Mitäs olette syöneet tänään?
Aloitan:
aamupalaksi 0,5 litran smoothie
50g tummaa suklaata
lounaaksi kaksi leipää hummuksella ja vihreillä, 200g tulisesti maustettua kanaa
illalliseksi lautasellinen vihreitä papuja, intialaisittain maustettua kvinoaa ja jälkkäriksi hedelmiä
Kommentit (30)
Jonkun työmiehen tai lenkkeilijän pelkkää löysää paskaa, jonka kaavin tien vierestä mun eväsrasiaan.
En ehtinyt laittaa ruokaa, joten olen syönyt puuro-smoothie-aamiaisen, 2 karjalanpiirakkaa, 2 nakkia ja yhden leipäpalasen. Ei hyvä, tuntuu, että pitäisi tehdä iltapalaa.
7:00 ruisleipä juustolla, suklaamuffinsi
11:00 sämpylä meetvurstilla, pistaasiopähkinöitä
14:00 ruisleipä juustolla, porkkana
17:00 puolikas subi vegepihvillä, kurkulla, paprikalla ja salaatilla, fazerinasuklaapatukka
Liikaa. Mulla on pms ja aina silloin syön mitä vain. Päivällä pastaa, lapsen kanssa tilattiin pizzaa puistoon ja iltapalaksi söin myös kaikennäköistä. Onneksi tämä on ohimenevä ilmiö ja seuraavat kaksi päivää ravaan vessassa kun nesteet lähtee. Nyt aloitan myös vihdoin maanantaina salin ja uimisen. Sitten kun juoksun alkuun pääsen niin mikään ei voi estää.
Pitäis tehdä jonkun ihanan miehen kanssa vauva. Mä olen aina lähes alipainossa lapsen ollessa 1-2 v.
Mustikka-vanilja pullapitkoviipaleen ja helvetisti kahvia
Ruoaksi jauheliha riisitäytteisen paprikan (puolikkaan) ja keitettyä porkkanaa
Yhden viipaleen maksamakkara ruisleipää
4 Jyväshyvä suklaapisara keksiä
1 lidlin suklaadonitsin
Muutaman Fazerin maitosuklaakonvehdin
Kourallisen perunalastuja
Koiranpaskaa minäkin keräsin taannoin metsätieltä. Oikein maistuvaa. Suosittelen lämpimästi.
Aamupala: smoothie, jossa appelsiini, ruusunmarjasosetta ja hieman kookosmaitoa, sen lisäksi kurkkua ja kesäkurpitsaa, teetä, vettä
Lounas "työmaalla": salaatti, jossa katkarapuja, porkkanaraastetta, kesäkurpitsaa, kurkkua, viinirypäleitä, lehtisalaattia, hieman hapankaalia, vettä, jälkkärinä luomubanaani
Välipala: mandariini
Illallinen: paistettua lohta, salaatti, jossa silmuja, mustia oliiveja, jälkkärinä tuore ananas ja kookosmaitoa
Iltapala: Teetä varmaan keitän vielä...
.
Broilerinkoipia hapankaalipedillä puolukan kera.
Savustettua lohta ja kolme lasia laimeaa mehua puutarhatöiden päälle ja kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Broilerinkoipia hapankaalipedillä puolukan kera.
Savustettua lohta ja kolme lasia laimeaa mehua puutarhatöiden päälle ja kahvia.
Iltapalana keräkaalia.
Ruisleipä maksamakkaralla ja juustolla, päällä paistettu kananmuna. Muutama mansikka, yksi nektrariini ja 1/4 hunajamelonista. Kolme kuppia kahvia täysmaidolla.
Turkkilaista jugurttia ehkä desi, puolikas vihreä paprika, pala kurkkua, pari porkkanaa ja noin 7 kirsikkatomaattia. Pieni annos täysjyväspagettia punaisella pestolla, parmesanilla ja pinjansiemenillä.
Ruisleipä juustolla ja maksamakkaralla, 10 mansikkaa, nektariini. Iso muki teetä hunajalla.
Päivän mittaan paljon vettä ja vissyä.