Listaa kaikki julkkikset tai fiktiivisetkin hahmot, joihin olet ollut joskus ihastunut
Täällä oli joskus aiemmin ketju julkkisihastuksista aikuisena. Moni mainitsi ihastuksen kohteitaan. Listataan tänne kaikki vastaavat ihastukset. Kerro myös omituiset ja hauskat!
Kommentit (89)
Data, Piccolo, Cedrick, Phil Bellamy, 9th Doctor, J'Qhir
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Beatlesit.
Hugh Grant ja kaikki hänen roolinsa.
Charlie Wats💔
Ryan O'Reilly (oz)
House
Michael C Hall💔 Dexterinä ja vielä enemmän omana itsenään! Ihan(an) maaginen mies!
Kimi Räikkönen
Conan O'Brien
Lance Armstrong❤
Anteeksi mutta nauratti ihan kamalasti tuo Conan O'Brien :D Ei siinä, itse olen ollut ihastunut mm. Brian Johnsoniin, Saara Aaltoon ja Louis Therouxiin. Kivat kontrastit.
J. Karjalainen
Johnny Depp
Samu Haber
Willy Wonka
Jack Sparrow
Gregory House
nuo nyt tuli ekana mieleen :D
Robin Williams
Kirsten Dunst
Christopher Reid
Liam Howlett
Mark Owen
Teemu Brunila
Näit on niin paljon.. ja vielä tänäkin päivänä sydän sykkii monellekkin näistä.
Nolo myöntää, mutta Prätkähiirien Vinski.
Jackie Chan
Jean Claude Van Damme
Jim Carrey
Janne Tulkki
Jaakko Saariluoma
Samuli Edelman
Peter Franzen
Antti Tuisku
Jason Statham
Dwayne Johnson
Antti Reini
David Duchovny (Fox Mulder)
Brendan Fehr
Owen Wilson
Will Smith
+Miljoona muuta ihanaa miestä :D
The Mentalistin näyttelijä. Oisko Simon Baker ollut nimeltään?
Suitsin Gabriel Macht.
Dexter.
Nämä kaikki siitä jänskkiä että valokuvassa en heitä olis aiemmin vilkassukkaan. Mentalistia pidin jopa vähän vastenmielisenä muita täysin mitäänsanomattomina mutta voi luoja mitä miehiä kun aloin noita sarjoja seuraamaan. Myöhemmin olen heidän haastattelujaan katsellut eikä kyllä ole pelkästään noi roolit mitkä minuun vetoaa kyllä ne on noi pojat ite<3
Moe Szyslak nuorempana 😄
Nyt käyn ihan kuumana Better Call Saulin Mike Ehrmantrautiin 😍🔥 ja vähän siihen päähahmoonkin, Jimmyyn, eli tulevaan Breaking Nadine Sauliin. 😋
Ari Koivunen vuonna -07! Nykyään vaan ihmettelen mitä ihmettä näin siinä tyypissä, mutta joo olin todella ihastunut.
Christian Bale
Dwayne Johnson
Jason Statham
Norman Reedus sekä myös hahmonsa Daryl Dixon
10th Doctor
Jack Harkness
Ja sit tää on kyllä jo niin noloa, että hätinä kehtaa tunnustaa... Legolas.
Mikki Hiiri
Ja tietysti Susikoira Roi
George Michael (puolustuksen puheenvuoro: tämä tapahtui 80-luvun alkupuolella)
Jason Connery
Tuomas Holopainen
Macgyver
Jeff Goldblum (seurustelin aikoinaan lähes samannäköisen tyypin kanssa, vasta myöhemmin tajusin että ulkonäkö oli tainnut kiinnittää huomioni..)
Eka oli Makupalojen tumma kokki. Olin jotain 6-vuotias. Pussailin telkkaria ja silitin hänen poskeaan. Tietenkin silleen ettei kukaan muu nähnyt :P
Jean-Claude Van Damme
...Nämä oli ala-asteikäisenä, ekoilla luokilla. Joskus myöhemmillä luokilla olikin sitten Aki Hakala(?) (The Rasmus-yhtyeen rumpali). Kaikki muut kuolasi Lauria ja mää vaan haaveilin Akista.
... Yläasteella Jarkko Martikainen, se olikin ihastus joka ei ottanut hälvetäkseen. Kesti vuosia.
Lukiossa edellä mainittu Martikainen ja sitten Horatio Cainen näyttelijä (CSI: Miami)
Muita ei tainnut lukioiässä olla...
Sittemmin: David Carradine (Kill Billin Bill), Colin Firth, Tom Hardy, ...
Ai niin, onhan niitä naisiakin ollut. Teini-iässä Jennifer Love-Hewitt... Sittemmin Lisa Edelstein (Housen Cuddy), Zooey Deschanel ja viimeisimpänä Gina Carano, kiitos Deadpoolin.
Yllättävän vähän muistin noita... Onhan niitä ohimeneviä parin päivän -parin viikon ihastumisia ollut varmaan tuhansia...
Pidemmän listan saisi fiktiivisistä henkilöistä :D
Simba ja Liikkuvan linnan Hauru. :D
Glynis Barber
Tiia Hasa
Kristin Kreuk
Natascha McElhone
Dana Delany
Gail O'Grady
Fiktiivisiä jos alkaisin listaamaan, listalle tuskin tulisi loppua laisinkaan. :D Oikeat ihmiset kun eivät ole juuri koskaan kiinnostaneet (ei niin julkkikset kuin omassa arjessa tavatut ihmisetkään), mutta fiktiiviset sitten sitäkin enemmän. Ja aikuisikään olen ehtinyt jo hyvän aikaa sitten.
Kaikki Beatlesit.
Hugh Grant ja kaikki hänen roolinsa.
Charlie Wats💔
Ryan O'Reilly (oz)
House
Michael C Hall💔 Dexterinä ja vielä enemmän omana itsenään! Ihan(an) maaginen mies!
Kimi Räikkönen
Conan O'Brien
Lance Armstrong❤