Mitä unia näitte viime yönä?
Minä näin unta, missä olin mökin pihalla lapsia vahtimassa, kun järvestä tuli pienehkö krokotiilin. Oli kyllä helppo vastus unessa, muutaman hyökkäyksen torjuin vain tuuppaamalla pois ja sitten sain käsiini jonkun muovirenkulan minkä tökkäsin kidan ympäri, vähän se vielä koitti rähistä. Kun se oli lähtemässä pois komensin kuin koiraa, "paikka" kävin ottaan renkaan pois ja taputin krokoa selkään, sanoin "nyt on parempi, menehän nyt siitä".
Sitten uni siirtyi kotiin olin lähdössä johonkin, meillepäin olikin tullut sellainen hiihtohissi, missä on isoja koppeja. Kuljin sillä sitten, kun se kulki vanhan kouluni yli, huomasin kauheasti pelastustyöntekijöitä ja savua ym. Joku kopissa osasi kertoa että siellä oli ollut terrori isku, joku räjähdys ilmeisesti. Sitten heräsin.
Tää oli siitä harvinainen uni, että yleensä muistan unet ihan pienen hetken herätessä, mutta katoaa mielestä nopeasti.
Mitäs unia muut on nähnyt viime yönä, tai lähiaikoina?
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Minä näin unen, jonka voi kertoa tuolla seksi-palstalla. O tuli.
Kuulostaapa nautinnolliselta.
Olen kateellinen, en muista nähneeni yhtään kiihottavaa unta sitten teini-iän.
Unessa yritin ulkomuistista selittää lapsen smoothie-pussin sisällysluetteloa mieheni arvostelevalle tädille.
Hrrr. Toivottavasti ei tarvitse hetkeen olla tekemisissä, aina löytyy jotain sanottavaa ja arvosteltavaa ja vaikka annan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, tulevat ne uniin alitajunnasta.
Minä näin unen, jonka voi kertoa tuolla seksi-palstalla. O tuli.