Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

En liiku juurikaan missään.joskus olisi halu mennä esim shoppailemaan,mutta sitten alkaa ahdistus ulkonäöstä... haluan elää ja nauttia.. en voi hymyillä kun hampaani ovat keltaiset. Tiedän että minulla on rumia kohtia mutta itsetunto koko ajan heikkenee.. en tiedä mitä tehdä

• ylös 5
  • alas 0

Kommentit (5)

Vierailija

Opi ymmärtämään ja hyväksymään, että kukaan ei ole täydellinen. Ja että ihmisen luonne ja äly on paljon paljon tärkeämpiä kuin sen ulkonäkö.

Vierailija

Oi eiii! ♡ Taas tämmöinen aloitus. Mä haluaisin pelastaa teidät kaikki huonon itsetunnon kanssa kamppailevat, lähteä kaveriksi kaupungille ja auttaa teitä löytämään itsestänne ne hyvät puolet, mutta en oikeesti voi tehdä mitään täältä ruudun takaa. Paitsi huudella latteuksia: Usko itteesi! Sä oot hyvä just tollasena kun sä oot! Oot kaunis! Mä oon selvinnyt samasta! ♡♡

Tsemppiä, oikeesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oi eiii! ♡ Taas tämmöinen aloitus. Mä haluaisin pelastaa teidät kaikki huonon itsetunnon kanssa kamppailevat, lähteä kaveriksi kaupungille ja auttaa teitä löytämään itsestänne ne hyvät puolet, mutta en oikeesti voi tehdä mitään täältä ruudun takaa. Paitsi huudella latteuksia: Usko itteesi! Sä oot hyvä just tollasena kun sä oot! Oot kaunis! Mä oon selvinnyt samasta! ♡♡

Tsemppiä, oikeesti.

Ihanin viesti, jonka oon palstalla nähnyt. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä, oikeesti.

Mä tykästyin sinuun. Olet ihana