Onko itseäsi tasokkaampi pyytänyt sinua treffeille?
Suostuitko, kieltäydyitkö vai ihmettelitkö ääneen?
Kommentit (29)
Ei oo valitettavasti edes oman tasoiseni. Kaikki räkälän rentut vaan kehuvat ja ehdottelevat kaikenlaista. Sinkkuna jo kolme vuotta. N45
Ei mua tasokkaampia ole olemassakaan. Pakko tyytyä vähän alempaan tasoon.
Joo, kieltäydyin. En nähnyt suhteella tulevaisuutta.
Ei mua ole kukaan pyytänyt treffeille!
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä tuo "itseäsi tasokkaampi" tarkoittaa? :D
Rikkaampi, paremman näköinen, älykkäämpi, lahjakkaampi tms?
Ulkonäöllisesti lähinnä
Vierailija kirjoitti:
Ei oo valitettavasti edes oman tasoiseni. Kaikki räkälän rentut vaan kehuvat ja ehdottelevat kaikenlaista. Sinkkuna jo kolme vuotta. N45
Vaihda paikkaa! :)
Taso on paaaljon muutakin kuin ulkonäkö.
No älykkäämmät ja koulutetummat miehet kyselivät mua paljon treffeille, kun erosin 32-vuotiaana. Olin silloin myös itse esimies asemassa (ja AMK koulutus). En mennyt, kun en ko henkilöt ei sytyttänyt. Välillä kaduttaa, nykyisellä miehellä on duunarin palkka ja itse opiskelen (alan vaihto). Olen kyllä muuten tyytyväinen, ei(kai) raha tuo onnea.
No, kieltämättä, kerran katsoin peiliin.
Sinkkumies
On! Parikin kertaa. Tai siis ulkonäöllisesti tasokkaampia jos näin voi sanoa. Mietinkin, että mikä ihmeen aivofiba niillä on käynyt kun pyytää munnäköistä tavistyttöä ulos, mutta treffeillä selvisi (molempien kanssa), että ovat ihan tajuttoman tylsiä ihmisiä:D Niin tylsiä, ettei komea ulkokuori sitä tylsyyttä pelastanut, vaan mietin koko ajan, että pääsisipä pian kotiin tai minne tahansa muualle. Yksinkin olisi ollut mukavempi kahvitella. Sääli sinänsä, olivat oikeasti ihan hemmetin komeita, hyväkroppaisia ja trendikkäitä. Sellaisia Channing Tatum-tyyppisiä. Huoh.
ei mua tasokkaampaa ole ajatuksen tasolla kun olen sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihda paikkaa! :)
Pitäs kai niin, mut oon miettinyt myös nettiä, koska mulle ulkonäkö ei ole kaikke kaikessa kuitenkaan ja olis kiva kirjoitetella jonkun kivan miehen kanssa ehkä ensin tutustuakseen kunnolla. En mä edes viihdy baareissa, enkä harrasta mitään, missä ketään vois tavata.
Vaimo oli kaunis, älykkäämpi, koulutetumpi ja varakkaampi kuin minä ja pyysi minua treffeille. Olisin pyytänyt itse jo aiemmin, jos olisin uskonut itselläni olevan edes pienet mahdollisuudet. Totta puhuen olisin tyytynyt onnessani paljon vähempäänkin.
Riippuu miten tasokkuus ajatellaan. Rikkaampi kyllä mutta en silti antanut, haha!
On. Tämä siis nuorempana. Pelästyin niin, että en uskaltanut enää tavata. Hullua. Hän oli vielä todella kivankin oloinen. :(
Emme kysele sellaista seuraksi vaikka kuinka huutaa "toisen löytämiseksi", huutaa jättämisestä (kun ei miehellä edes aikomusta ole kysyä mihinkään, vaikka tuntisi kiljuessaan mita vaan miestä kohtaan).
Aika moni treffikumppani on päihittänyt minut monella tavalla. Erityisesti on jäänyt mieleen tohtorismies, komea, pitkä, hyvätuloinen, varakas, älykäs, kunnollinen, hauska huumori, luotettava jne. Tunsin itseni täysin alamittaiseksi, enkä sen takia halunnut jatkaa tapailua. Mies oli jo suunnitellut meille yhteistä tulevaisuutta. Kerroin hänelle, että hän aivan varmasti löytyy minua tasokkaamman naisen.
Vierailija kirjoitti:
Tämän saman haluaisin tietää. Mä olen aina kuvitellut että kyse ois yhteensopivista kemiosta, elämänarvoista ja silleen.Tuollaiset tasojutut eivät kuulu mun maailmaani mitenkään.
onnellisesti naimisissa
Nuija-muijan ongelmat kirjoitti:
Emme kysele sellaista seuraksi vaikka kuinka huutaa "toisen löytämiseksi", huutaa jättämisestä (kun ei miehellä edes aikomusta ole kysyä mihinkään, vaikka tuntisi kiljuessaan mita vaan miestä kohtaan).
Jåå-å. Taidan olla tyhmäkin vielä kun en ymmäräny tuosta tuon taivaallista.