Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko huomanneet, että monet isotissiset naiset rakastavat puhua rinnoistaan?

Vierailija
20.05.2017 |

"Mä en voisi käyttää tuollaista paitaa, kun mulla on nää tissit."
"Odottakaa vähän. Mä en voi tulla näitä portaita kovin nopeasti, kun mun tissit pomppii."
"En uskalla käydä hammaslääkärissä, koska pelkään että hampilekuri poraa mua ikeneen, kun sen huomio keskittyy vain mun ihaniin meloneihini."
jne.

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun F. kupin tissit vaan on niin ihanat. On kivaa kerätä miesten huomio tuosta vain. Nätti hymy ja avara kaula- aukko, niin ne syö kädestä.

On ne vaan niin kivat! Itse olen muutoin hoikka ja kyllähän nuo kerää huomion! Love it!!!

Ne nimenomaan ei ole susta mitenkään aidosti kiinnostuneita, vaan sun tisseistä! Eiks ookki kivaa olla täysin arvoton seksiobjekti? :D

Jaa jaa.. Kumma että ne tylsän näköiset brunetit tylsine vaatteineen jää aina huomiotta kun minä, vaalea rouva ilmestyn paikalle sädehtivän hymyni ja F- kuppieni kanssa.. Et harmi vaan. Objekti tai ei, kerään huomion ja harmaavarpuset jää langalle soittelemaan ja höpöttämään keskenään niiiin tylsiä mamma juttuja.;)

Jaa, kumma että mauttomasti avaraan kaula-aukkoon pukeutuneet isotissiset bimbot jää vaille huomiota kun minä hoikka brune tulen paikalle a-kupin tissien, ystävällisen hymyn ja piukan peppuni kanssa pukeutuneena klassisen elegantisti. ;)

Hah, ei ne toisiaan pois sulje.. Mulla on upea kroppa, vaikka äiti olenkin.. Mahtava pyöreä peppu ja komeat rinnat. Ja tytöt hyppää kyllä näytille vaikka ei niin tyrkky paita olisikaan. Tarpeeksi kireä ja v- aukko ja hyvät liivit niin eipä tarvi kauan yksin istuskella. Jostain syystä tulen miesten ja lasten kanssa paremmin toimeen, kuin eukkojen..:D en oikeasti jaksa naisten juttuja.

Näitten kommenttien jälkeen e'n ihmettele, että tulet toimeen vain lasten, joiden tasoa ÄOsi vaikuttaa olevan, tai miesten jotka todennäköisesti toivovat saada tyhjentää kassinsa sinuun kanssa.

Niin, onhan se ikävää kun nainen ei tajua edes hävetä itseään ja peitellä.;)

Naiset juttelee niin vakavasti niin helkkarin yksinkertaisista asioista ja pitkään ja hartaasti, etten jaksa.

Kivan ylevä toi sun ulosanti!;)

Vierailija
42/83 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole.

Olen pahoillani siitä, että sinulla on ongelmia rintojesi kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ylä-asteella ja lukiossa ne isotissiset, ja ehkä vähän ylipainoiset, tytöt puhuivat jatkuvasti rinnoistaan ja haukkuivat pienirintaisia. Aikuisilla naisilla tai isorintaisilla ja hoikilla en ole kuitenkaan huomannut vastaavaa käytöstä. N22

Vierailija
44/83 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

......................... kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun F. kupin tissit vaan on niin ihanat. On kivaa kerätä miesten huomio tuosta vain. Nätti hymy ja avara kaula- aukko, niin ne syö kädestä.

On ne vaan niin kivat! Itse olen muutoin hoikka ja kyllähän nuo kerää huomion! Love it!!!

Tyypillisen silikoni lorton vastaus 😂😂😂itsellä suht isot, enkä todellakaan mainosta..Eikä sitä tee muutkaan tuntemani ..

Ihan omat on. Et ikävä tuottaa pettymys.

Juu, se on niin kunnioitettavaa hävetä rintojaan. Se tekee susta 100* paremman ihmisen. Hyvä, pidä toi sisko!

Vierailija
45/83 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se, että tykkää omista rinnoistaan tekisi kenestäkään yksinkertaista, binbou, lorttoa, tms?? Jotenki niin perus suomalaista meininkiä, missä suurin rikos ihmisyyttä vastaan on omata hyvä itsetunto ja pitää itsestään ja sanoa se ääneen. Huh huh.

No mun mielestä mulla on erittäin kauniit hiukset ja saan niistä paljon kehuja ja huomiota. Viimeksi viime viikolla joku mies kehui hiuksiani ja pyysi sen jälkeen mua ulos. Miten kauheaa, oonko mäkin nyt lortto? Kuinka monta passiivis-aggressiivista itkunauruhymiötä voitin?

Vierailija
46/83 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä mun parhaista ystävistä on hirveet jymylollot. Se on myös hoikka, urheilullinen ja naamastakin nätti. Kyllä se puhuu niistä tisseistään jatkuvasti, aina kun nähdään ja illanvietoissa ne on puheessa hyvin usein illan aikana. Mulla on itselläni aika vaatimattomat ja kieltämättä aika rumat rinnat, oon aina esim. miesten kanssa häpeillyt niitä.

Tuntui varsinkin nuorempana tosi pahalta kuunnella sitä tissiylistystä omalta ystävältä. Ei se sillä varmaan mitään pahaa tarkoita, mutta kuitenkin. Ne sen rinnat kyllä huomaa muutenkin, pakkoko niistä on jauhaa ja siitä kuinka miehet niitä aina kuolaa.

No ollaan jo kolmekymppisiä. Kaks lasta oon imettänyt mun rumilla tisseillä, joten loppujen lopuksi oon niihin oikein tyytyväinen ❤️

Vierailija
47/83 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh.... kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne nimenomaan ei ole susta mitenkään aidosti kiinnostuneita, vaan sun tisseistä! Eiks ookki kivaa olla täysin arvoton seksiobjekti? :D

Jaa jaa.. Kumma että ne tylsän näköiset brunetit tylsine vaatteineen jää aina huomiotta kun minä, vaalea rouva ilmestyn paikalle sädehtivän hymyni ja F- kuppieni kanssa.. Et harmi vaan. Objekti tai ei, kerään huomion ja harmaavarpuset jää langalle soittelemaan ja höpöttämään keskenään niiiin tylsiä mamma juttuja.;)

Jaa, kumma että mauttomasti avaraan kaula-aukkoon pukeutuneet isotissiset bimbot jää vaille huomiota kun minä hoikka brune tulen paikalle a-kupin tissien, ystävällisen hymyn ja piukan peppuni kanssa pukeutuneena klassisen elegantisti. ;)

Hah, ei ne toisiaan pois sulje.. Mulla on upea kroppa, vaikka äiti olenkin.. Mahtava pyöreä peppu ja komeat rinnat. Ja tytöt hyppää kyllä näytille vaikka ei niin tyrkky paita olisikaan. Tarpeeksi kireä ja v- aukko ja hyvät liivit niin eipä tarvi kauan yksin istuskella. Jostain syystä tulen miesten ja lasten kanssa paremmin toimeen, kuin eukkojen..:D en oikeasti jaksa naisten juttuja.

Näitten kommenttien jälkeen e'n ihmettele, että tulet toimeen vain lasten, joiden tasoa ÄOsi vaikuttaa olevan, tai miesten jotka todennäköisesti toivovat saada tyhjentää kassinsa sinuun kanssa.

Tuskin tällä bimbolla äo yltää ees kengänkoon

Kanssa samalle tasolle..lapsetkin häpeävät varmasti lapsellista ja kyrvän kipeää lortto Mammaansa...

Ihana!

Kyllä ne miehet tietää että siltä huonon itsetunnon omaavalta, itseään häpeilevältä ja peittelevältä surkimukselta irtoo paremmin kunhan asettelee sanansa oikein.

Vierailija
48/83 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolme siskoa, joista kahdella on iso povi ja ovat muutoinkin ns. muodokkaampia itseeni ja toiseen siskooni verrattuna.

Näisitä povekkaista toinen ei halua käyttää liian avonaisia kaula-aukkoja tai muutenkaan tee rinnoistaan numeroa.

Toinen taas käyttää  lähes poikkeuksetta vain todella avonaisia toppeja jne. ja on aina ns. tissit tyrkyllä. Mielellään myös kertoo sen tyylisiä juttuja, miten joku mies on huomannut hänen tissinsä ja miten se on hänen kehonsa parasta antia.

Joskus hän on myös oikein röyhistänyt rintaansa, ikäänkuin varmistuakseen, että kaikki nyt varmasti näkevät niiden olevan isommat kuin meillä kahdella hoikemmalla ja pienirintaisella.

Vierailija
49/83 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se, että tykkää omista rinnoistaan tekisi kenestäkään yksinkertaista, binbou, lorttoa, tms?? Jotenki niin perus suomalaista meininkiä, missä suurin rikos ihmisyyttä vastaan on omata hyvä itsetunto ja pitää itsestään ja sanoa se ääneen. Huh huh.

No mun mielestä mulla on erittäin kauniit hiukset ja saan niistä paljon kehuja ja huomiota. Viimeksi viime viikolla joku mies kehui hiuksiani ja pyysi sen jälkeen mua ulos. Miten kauheaa, oonko mäkin nyt lortto? Kuinka monta passiivis-aggressiivista itkunauruhymiötä voitin?

Näin juuri. Kyllä niistä saa olla ylpeä, oli se sitten peppu tai tissit tai hiukset tai silmät.

En ole koskaan kuullut että jonkin muun ihanan ruumiinosan tai piirteen omaava joutuisi itseään haukkumaan, jotta kelpaa kanssasisaruksille, vain rintavat...

Vierailija
50/83 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden viisikymppisen kahden lapsen äidin, joka jaksaa jankuttaa tisseistään. En tiedä miten on livenä, hän tekee tuon somessa. (Asuu ulkomailla, emme tapaa muuten.) Kuvien perusteella rehevyys on nuoruusvuosien jälkeen vähentynyt, mutta häntä se ei onneksi haittaa.

Itsetunto hänellä on aina ollut muutoin nollassa, mutta rinnat ovat se iso juttu, sananmukaisesti.

Vierailija
51/83 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kolme siskoa, joista kahdella on iso povi ja ovat muutoinkin ns. muodokkaampia itseeni ja toiseen siskooni verrattuna.

Näisitä povekkaista toinen ei halua käyttää liian avonaisia kaula-aukkoja tai muutenkaan tee rinnoistaan numeroa.

Toinen taas käyttää  lähes poikkeuksetta vain todella avonaisia toppeja jne. ja on aina ns. tissit tyrkyllä. Mielellään myös kertoo sen tyylisiä juttuja, miten joku mies on huomannut hänen tissinsä ja miten se on hänen kehonsa parasta antia.

Joskus hän on myös oikein röyhistänyt rintaansa, ikäänkuin varmistuakseen, että kaikki nyt varmasti näkevät niiden olevan isommat kuin meillä kahdella hoikemmalla ja pienirintaisella.

... Tai sitten ei..?

Kutsutaan myös kateudeksi.

Vierailija
52/83 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö tietä jaksaa kiinnostaa muiden ihmisten huomio? Mitä väliä?

80J

Vierailija
53/83 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei puhuta tisseistä.

Vierailija
54/83 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pienirintaiset saa olla tyytyväisiä, mutta isorintaiset ei.. Okkeeiii...

Vierailija
55/83 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot tissit on yleensä vain isokokoisilla. Hoikilla, timmeillä naisilla ja urheilijoilla on pienet tissit ja se on ihan biologiaa. :)

Jaa.

T. 70E (luomut)/53kg

Vierailija
56/83 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieltymyksiä on monia. Seuraavaksi paikalle astelen minä c kupin tissieni kanssa. Brunette ehkä, mutta joku miehistä saattaa tykätä esimerkiksi silmistäni tai puhetavastani. Ja ehkä saatat häikäistä edestä, mutta ne sinua piirittävät miehet saattavat silti hetkeksi harhautua tuijottamaan treenattua takamustani. Miksi hemmetissä aikuisten naisten täytyy arvottaa itseään tissien perusteella? Kaikissa, myös niissä harmaavarpusissa on viehättäviä piirteitä. Ehkä porukan fiksuin mies ihastuukin jonkun harmaavarpusen älykkyyteen? Luultavasti olet trolli tai rupsahtanut povipommi, joka elää vielä 40 menetettyä nuoruuttaan. Mutta vastasinpa silti! :)

Vierailija
57/83 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just me :) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieltymyksiä on monia. Seuraavaksi paikalle astelen minä c kupin tissieni kanssa. Brunette ehkä, mutta joku miehistä saattaa tykätä esimerkiksi silmistäni tai puhetavastani. Ja ehkä saatat häikäistä edestä, mutta ne sinua piirittävät miehet saattavat silti hetkeksi harhautua tuijottamaan treenattua takamustani. Miksi hemmetissä aikuisten naisten täytyy arvottaa itseään tissien perusteella? Kaikissa, myös niissä harmaavarpusissa on viehättäviä piirteitä. Ehkä porukan fiksuin mies ihastuukin jonkun harmaavarpusen älykkyyteen? Luultavasti olet trolli tai rupsahtanut povipommi, joka elää vielä 40 menetettyä nuoruuttaan. Mutta vastasinpa silti! :)

Ja miksi en saisi olla tyytyväinen? :D

Miksi sua korpee toi asia niin kovasti?

Vierailija
58/83 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo huonosta itsetunnosta tuollainen itsensä korostaminen ja varsinkin toisen pienirintaisemman lyttääminen. Mun yksi muodokas kaveri usein jauhaa ja pyrkii kiinnittämään huomion tisseihinsä. Kerran jopa kommentoi minulle että hyvä sinun on pitää tuollaista mekkoa kun ei sinulla ole rintoja. Otin asian puheeksi myöhemmin koska menin sanattomaksi, oli viimeinen kerta kun kommentoi minun ulkonäköäni. Säälittää lähinnä tuollainen jopa kavereilta huomionhakeminen.

Vierailija
59/83 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isot tissit on yleensä vain isokokoisilla. Hoikilla, timmeillä naisilla ja urheilijoilla on pienet tissit ja se on ihan biologiaa. :)

Jaa.

T. 70E (luomut)/53kg

Sama. 75 F ja 60 kiloa. Ja olen oikein ylpeä että olen saanut suuret rinnat. Ne on oikein kivat ja näyttävät.

Vierailija
60/83 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo huonosta itsetunnosta tuollainen itsensä korostaminen ja varsinkin toisen pienirintaisemman lyttääminen. Mun yksi muodokas kaveri usein jauhaa ja pyrkii kiinnittämään huomion tisseihinsä. Kerran jopa kommentoi minulle että hyvä sinun on pitää tuollaista mekkoa kun ei sinulla ole rintoja. Otin asian puheeksi myöhemmin koska menin sanattomaksi, oli viimeinen kerta kun kommentoi minun ulkonäköäni. Säälittää lähinnä tuollainen jopa kavereilta huomionhakeminen.

Tai sitten olisit voinut olla vaan okei mekkosi ja rintojesi kanssa, etkä murehtia asiaa päivätolkulla... Kertoo muuten aika huonosta itsetunnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi