Vierailija

Apua. Mitä mä teen?

• ylös 15
  • alas 0

Sivut

Kommentit (25)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ostoskassin vuoren sisällä.
Jäi kauppaan sinne kaiteen taakse piiloon.
Laitoit sen vahingossa muovikassin mukana pois.

Olet tullut oikeaan paikkaan, traumaattinen kokemuksesi koskettaa.

• ylös 19
  • alas 0
Vierailija

En syönyt, kun säästin sen jälkiruoaksi.

Auttakaa, mihin ihminen tunkee patukat, jota ei ihan heti syö? Menin autostakin katsomaan, mutta ei ole siellä. Jos sillä on merkitystä, ostin maksituplan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ostoskassin vuoren sisällä.
Jäi kauppaan sinne kaiteen taakse piiloon.
Laitoit sen vahingossa muovikassin mukana pois.

Olet tullut oikeaan paikkaan, traumaattinen kokemuksesi koskettaa.

Kävin katsomassa kauppakassia. Ei ole siellä. Olisinko mä ollut niin tyhmä, että olisin jättänyt sen kaupan laariin?

Hemmetti. Mun on varmaan pakko soittaa miehelle, että käy työmatkalla hakee suklaata.

Tuskaa.

Kiitos muuten teille, kun jaatte tämän tuskan.

Vierailija

Taskuun? Vahingossa jääkaappiin kun purit muut ostokset? Valmiiksi sohvan lähelle? Tai mieti missä kuljit jos olet jättänyt sen ihan älyttömään paikkaan vaikka vessan kaappiin! Tippunut ja mennyt sohvan tai kaapin tms. alle? Hitto tuo on kamalaa kun noin käy, todellakin ymmärrän tuskan!! Tsemppiä!!

Vierailija

Alkoi ihan ahdistaa kun kuvittelen ap:n tuskaa. Itse lähtisin jo kauppaan ostamaan lisää suklaata selviytyäkseni tuon tilanteen aiheuttamasta traumasta ja surusta.

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

ÄÄÄH. Mies tuli kotiin, oli hetken keittiössä ja tuli suklaata mussuttaen olkkariin, missä istuin. Se oli löytänyt mun patukan roskiksesta.

Pirulauta. Söi siitä puolet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko näkijää palstalla?

Ei oo näkijää, mutta kokija on! Katso sohvatyynyn välistä, sieltä pääpuolesta. Oman kadonneen suklaapatukan löysin sieltä kahdeksan kadoksissaolovuoden jälkeen....

Vierailija

Mulla oli kerran eksynyt suklaapatukka pyykkikoriin ja sitä kautta pesukoneeseen. Harmitti. :(

Vierailija

Kiitti teille. Olin laittanut sen roskiin ja mies löysi sen ja vetäs siitä puolet.

Ap.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.