Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs olette syöneet tänään?

Vierailija
19.05.2017 |

Aloitan:

aamupalaksi 0,5 litran smoothie
50g tummaa suklaata
lounaaksi kaksi leipää hummuksella ja vihreillä, 200g tulisesti maustettua kanaa
illalliseksi lautasellinen vihreitä papuja, intialaisittain maustettua kvinoaa ja jälkkäriksi hedelmiä

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruisleipä maksamakkaralla ja juustolla, päällä paistettu kananmuna. Muutama mansikka, yksi nektrariini ja 1/4 hunajamelonista. Kolme kuppia kahvia täysmaidolla.

Turkkilaista jugurttia ehkä desi, puolikas vihreä paprika, pala kurkkua, pari porkkanaa ja noin 7 kirsikkatomaattia. Pieni annos täysjyväspagettia punaisella pestolla, parmesanilla ja pinjansiemenillä.

Ruisleipä juustolla ja maksamakkaralla, 10 mansikkaa, nektariini. Iso muki teetä hunajalla.

Päivän mittaan paljon vettä ja vissyä.

Vierailija
22/30 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun työmiehen tai lenkkeilijän pelkkää löysää paskaa, jonka kaavin tien vierestä mun eväsrasiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehtinyt laittaa ruokaa, joten olen syönyt puuro-smoothie-aamiaisen, 2 karjalanpiirakkaa, 2 nakkia ja yhden leipäpalasen. Ei hyvä, tuntuu, että pitäisi tehdä iltapalaa.

Vierailija
24/30 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

7:00 ruisleipä juustolla, suklaamuffinsi

11:00 sämpylä meetvurstilla, pistaasiopähkinöitä

14:00 ruisleipä juustolla, porkkana

17:00 puolikas subi vegepihvillä, kurkulla, paprikalla ja salaatilla, fazerinasuklaapatukka

Vierailija
25/30 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa. Mulla on pms ja aina silloin syön mitä vain. Päivällä pastaa, lapsen kanssa tilattiin pizzaa puistoon ja iltapalaksi söin myös kaikennäköistä. Onneksi tämä on ohimenevä ilmiö ja seuraavat kaksi päivää ravaan vessassa kun nesteet lähtee. Nyt aloitan myös vihdoin maanantaina salin ja uimisen. Sitten kun juoksun alkuun pääsen niin mikään ei voi estää.

Pitäis tehdä jonkun ihanan miehen kanssa vauva. Mä olen aina lähes alipainossa lapsen ollessa 1-2 v.

Vierailija
26/30 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustikka-vanilja pullapitkoviipaleen ja helvetisti kahvia

Ruoaksi jauheliha riisitäytteisen paprikan (puolikkaan) ja keitettyä porkkanaa

Yhden viipaleen maksamakkara ruisleipää

4 Jyväshyvä suklaapisara keksiä

1 lidlin suklaadonitsin

Muutaman Fazerin maitosuklaakonvehdin

Kourallisen perunalastuja

Vierailija
27/30 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranpaskaa minäkin keräsin taannoin metsätieltä. Oikein maistuvaa. Suosittelen lämpimästi.

Vierailija
28/30 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala: smoothie, jossa appelsiini, ruusunmarjasosetta ja hieman kookosmaitoa, sen lisäksi kurkkua ja kesäkurpitsaa, teetä, vettä

Lounas "työmaalla": salaatti, jossa katkarapuja, porkkanaraastetta, kesäkurpitsaa, kurkkua, viinirypäleitä, lehtisalaattia, hieman hapankaalia, vettä, jälkkärinä luomubanaani

Välipala: mandariini

Illallinen: paistettua lohta, salaatti, jossa silmuja, mustia oliiveja, jälkkärinä tuore ananas ja kookosmaitoa

Iltapala: Teetä varmaan keitän vielä...

.

Vierailija
29/30 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Broilerinkoipia hapankaalipedillä puolukan kera.

Savustettua lohta ja kolme lasia laimeaa mehua puutarhatöiden päälle ja kahvia.

Vierailija
30/30 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Broilerinkoipia hapankaalipedillä puolukan kera.

Savustettua lohta ja kolme lasia laimeaa mehua puutarhatöiden päälle ja kahvia.

Iltapalana keräkaalia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi