Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmiset pystyy elämään nykyisten Windowsien kanssa?

Vierailija
19.05.2017 |

Tänäänkin kaverin tietokone päätti päivittää itse itsensä lupaa kysymättä. Koko prosessi kesti lopulta useita tunteja, jonka aikana kone oli pois käytöstä. Oma ennätys taas on lähes kaksi vuorokautta.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskahousu kirjoitti:

Kannattais vaihtaa johonkin Linux-jakeluun se Windows. Tietysti voi kärsiä ja valittaa paskaa elämäänsä. Valintakysymys tämäkin.

Ne vasta paskoja onkin.

Vierailija
22/29 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla onkin tämän takia Windows 3.1 käytössä, kyllä pelaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulla työkone päätti tänään yhtäkkiä ja varoittamatta käynnistää itsensä uudelleen ja alkaa päivittää itseään. Onneksi ei jäänyy mikään tärkeä tallentamatta.

Kotona käytän Ubuntua, mutta töissä on pakko käyttää Windowsia. :(

24/29 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Windows 10 on paras Windows heti seiskan jälkeen. Hyvänä kolmosena tulee XP. Jos Windows kuitenkin aiheuttaa harmaita hiuksia, niin kukaan ei estä lataamasta esim. Ubuntu 17.04:ää tai muuta käyttistä. Sitä paitsi Ubuntu on kaikista turvallisin, koska käyttäjiä on vähemmän verrattuna Windowsiin tai OS X:ään.

☭ 7217 ☭

Vierailija
25/29 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ubuntu on turvallinen mutta tavis ei tee sillä mitään. Tavikselle, w10 ja PÄIVITYKSET

Vierailija
26/29 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä pystykään. Windows kymppi on aivan käsittämättömän paska. Pahimmat asiat on tiedonkeruu ja lapsekkaan kömpelö mobiiliestetiikka, joka ei sovi tietokoneeseen lainkaan. Mutta ne on tosiaan vain jäävuoren huippu.

Windows on kaikkea sitä, mistä Applea kehutaan. Se on innovatiivinen ja varautuu ajoissa tulevaisuuteen. Macissa on tullut Mavericks, Yosemite, El Capitan ja El Sierra ja niissä ei ole muuttunut käytännössä mikään miksikään.

Apple teki harvinaisen eleen, kun pyysi anteeksi MacPro käyttäjiltä, jotka iskivät kätensä täydellisesti paskaan.

Sama kuin iPhonessa, joka oli uutta ja erilaista kymmenen vuotta sitten ja sen jälkeen siihen ei ole tullut mitään uutta.

Windows on ainoa, jossa sama käyttöjärjestelmä toimii niin pöytäkoneissa, läppäreissä, tableteissa ja myös puhelimissa.

Vierailija
27/29 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

WannaCry on onneksi harvinaisen oikeudenmukainen haittaohjelma.

Se iskee vain niiden idioottien koneisiin, joissa ei ole päivityksiä tehty.

Taitaa pahin haittaohjelma olla itse Windows. Onneksi sitä ei ole pakko asentaa.

Vierailija
28/29 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä pystykään. Windows kymppi on aivan käsittämättömän paska. Pahimmat asiat on tiedonkeruu ja lapsekkaan kömpelö mobiiliestetiikka, joka ei sovi tietokoneeseen lainkaan. Mutta ne on tosiaan vain jäävuoren huippu.

Windows on kaikkea sitä, mistä Applea kehutaan. Se on innovatiivinen ja varautuu ajoissa tulevaisuuteen. Macissa on tullut Mavericks, Yosemite, El Capitan ja El Sierra ja niissä ei ole muuttunut käytännössä mikään miksikään.

Apple teki harvinaisen eleen, kun pyysi anteeksi MacPro käyttäjiltä, jotka iskivät kätensä täydellisesti paskaan.

Sama kuin iPhonessa, joka oli uutta ja erilaista kymmenen vuotta sitten ja sen jälkeen siihen ei ole tullut mitään uutta.

Windows on ainoa, jossa sama käyttöjärjestelmä toimii niin pöytäkoneissa, läppäreissä, tableteissa ja myös puhelimissa.

Siksi se onkin paska. Puhelin nyt on vaan totaallisesti eri asia kuin tietokone eikä niitä saa ikinä järkevästi sellaiseksi että niissä toimisi samat asiat.

Vierailija
29/29 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä softia on käytössä kun teidän on "pakko" käyttää Windowsia? Ja onko jollakin antaa esimerkkiä oheislaitteesta joka toimii vain Widowsissa eikä missään muualla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi