Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko vahingoniloisia ja lällätteleviä ihmisiä?

Vierailija
19.05.2017 |

Esimerkiksi jos jollain on vaikka kesäloma, ja sillä lomalla sataa vaikka lähinnä vettä. Tämä ihminen kuittailee tuolle lomailijalle että "hahaa, vettä sataa sun lomallas, miltäs nyt tuntuu!". Tai sitten vaikka jos joku on ollut juhlimassa edellisenä iltana, on lällättelijän kommentti vaikka "HAH, no onkos nyt krapula?? Mullapas ei olekaan hahaa!". Tai vaikka "Minäpä jään eläkkeelle ensi viikolla, hah, sä tuskin pääset koskaan lälläslää!". :D

Onko tämä tuntemani lällättelijä-ihminen poikkeus, vai onko muitakin tällaisia? Mua naurattaa vähän, mut siis oon aina ihmetelly tätä hänen tapaansa kommunikoida ihmisten kanssa :D On sillä tavalla vähän vitsillä nämä hänen kommentit, mutta ei kuitenkaan täysin.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni on tuollainen, luonnollisesti olen siskoutunut parhaan ystäväni kanssa ja jättänyt verisiskoni lällättelemään itsekseen.

Vierailija
2/16 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuttua on, onnitteluissa viivyttely ja kuittauksiin erikoistuminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mun äiti on tuollainen. Ärsyttää välillä todella, en tiedä onko se hänen tarkoituksensakin. En aina tiedä edes mitä noihin vastais.

Vierailija
4/16 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita tunnekaan...

Vierailija
5/16 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mun äiti on tuollainen. Ärsyttää välillä todella, en tiedä onko se hänen tarkoituksensakin. En aina tiedä edes mitä noihin vastais.

Mun äiti kans. On muutenkin vialla päästään ja välillä käsittämättömän röyhkeä ja ilkeä.

Vierailija
6/16 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku vittuilis mulle kesälomani säästä nii sais jäävettä niskaan. 

Vierailija
7/16 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mun lapset joskus, vitsillä kylläkin, eivät tosissaan. Mun mielestä just tyypillistä lasten huumoria tuollainen.

Vierailija
8/16 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän meistä jokainen ole joskus vahingoniloinen inhoamilleen ihmisille?

Mutta en minä tuota lällättelyä tunnista. Fiksumpaa seuraa kai harrastan. 

Vierailija
9/16 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin lällättelijä on varmaan sellainen virnuileva hyvätuloinen. Ei voi ymmärtää.

Vierailija
10/16 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mun lapset joskus, vitsillä kylläkin, eivät tosissaan. Mun mielestä just tyypillistä lasten huumoria tuollainen.

Niin, lapsilta voin ymmärtää tällaista käytöstä, koska he ovat lapsia eivätkä vielä osaa käyttäytyä täysin. Mutta että aikuinen ihminen lällättelee ja on vahingoniloinen, en ymmärrä sitä.

Vierailija
11/16 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, lapsilta voin ymmärtää tällaista käytöstä, koska he ovat lapsia eivätkä vielä osaa käyttäytyä täysin. Mutta että aikuinen ihminen lällättelee ja on vahingoniloinen, en ymmärrä sitä.

Hmmm... mistäköhän muuten johtuu tuo, että lapset hyvin usein harrastavat tätä lällättelyä? Sehän on erittäin ärsyttävä tapa.

Vierailija
12/16 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran ihan hirveä aika elämässäni. Olin ihan lopussa voimieni suhteen. Ystäväni tiesi sen. Sain häneltä useamman lällättelyviestin hänen lomaltaan. Jälkeenpäin hän myönsi menneensä "vähän liian pitkälle", mutten sisimmässäni ole koskaan antanut sitä anteeksi ja ystävyytemme loppui siihen sydämessäni, vaikka olemme edelleen tekemisissä kuten ennenkin.

Vierailija
13/16 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet suomalaisista.

Vierailija
14/16 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoittaahan se tietynlaista lähimmäisenrakkautta, että päin näköä lällättelee eikä vaan hykertele partaansa.

Vierailija
15/16 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kiusaajien maassa niitähän riittää.

Vierailija
16/16 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kerran ihan hirveä aika elämässäni. Olin ihan lopussa voimieni suhteen. Ystäväni tiesi sen. Sain häneltä useamman lällättelyviestin hänen lomaltaan. Jälkeenpäin hän myönsi menneensä "vähän liian pitkälle", mutten sisimmässäni ole koskaan antanut sitä anteeksi ja ystävyytemme loppui siihen sydämessäni, vaikka olemme edelleen tekemisissä kuten ennenkin.

Mikä kumma sai hänet tekemään noin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi