Kostuuko Teillä tekniset alushousut juoksutrikoiden alla??
Miten paljon teillä kostuu näin lämpösellä kelillä alushousut juoksutrikoiden alla? Mitä mallia suositte & miksi kyseisiä malleja?
Kommentit (10)
Hyi helvetti tätä ällöäijää... Voin kuvitella sen kyyläämässä jossain Intersportin hyllyjen välissä, hypistelemässä erilaisia juoksutrikoita ja naisten kalsareita... YÖÖÖÖÖK! :D
Kyllä kostuu ja todella paljon, vaikka käytän teknisiä stringejä. Mulla on todella hyvä aineenvaihdunta.
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti tätä ällöäijää... Voin kuvitella sen kyyläämässä jossain Intersportin hyllyjen välissä, hypistelemässä erilaisia juoksutrikoita ja naisten kalsareita... YÖÖÖÖÖK! :D
Jos ei naisten hepeneet kiinnosta, niin homohan mies silloin on. Onko se parempi?
Jaha, kevään lämpö on aktivoinut JuoksutrikooPervon suoltamaan pervouksiaan palstalle ja kohta se varmaan kömpii kolostaan lenkkireittien varrelle tiirailemaan urheiluasuihin verhoutuneita naisihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kostuu ja todella paljon, vaikka käytän teknisiä stringejä. Mulla on todella hyvä aineenvaihdunta.
Älä ruoki JuoksutrikooPervoa!
Vierailija kirjoitti:
Jaha, kevään lämpö on aktivoinut JuoksutrikooPervon suoltamaan pervouksiaan palstalle ja kohta se varmaan kömpii kolostaan lenkkireittien varrelle tiirailemaan urheiluasuihin verhoutuneita naisihmisiä.
Tänään menen kyttään naisten trikoopeppuja Tampereen Kauppiin :D
T: JuoksuTrikooPervoMies
Joskus mutta minulla nyt kostuvat alushousut jo niin helposti muutenkin eikä siihen lämpöä tarvita.