Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri ei tuonut mitään vastasyntyneelle

Vierailija
19.05.2017 |

Kaverini tulivat katsomaan vauvaa eivätkä tuoneet mitään lahjaa ei edes korttia missä olisi onnittelut, tuli todella paha mieli tästä. En odota mitään suurta ihan korttikin olisi ollut kiva ja tullut hyvä mieli.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenelläkään ei ole velvollisuutta tuhlata sinuun rahojansa koska olet onnistunut tekemään jotain mitä 100% muistakin eliölajeista pystyvät. Onko siinä mitään juhlistamista että tähän vakavasti ylikansoittuneeseen maailmaan tuodaan lisää ihmisiä ylipäätään? Ketään ei kiinnosta oikeasti muiden vauvat ja ystäväsi on ollut valmis tuhlaamaan omaa kallista aikaansa tullakseen katsomaan "saavutustasi", sen pitäisi riittää.

Mikähän näköinen ihminen tällaistakin kirjoittaa? Olisi kiva nähdä.

Vierailija
22/30 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ainakaan tarvitse lahjaa antaa jos ei halua. Eikä todellakaan vielä mitään tuliaisia aina kun mennään kylään :D Hohhoijjaa nyt. Idioottitapoja näin kulutushysterian kulta-aikana.

Kortit on oikeasti aivan turhia, roskiin lentää kuitenkin, ainakin mulla, heti juhlista seuraavana päivänä. Poikkeuksena jotkin itse tehdyt joissa on joku ideakin (ei mitään "liimaan yhden kukan keskelle pahvia"-kortit, vaan sellaiset joilla on jokin tarinakin/juju).

Ap ole todella pikkumainen, olisit vain iloinen että kaveri edes kävi luonanne, meillä on lahjat viety vasta nimiäisiin, eikä silloinkaan kukaan oleta että KAIKKI toisi lahjaa jollekkin mitään mistään tajuattomalle vastasyntyneelle joka arvostaa kaikista eniten tissimaitoa ja äidin lämpöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisisä ihmisiä!!!! Olisin minäkin mieleni pahoittanut jos lihmiset, jotka tulevat vauvaa katsomaan, eivät toisi edes kortteja!

Itsellä neljä lasta ja kymmenittäin siis onnitteluja, kortteja ja lahjoja...

Eli ei mielestäni normaalia tulla kahta kättä heilutellen...

Vierailija
24/30 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliaislahjojen tuominen on sellainen tapa joka joutaisi roskiin. Talo täyttyy krääsästä kun tuovat kaikenlaista turhaa roinaa, ihan kiukuttaa. Ostovimmaisten keksintö koko tuliainen jotta pääsevät eroon roinistaan. Ymmärrän kukkakimpun jotenkin mutta niitä tarpeettomia koriste-esineitä en. Kahvipaketti on hyvä sellaiselle joka juo kahvia. Oma leipomus hyvä tuliainen sekin. Mutta esim. makeisia välttelen niin ei ole kiva saada suklaata. Viininharrastajana on kurja saada huonoa viiniä. Tavaroita ei mitenkään ilkeä paiskata roskiin heti vieraiden lähdettyä joten siellä ne pyörii nurkissa pölyä keräämässä. Omassa lapsuudessani ainakin kyläiltiin ilman lahjuksia.

Eikö muita harmita tuliaiskrääsä?

Vierailija
25/30 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kun kaveri tuli ilman lahjaa (eikä halunnut vauvaa syliin) ajattelin, että tulee vaan katsomaan voidakseen muodostaa mielipiteen ja juoruillakseen, ei siksi että mun tai vauvan takia jotenkin välittäisi. Ja ajattelen edelleen noin, vaikka vauva jo 5kk, eli pahimmat hormonimyrskyt lienevät takana.

Vierailija
26/30 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin hyvin nuori lapsen saadessani ja koulukavereita piipahti siitä läheiseltä lukiolta minua katsomassa hyppytuntien aikana. En osannut olla mitenkään pettynyt, että eivät mitään tuoneet, heidän ihailunsa pienokaisesta riitti kyllä lahjaksi :)

Vierailija
27/30 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliaislahjojen tuominen on sellainen tapa joka joutaisi roskiin. Talo täyttyy krääsästä kun tuovat kaikenlaista turhaa roinaa, ihan kiukuttaa. Ostovimmaisten keksintö koko tuliainen jotta pääsevät eroon roinistaan. Ymmärrän kukkakimpun jotenkin mutta niitä tarpeettomia koriste-esineitä en. Kahvipaketti on hyvä sellaiselle joka juo kahvia. Oma leipomus hyvä tuliainen sekin. Mutta esim. makeisia välttelen niin ei ole kiva saada suklaata. Viininharrastajana on kurja saada huonoa viiniä. Tavaroita ei mitenkään ilkeä paiskata roskiin heti vieraiden lähdettyä joten siellä ne pyörii nurkissa pölyä keräämässä. Omassa lapsuudessani ainakin kyläiltiin ilman lahjuksia.

Eikö muita harmita tuliaiskrääsä?

Siis siksi suhtaudut tuliaisiin negatiivisesti, että lapsuudenkotisi oli jo juntti eikä ymmärtänyt viedä tuliaisia. Mun lapsuudessa ihan 70-80-luvulla meidän perhe AINA vei tuliaisen ja niin vien minäkin.

Vierailija
28/30 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta alkaa tuntua, että lopetan lahjojen ostamisen kokonaan. Jatkuvasti saa lukea täältä av:lta miten LAHJA on tärkeintä kun menee jonnekkin juhliin, vituttaa ihan tosissaan tuollainen materialismi, millään muulla ei ole enää väliä kuin TAVARALLA. Jos et tuo mitään tavaraa, edes pientä pahvinpalasta, niin sitten ei tarvitse tulla ollenkaan! Ja sehän vaan sopii, jos juhlakalut kertoisi sen asian jo kutsusussa, vaikka loppuun "PS: ilman lahjoja on turha tulla".

Luoja sentään mitä paskaa tämä touhu.

Vierailija
29/30 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kun kaveri tuli ilman lahjaa (eikä halunnut vauvaa syliin) ajattelin, että tulee vaan katsomaan voidakseen muodostaa mielipiteen ja juoruillakseen, ei siksi että mun tai vauvan takia jotenkin välittäisi. Ja ajattelen edelleen noin, vaikka vauva jo 5kk, eli pahimmat hormonimyrskyt lienevät takana.

Onpa teillä mukava kaveruussuhde! Todella terveellä pohjalla.

Vierailija
30/30 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lahjojen idea ei ole enää se, että haluan pyyteettömästi ilahduttaa toista, vaan lahjat ovat PAKKO ja loukkaannutaan jos ei tuoda lahjaa.

Menee kyllä lahjanantamishalut kun näitä lukee. Lahja ei olekkaan kiva ylläri, vaan itsestäänselvyys ja suorastaan riidanaihe ja mielenpahoitus jos lahjaa ei ole?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi