Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

..eikä tarvitse olla huonolla omallatunnolla. Asuu vielä kaukana. Sen lisäksi minulle ilmoitetaan (perheenjäsen) vierailusta esim. vain PÄIVÄÄ aiemmin. Ja jos en lähde niin minä olen se itsekäs paska. Tai sellainen olo tulee.

• ylös 4
  • alas 0

Kommentit (5)

Vierailija

Niin siis, nyt kun tätä kirjoittaa niin tajusin että enemmän häiritsee se että minulle kerrotaan niin lyhyellä varoajalla, että joudun perumaan omat suunnitelmani vierailun vuoksi.

Vierailija

Ymmärrän täysin. Itse iäkkään isäni hoitajana päivittäin joudun käymään hänen luonaan.Hänellä olisi varaa palkata hoitaja, mutta minä tyttärenä olen ilmainen hoitaja. Isäni on sairaalloisen nuuka, hänellä on n.300.000 € tilillä, omakotitalo sekä iso puutarha. Itse jäin työttömäksi ja jokaisesta pienestäkin ostoksesta joudumme taistelemaan. Esim. eilinen kaupassakäynti maksoi 30 €, isäni oli aivan kauhuissaan tästä summasta. Hän haluaa että yksi lihakeitto riittää viikoksi. Itse elän näin 55 vuotiaana köyhästi työttömänä, ei ole varaa edes korjauttaa hampaitani, jotka parodontiitti on tuhonnut. Isäni ei halua lainata minulle hammaslääkäriin tarvittavia rahoja. Hänen mielestään se on turhamaisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Älä nyt hyvänen aika anna itseäsi noin juoksuttaa. Jos on muita menoja sovittuna, sanot että et nyt pääse. Jos sukulainen suuttuu, niin sitten suuttuu, et sinä hänen tunteistaan ole vastuussa.

Vierailija

Nro 2, miksi ihmeessä hoidat isoa omakotitaloa ja puutarhaa? Jollet siis halua.

Itse olen ottanut sen linjan, että autan ns. pakollisissa, laskujen maksamisissa, lääkärikäynneissä ym. Mutta se isossa talossa edelleen asuminen ja puutarha on oma valinta, voisi asua toisinkin.

Ja ap, eihän sinun tarvitse tuommoiseen suostua, ihme pompottelua.

Vierailija

Koen velvollisuudekseni hoitaa isääni.En halua laittaa häntä mihinkään laitokseen. Hän on tehnyt töitä kuin hullu perheemme eteen. Olen lähihoitaja ja ymmärrän että sairaus puhuu, ei tuntemani isä.