Oletteko huomanneet, että monet isotissiset naiset rakastavat puhua rinnoistaan?
"Mä en voisi käyttää tuollaista paitaa, kun mulla on nää tissit."
"Odottakaa vähän. Mä en voi tulla näitä portaita kovin nopeasti, kun mun tissit pomppii."
"En uskalla käydä hammaslääkärissä, koska pelkään että hampilekuri poraa mua ikeneen, kun sen huomio keskittyy vain mun ihaniin meloneihini."
jne.
Kommentit (83)
Kaveripiirissä on eräs nainen joka aina illanvietoissa pyytää kaikkia kerääntymään kuulolle ja kyselee miehiltä ovatko he "tissi- vai persemiehiä". Voi sitä myötähäpeän määrää.
niin, kaikkihan näkee ne isot tissit mainostamattakin. Todella noloa käyttäytymistä..
En ole havainnut mitään tuollaista.
Olen huomannut kuinka pikkutissit ovat aina valittamassa omistaan.
Niin puhuisin minäkin jos olisi mistä puhua. T. Katkera aa-kuppinen lauta
Vierailija kirjoitti:
En ole havainnut mitään tuollaista.
Voisin kuvitella tilanteen jos on joku teini ja kaikilla kavereilla on super push up liivit.
Me naiset nyt puhutaan itsestämme, ja siihen kuuluu joko tissit tai niiden puute myös.
Yksikään kaverini ei kuitenkaan jatkuvasti tai julkisella paikalla huutele meloneistaan, eli millaisissa piireissä mahdat liikkua?
Kaikki mun tuntemat isotissiset aidosti vihaavat tissejään :D
Isot tissit tekevät muutenkin kamalan ison näköiseksi.. iso yläkroppa, kaukana mistään sirosta.
Isot tissit on yleensä vain isokokoisilla. Hoikilla, timmeillä naisilla ja urheilijoilla on pienet tissit ja se on ihan biologiaa. :)
Isot tissit ilman että ovat silikonit, kertovat poikkeuksetta suuresta rasvaprosentista. YÖK! :D
Mun F. kupin tissit vaan on niin ihanat. On kivaa kerätä miesten huomio tuosta vain. Nätti hymy ja avara kaula- aukko, niin ne syö kädestä.
On ne vaan niin kivat! Itse olen muutoin hoikka ja kyllähän nuo kerää huomion! Love it!!!
Mun hyvä ystävä laihdutti hirveästi vain sen takia, että saisi tissit pienemmiksi. Oli todellisuudessa kokoajan itse kehoonsa muuten tyytyväinen, mutta tissejä yritti noilla keinoin pienentää. On jopa harkinnut pienennysleikkausta.
Vierailija kirjoitti:
Mun F. kupin tissit vaan on niin ihanat. On kivaa kerätä miesten huomio tuosta vain. Nätti hymy ja avara kaula- aukko, niin ne syö kädestä.
On ne vaan niin kivat! Itse olen muutoin hoikka ja kyllähän nuo kerää huomion! Love it!!!
Ne nimenomaan ei ole susta mitenkään aidosti kiinnostuneita, vaan sun tisseistä! Eiks ookki kivaa olla täysin arvoton seksiobjekti? :D
Mun kuppikoko on C, ennen lapsia DD. Olen siis ollut isorintainen itsekin, silti mun on vaikea ymmärtää pomoni käytöstä mikä on juuri ap:n kuvailevan kaltaista. Ketään ei töissä kiinnosta hänen rintansa mutta hän itse jaksaa niistä hölöttää. Outo tyyppi, aikuinen nainen. Olen sitten ajatellut että lapsettomille kypsemmälle naiselle tulee kai outoja prioriteettejä biologian muovaamana.
Mulle on aivan sama se, minkä kokoiset tissit kenelläkin on. Itselläni on b-kuppi ja olen tyytyväinen.. hoikka olen muutenkin, ja miehistä ei tosiaan ole pulaa ollut. Tisseillensä ei kukaan voi mitään, olkoot naiset isotissisiä, pienitissisiä tai jotain siltä väliltä IHAN SAMA!
Vierailija kirjoitti:
Isot tissit ilman että ovat silikonit, kertovat poikkeuksetta suuresta rasvaprosentista. YÖK! :D
Hyi miten huonotapainen ihminen olet kun parjaat toisia ihisiä ja vielä virheellisin väittämin. Mene takaisin kohtuun ja koulutus uusiksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ne vaan niin kivat! Itse olen muutoin hoikka ja kyllähän nuo kerää huomion! Love it!!!Ne nimenomaan ei ole susta mitenkään aidosti kiinnostuneita, vaan sun tisseistä! Eiks ookki kivaa olla täysin arvoton seksiobjekti? :D
Jaa jaa.. Kumma että ne tylsän näköiset brunetit tylsine vaatteineen jää aina huomiotta kun minä, vaalea rouva ilmestyn paikalle sädehtivän hymyni ja F- kuppieni kanssa.. Et harmi vaan. Objekti tai ei, kerään huomion ja harmaavarpuset jää langalle soittelemaan ja höpöttämään keskenään niiiin tylsiä mamma juttuja.;)
Nyt kun mietin niin kyllä mulla on itseni ikäinen sukulainen joka on tosi hoikka ja jolla on huomattavan isot rinnat kehoonsa nähden puhui ainakin kun oltiin nuorempia tosi paljon niistä. Puhui kuulleni kuinka olkaa vaan muut naiset kateellisia kun hänellä menee kaikki rasva rintoihin vaan ja sitten oli aina asettelemassa tosi näkyvästi niitä tyrkyllä kun jotain tuntemattomia poikia oli tulossa päin. Ja mukamas ihan viattomasti laittoi jotkut pinkin pikinit ja avasi kireää huppariaan ja rinnat töröllä lähdettiin mukamas muuten vaan kävelylle mutta oikeasti vilkuila missä on niitä poikia. Sitten aikuisempana ei enää kehdannut niin avoimesti asiasta puhua mutta toki aina mukamas vahingossa onnistui pukeutumaan aika paljastavasti.
Myönnän syyllistyväni ekaan. Yleensä sillon kun joku tyrkyttää mulle paitaa josta tiedän, ettei se tule mahtumaan. Useimmiten kuitenkin kommentoin lähinnä, että "mulla on vammasen mallinen kroppa" koska kroppaani on hankala löytää vaatteita kun rinnat on isot ja rintojen alaosa suhteessa niihin pieni. Ratkaisuks oon löytänyt nyt mekot, joissa yläosa venyy hyvin tai on löysä ja vyötärö on kapea. Itselläni ne vyötäröt tosin nousee juuri rintojen alle, mutta ainakin on tisseille tilaa.
Ja omistani en oikeastaan julkisesti sen enempää puhu. Jotain läppää on heitetty opiskelu kavereideni kanssa kun meidän kuvista musta näkyy aina lähinnä ne tissit, nykyään meen aina muiden taakse piiloon jotta musta näkyy vaan pää. Kyllä ne huomataan siis puhumattakin. Baarissa tuli kanssa joku varmaan 20v nainen joskus kysymään saako kokeilla rintojani ja kavereista monet naispuoleiset on joskus kysyny samaa. Pääasiassa saa olla rauhassa ja miehet ei itseaaiassa yleensä asiasta kommentoi kun vasta parisuhteessa.
Eli, jos haluan rinnoilleni huomiota, pukeudun sen mukaan, ei siitä tarvii jauhaa. Miesten kuullen en koskaan kommentoi rintojani oma alotteisesti. Kyllä se on joku paikalla oleva muu nainen joka saattaa jotain sanoa ja sekin on lauseessa parissa ohi.
T: uk 34J kokoa käyttävä
Ja pikkutissi aloitti tämän keskustelun?;)