Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EHkäisy pettänyt?????

Vierailija
08.07.2008 |

Käytän Nuvaring-rinkulaa ja nyt 2,5 viikkoa yhdynnän jälkeen kaikki raskausoireet ovat ilmaantuneet elämääni. Ohjeiden mukaan on käytetty, mutta tämä jatkuva yökötys, turvotus, oksetus on jotain aivan uutta 6kk:n käytön jälkeen. Raskaustestiä ei vielä edes pysty tehdä, joten tietäisikö joku ehkä onko nämä oireet mahdollisia jo nyt jos olen raskaana ja pitäiskö pikaisesti ottaa yhteys lääkäriin jne?

Minulla on ennestään lapsia, joten raskausoireet ovat tuttuja. Näin aikaisin en vain muista niitä aiemmin tulleen. Raskaus olisi katastrofi, ei lainkaan toivottu ja haluttu..siksihän ehkäisyäkin on käytetty. Mies ei ole kumppani, lapsilukumäärä täynnä ja se parisuhde kariutunut.Eli ei enempää..en jaksaisi. Mitä ihmettä teen, jos raskaana olen? Abortti on ajatuksenakin kauhistus. Ainakin se pitäisi saada aivan heti. Kuinka pian sen voi tehdä?

Auttakaa, jos teillä on parempaa tietoa. Ja asiallisia viestejä, kiitos. Tällainen on karmea yllätys jo tällaisenaan, lyttäämistä en keneltäkään kaipaa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene heti apteekkiin tai terveyskeskukseen tekemään raskaustesti. Nykyajan testit ovat niin herkkiä, että näyttävät raskauden nopsaan. MIksi et voisi tehdä aborttia? Minä tein abortin koska ehkäisy petti ja en jaksanut enää yhtään lasta. Aluksi ajatus tuntui kamalalta, mutta selvisin asiasta! Ei sinulla ole muuta vaihtoehtoa, et selviä enää yhdestä lapsesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä