Olen lihava ja silti miehet kiinnostuu minusta joka paikassa
Ja naiset vihaa ja kadehtii minua. Miehet on aina ihan lääpällään ja tykkäävät, mutta naisilta saa törkeää vihaa niskaan. Raskasta olla minä.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset leijuvat sillä, että miehet tykkäävät heistä?
Onko naista josta miehet eivät tykkäisi?
Muistutan taas siitä orankinaaraasta joka oli meksikolaisen ilotalon suosituin 'tyttö'.
Koska monet naiset eivät itse tiedä / usko tätä. Monet naiset ovat niin epävarmoja, että kuvittelevat miesten olevan kovinkin vaativia. Tuntuu hullulta, mutta näin se on.
mä olen 161cm ja 54 kg ja hieman pyöreä mielestäni,jopa m.koko joissain puseroissa sopiva. Olet kyllä todella lihava koska ite olen rajoilla olenko liian pyöreä.
Se kiinnostus ei ihan oikeasti ole kiinni pelkästä ulkonäöstä, miehilläkään. Se on se kokonaisuus. Ei kaikki miehetkään ole mitään pintaliitäjiä. Nainen voi olla ihan älyttömän vetävä vaikka olisi esim. aknea, arpia, ylipainoa, jokin ihosairaus jne.
No jotkut naiset vaan osaa kantaa kilonsa upeasti. Enkä mä kadehtien sua tuijota vaan ihaillen miten toiset osaa.
Vierailija kirjoitti:
Röyhytteletkö ja päästeletkö vaappuessasi pahan hajuisia pieruja? Haiset hielle ja pesemättömälle pillulle metrien päähän ja alkukantaiset astujamiehet kiimoissaan haluavat laskea ihraonkaloonsa* elämän eliksiirinsä.
ja vitut, *ihraonkaloosi piti tietenkin lukea. Sori.
sade-78 kirjoitti:
mä olen 161cm ja 54 kg ja hieman pyöreä mielestäni,jopa m.koko joissain puseroissa sopiva. Olet kyllä todella lihava koska ite olen rajoilla olenko liian pyöreä.
Sinä olet sairas . Ihan luupiikki todellakin . 66 kg näyttää ihan normaalilta tuonpituiselle.
Tiedän naisia jotka tuonkokoisia ja silti pusero s - sehän on kiinni luustosta.
Sama tilanne minulla. Ylipainoa on reilusti, mutta aina on vientiä riittänyt. Olen näyttävä ja karismaattinen nainen, eivätkä liikakilot minua häiritse. Olen naimisissa komean ja luonteeltaan hyvin kultaisen miehen kanssa. Ei elämä ja pariutuminen ole kiloista kiinni.
En siis ole 162 cm ja paina 66 kg. Se oli joku muu vastaaja. Olen selvästi ylipainoinen. Ap
Onko täällä tänään jotkut laardivalaiden kokoontumisajat? Lämmin sää ja hoikat ja hyvännäköiset ihmiset ilmestyivät kadulle niin jokinorsut ovat palstalla satuilemassa ja kohottamassa itsetuntoaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä tänään jotkut laardivalaiden kokoontumisajat? Lämmin sää ja hoikat ja hyvännäköiset ihmiset ilmestyivät kadulle niin jokinorsut ovat palstalla satuilemassa ja kohottamassa itsetuntoaan.
Kateus, se kateus
Minä taas olen lihava eivätkä miehet kiinnostu minusta enkä minä välitä siitä. Olen myös aseksuaali, ja syön parhaillaan kakkua. Moi.
Suosittelen epäilijöille, esim. 36:lle taas tätä kaikille tuttua Prisma -testiä. Meitä on kaiken näköisiä ja kokoisia, mutta hyvin monet ovat löytäneet vierelleen ihanan ihmisen ja tehneet jopa jälkikasvua. Niin minäkin, 12 kg ylipainoinen hymyilevä ja ystävällinen nainen, joka on ollut miehensä kanssa 20 vuotta. Meillä on hyvää seksiäkin 2-3 kertaa viikossa ja mieheni ei saa pidettyä näppejään minusta irti vaikka reittä, persusta ja pömppää löytyy. :)
Tiedän monta reilusti ylipainoista 40-55 vuotiasta naista, joilla menee todella hyvin kaikin puolin. Heillä on miehet, perheet, kauniit kodit, työpaikat ja ystäviä. He eivät ole kaunottaria, mutta luonteeltaan he ovat upeita ihmisiä.
En itsekään ole laiha ja sovin mukavasti tällaiseen mukavaan naisporukkaan. Kerran olimme tällaisella L-XXL -kokoisten naisten porukalla laivalla ja emme ehtineet pöydässä edes käydä kääntymässä, kun uutta tanssittajaa oli jo tanssimaan kyselemässä. Vientiä riitti liikaakin, mutta hauskaa oli. En ehtinyt katselemaan miten laihoilla naisilla vientiä riitti, mutta me ainakin saimme tanssia jalkamme kipeiksi.
Vierailija kirjoitti:
Onko naista josta miehet eivät tykkäisi?
On. Esimerkiksi minä.
Mulla on kaksi ystävää, molemmat reheviä, sen lisäksi myös pitkiä. Persoonaltaa mahtavia, melko ulospäinsuuntautuneita.Ja miehiä riittää jonoksi! Aika harvoin sillä ulkonäöllä on hirveästi väliä - persoona ratkaisee paljon ja millainen olet ulospäin.
Olen laiha ja miehet eivät kiinnostu minusta missään paikassa
Mä luulen, että noissa baareissa varsinkin merkitsee enemmän se, että näyttää iloiselta ja helposti lähestyttävältä. Mä en näytä siltä, näytän aina vakavalta, vaikka minulla olisi kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuinka ylipainoinen ap on ?
162cm 66kg
Miksi alapeukkua? Onhan tuossa 16 kg liikaa. Pahan näköistä tuon pituisella.
emt mut vaikka siks ettei se ole aloittajan lähettämä viesti.
Jaa... itse olen köyhä ja laiha mies ja saan aina naisen jos menen baariin.
Kertaluokkaa kovempi suoritus.