Ratkaisuks oon löytänyt nyt mekot, joissa yläosa venyy hyvin tai on löysä ja vyötärö on kapea. Itselläni ne vyötäröt tosin nousee juuri rintojen alle, mutta ainakin on tisseille tilaa.
Ja omistani en oikeastaan julkisesti sen enempää puhu. Jotain läppää on heitetty opiskelu kavereideni kanssa kun meidän kuvista musta näkyy aina lähinnä ne tissit, nykyään meen aina muiden taakse piiloon jotta musta näkyy vaan pää. Kyllä ne huomataan siis puhumattakin. Baarissa tuli kanssa joku varmaan 20v nainen joskus kysymään saako kokeilla rintojani ja kavereista monet naispuoleiset on joskus kysyny samaa. Pääasiassa saa olla rauhassa ja miehet ei itseaaiassa yleensä asiasta kommentoi kun vasta parisuhteessa.
Eli, jos haluan rinnoilleni huomiota, pukeudun sen mukaan, ei siitä tarvii jauhaa. Miesten kuullen en koskaan kommentoi rintojani oma alotteisesti. Kyllä se on joku paikalla oleva muu nainen joka saattaa jotain sanoa ja sekin on lauseessa parissa ohi.
T: uk 34J kokoa käyttävä
No annatko luvan kokeilla tissejäsi jos joku kysyy? Miten suhtaudut kysymykseen? Olen a-kuppinen ja olisihan se ihan hauskaa päästä kokeilemaan isoja rintoja, mutta en herranjestas ilkeäisi kysyä :D
Riippuu vähän miten ja millasessa tilanteessa kysyy. En antais isossa porukassa kaikkien nähden, mut pienessä porukassa naisten kesken olen antanut kokeilla kun on kysynyt nätisti. Ja lähimmät ystäväni on kysyneet kahden kesken ja saaneet kokeilla. :D en ole loukkaantunut koskaan ja yhden kaverin pieniä rintoja olen itsekin halunnut ja saanut kokeilla. Testailtiin painoeroja :D
En ole huomannut. Sen olen huomannut, että jollakin pikkutissillä täällä on alemmuuskompleksi jonka vuoksi haluaa sheimata rintavia.
Itse olen pieni, hoikka ja treenattu, esim. näkyvät vatsalihakset. Silti G-kupin rinnat. En puhu rinnoistani, mutta välillä joku muu saattaa ottaa ne yllättäen puheeksi, joka on mielestäni lähinnä erittäin vaivaannuttavaa. Esim. kerran kun olin 13-vuotias, samanikäisen kaverini äiti kommentoi julkisella paikalla, että "onpa sinulla isot rinnat!!". Olen harkinnut usein pienennysleikkausta, B-kuppi olisi täydellinen.
Typerää haukkua tässä ketjussa isorintaisia tai pienirintaisia tai jotain siltä väliltä. Näihin asioihin kun emme ole voineet vaikuttaa.
Hänelle the thing on treenattu peppu.
Ikävää vaan että treenattu peppu voi löytyä isorintaisiltakin, mutta rinnoiksi et muutu.
Kyllä suuririntainen saa olla ylpeä rinnoistaan. Sama kun sulle sanottaisiin että nyt käytät vaan säkkiä ja piilotat persauksesi, eihän se nyt ole oikein siitä tykätä.