Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voe luoja ku ottaa aivoon miehen sukulaiset

Vierailija
19.05.2017 |

Anoppi on ihana ja hänen kanssaan tulen toimeen oikein hyvin, mut nää loput suvun naiset, ai luoja että on riitaisaa sakkia. He kun ovat niin kauniita ja fiksuja ja filmaattisia, niin selväähän tuo on, että minä paha miniä en sovi joukkoon ja "heidän pojalleen". Kukapa kelpaisi??

Appiukko tokaisi taannoin, ettei meidän tulisi edes harkita perheenlisäystä, kun meillä jo kaksi lasta. Kuka kehtaa noin sanoa kellekään?? Asia ei ole hänen tai kenenkään muun päätettävissä, kuin minun ja mieheni. Muutenkin jäärä ukko.

Miten on mahdollista, että aivan ihanalla miehellä, on aivan kauhea suku??

Miehen sisko on täysin prinsessa, jonka mielen mukaan täytyy kaikkien taipua. Tää siskokin puhuu kaikista pahaa selän takana ja on kuitenkin niin olevinaan hyvää pataa kaikkien kanssa.

Mä en jaksaaaaaaaaa!! Mä niin ymmärrän et sukulaiset voi ajaa pariskunnan eroon. Se on niin lähellä meilläkin. Mies ihana ja loppu suku kauhea!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kannattaisi jättää yhteydenpito aivan minimiin?

Vierailija
2/7 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä? Teillä on ero lähellä kun miehes sukulaiset on rasittavia? Voi hyvä ihme...

Asennoidu toisin ja anna suvun olla semmosia kun on, minkäs sä niille mahdat. Tai älä oo tekemisissä niitten kans. Mä jaksan sitten ihmetellä tämmösiä ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on kaksi veljeä ja tätä ykkösminiä kamppailua on kiva seurata vierestä. Tuoreimpana miniänä kauhistuin ensin sitä touhua ja päätin, etten lähde moiseen kisaan mukaan. Olen omaitseni, ilman appivanhempien nuolemista ja hyvä näin.

Vierailija
4/7 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asiallisista kommenteista. Todellaki yhteydenpito niin minimissä kuin vaan mahdollista. Miehen takia yritän kestää näitä. Mun piti oikeasti skarpata kun kuitenkin pitkään koitin olla ystävällinen ja "nuoleskella" näitä nirsoja sukulaisia.

Mutta nyt se on todellaki loppu! Olkoot mitä mieltä ovat minusta, paremmaksi en tuu. Ja koskaan en todennäköisesti tule kelpaamaan heille. Ja tämä hyväksyttävä. Tästä edes sanon mielipiteeni just niin kun on, siinäkös pyörittelevät silmiään ja haukkuvat selän takana. ;) ap

Vierailija
5/7 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule otan osaa :) Minulla ne asuu talon toista päätä (vanha maalaistalo, jossa "2 puolta"), vaikka hankkivat asunnon jo vuosia sitten kirkonkylältä :D Siis appivanhemmat.. ja sitten sukulaiset tietenkin siellä lomailevat loma-ajat :) Välillä itkettää, välillä naurattaa. Teen itse loma-aikoina mahdollisimman paljon töitä tilan ulkopuolella..

Vierailija
6/7 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusta asti kannattaa olla oma itsensä koska ei kukaan jaksa mitään roolia vetää vuosikausia.

Ole itse mahdollisimman asiallinen ja neutraali mutta pidä kuitenkin puolesi. Ja tosiaan mahdollisimman vähän kun olet tekemisissä niin elämä helpottuu. 

Vierailija
7/7 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä erosin miehestä jolla oli kauhea perhe. enkä vain siksi, vaan siksi, että mies oli aivan perheensä lumoissa ja oli osa sitä kauheutta. Kun kehotin häntä erottautumaan niin sairaista ympyröistä, olin vain kauhea akka joka ei anna nähdä perhettään. JOO. 

Miehessä näkyi sen sekopäisen kasvatuksen tulokset. Hän kertoi usein itsestäänselvyytenä, miten hänet oli hoidettu nuorimmaisena aina pois alta kun jotain kivaa tapahtui. Hän ei antanut mitään syytä, miksi niin toimittiin, mutta tajusin pian puheista että se oli ollut äidin mielivaltaisuutta. Kun isovanhemmat lupasivat viedä lapset puuhamaahan, niin miestäni ei oltu otettu mukaan vaan kaksi  vanhinta pääsi ja isosisko oli saanut valita mukaansa jonkun kaverin. Mua kylmäsi kun kuuntelin tuota, ja se arvottaminen näkyi miehen kohtelussa edelleen. Kun kehtasin kyseenalaistaa sen ja käyttäydyin sen mukaisesti etten ole alistettavissa, niin siitäpä riemu repesi. Toinen kerta oli, kun isoveljellä oli ollut synttärit, niin hänet oli nopeasti viety isovanhemmille hoitoon ennen kuin kaverit tulivat paikalle. silloin jos koskaan halusin ottaa puhelun taivaaseen ja soittaa miehen äidille, että mitä ihmettä hän oli oikein ajatellut toimiessaan niin ja mikä idea siinä oli taustalla, sillä kyse ei ollut käytöshäiriöstä saati mistään tällaisesta, vaan silkasta ilkeydestä.