Pippa nai rumiluksen rahasta.
Pippa halusi kalliin kihlasormuksen joten hänen täytyi naida ruma miljonääri. Säälittää. En itse olisi pystynyt.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ne on joissain kuvissa vähän naimanaamat. Pippan veli on kivannäköinen.
Pippan vanhempien on talo kuulemma noin 6 miljoonan (punnan?) arvoinen, että ei Pippa ole mikään tyhjätasku, jonka pitäisi naida rahaa.
Niin, Pippan vanhempien. Jos vanhemmat päättävätkin myydä tönön huomenna ja örveltää rahat, on Pippa ja sisarukset persaukisia. Älä koskaan luota tulevaan perintöön.
No ei vanhemmat varmaan mitään tomppeleita ole, kun ovat bisneksillään rikastuneet, eikä kaikki rahat ole talossa kiinni. Lapsille on luultavasti siirretty omaisuutta, tehty sijoituksia ym. ihan kivasti.
Niin että ei voi rakastua jos on taviksen näköinen? Jos aitoa rakkautta on vain "mallin näköisillä" niin huonosti menee suurimmalla osalla ihmisistä...luultavasti myös ap:llä.
Noissa piireissä avioliitot on lähes pakollisia koska vain alaluokan mimmit hankkii jälkikasvua ilman avioliittoa jottei sosiaalituet kärsisi. Kate oli koulukiusattu ja vanhemmat siirsivät tytöt samaan kouluun saadakseen tukea toisistaan. Pipalla on itse asiassa enemmän karismaa ja pilkettä silmäkulmassa kuin hiirulais-Katella joka edelleen puhuu englantia työluokkaisesti kuin isänsä Michael. Keisarin uudet vaatteet tyylin ja Dianan kuoleman johdosta häntä ei arvostella lehdissä, paitsi Irlannissa. Asuin samassa kylässä kuin Kate ennenkuin hän meni naimisiin ja jo silloin hän oli kylän kuumin puheenaihe ja täysin eristäytynyt. Britit on luokkayhteiskunta ja ns. yläluokka riistää alhaisiaan minkä ehtii. Pippa otti parhaimman minkä löysi, kaippa se on inhimillistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ne on joissain kuvissa vähän naimanaamat. Pippan veli on kivannäköinen.
Pippan vanhempien on talo kuulemma noin 6 miljoonan (punnan?) arvoinen, että ei Pippa ole mikään tyhjätasku, jonka pitäisi naida rahaa.
Niin, Pippan vanhempien. Jos vanhemmat päättävätkin myydä tönön huomenna ja örveltää rahat, on Pippa ja sisarukset persaukisia. Älä koskaan luota tulevaan perintöön.
No ei vanhemmat varmaan mitään tomppeleita ole, kun ovat bisneksillään rikastuneet, eikä kaikki rahat ole talossa kiinni. Lapsille on luultavasti siirretty omaisuutta, tehty sijoituksia ym. ihan kivasti.
Lentäjä isä ei ole tomppeli, mutta onnenonkija lentoemäntä-äiti on. Toivottavasti isä on turvannut Pippan ja veljen omaisuutta jotenkin, Catherineahan Englannin kansa elättää joka tapauksessa, tapahtui mitä tapahtui.
Vierailija kirjoitti:
Noissa piireissä avioliitot on lähes pakollisia koska vain alaluokan mimmit hankkii jälkikasvua ilman avioliittoa jottei sosiaalituet kärsisi. Kate oli koulukiusattu ja vanhemmat siirsivät tytöt samaan kouluun saadakseen tukea toisistaan. Pipalla on itse asiassa enemmän karismaa ja pilkettä silmäkulmassa kuin hiirulais-Katella joka edelleen puhuu englantia työluokkaisesti kuin isänsä Michael. Keisarin uudet vaatteet tyylin ja Dianan kuoleman johdosta häntä ei arvostella lehdissä, paitsi Irlannissa. Asuin samassa kylässä kuin Kate ennenkuin hän meni naimisiin ja jo silloin hän oli kylän kuumin puheenaihe ja täysin eristäytynyt. Britit on luokkayhteiskunta ja ns. yläluokka riistää alhaisiaan minkä ehtii. Pippa otti parhaimman minkä löysi, kaippa se on inhimillistä.
Mielenkiintoista, kerro lisää. Miten nousukkaisiin suhtaudutaan?
Täh - gooletin tyypit ja tuo mieshän on todella hyvännäköinen!!
Mutta miten on mahdollista että tuo nainen on 33...? Luulin 45-vuotiaaksi.
Pippa tuskin mikään rikas on, toimii vain jonain juhlien järjestelijänä/suunnittelijana. Perheellään on joku juhlien tarvike nettikauppa. Ei kuulosta kovin ihmeeellisltä ammatilta, olkoonsa mikä tahansa koulutus pohjalla, hukkaan on menny. Miehellä ei ole mitään koulutusta. Kate ei ole ollut päivääkään töissä ennen avioliittoaansa(eikä sen jälkeen ikinä enää tarvitsekaan). No eipä taidehistorian lukemisella kyllä mihinkään pätevöidytäkään.
en naisi rahasta ketään.
laiha ruipelo mies. Se tunne kun morsiamen hartiat on miestä vahvemmat...ei toimisi mulla. Liian homppeli fiilis.
Pippa on kyllä varakkaasta perheestä, perheellä on rahaa. Ei nyt miljardöörejä mutta miljonäärejä hienoilla taloilla ja lapset käyneet kalliit yksityiskoulut.
Niin Madeleineki Ruotsista luuli naivansa rahaa, mutta iski kätensä...kakkaan. Juoppo retku koko ukko, ja nyt ei kykene edes verovelkojaan maksamaan. Nyt on Madde kiinni siinä ukossa koska ero olisi häpeä.
ei kannata pitkän päälle tuo rahan naiminen. Mies osoittautuukin tyhjätaskuksi, niin sinne meni raha ja rakkaus.
http://www.celebdirtylaundry.com/2016/carole-middleton-schemed-for-jame…
"the whole family are gold diggers and professional prostitutes/call girls"
Äiti kuulemma järjestänyt kaikki nää avioliitot rahankiilto silmissään.
Vierailija kirjoitti:
Täh - gooletin tyypit ja tuo mieshän on todella hyvännäköinen!!
Mutta miten on mahdollista että tuo nainen on 33...? Luulin 45-vuotiaaksi.
haluat olla vahvampi kuin "miehesi"? Isommat hauikset naisella? Eiköö sinun pitäisi siten olla perheen mies?
Satun tuntemaan erittäin hyvin nämä piirit, joissa Pippa liikkuu ja muutenkin olen perillä asioista. Tähän liittyy kaikkia juttuja, joita ei vain voi julkisuuteen kertoa. Brittiläisen yläluokan elämässä kaikki ei aina ole mitä ulkoapäin näyttää, toisaalta joskus hyvin paljon onkin. Voin kain kertoa, että Pippa itse on hyvin käyttäytyvä ihminen ja että kuninkaalliset käyttäytyvät asiallisesti ja hillitysti julkisia tehtäviä suorittaessaan.