Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuoret naiset töissä jumppatrikoissa

Vierailija
18.05.2017 |

Onko jokin uusi villitys, että nuoret naiset käyvät jopa töissä jumppatrikoissa? Olen kolmekymppinen nainen ja pistin tänään tämän merkille työpaikallani. Onko se jotenkin coolia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi olet sovinisti!!!!!!!!! ?   naiset saavat pukeutua kuten haluavat kaikkialla!!!!!!!!!!

Vierailija
2/11 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden kanssa on kaikista mukavin työskennellä.

t. lastenhoitaja pienten ryhmässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo perseen kivasti esille nuo trikoot. Kuvia kiitos!

Vierailija
4/11 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tykkään pitää tiukkoja ja ohuita legginssejä koska tunnen  niissä itseni naiseksi ja voin olla vapaampi. 

Vierailija
5/11 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä onneks meidän toimistolla näy. Liikunnanopella tai pt:llä ymmärrän.

Vierailija
6/11 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, omassa työssäni kyllä saisin puhuttelun esimieheltä, jos tulisin jumppatrikoissa töihin. Ja varmaan passituksen työterveyteen. Joskus olen ollut mustissa farkuissa, mutta sekin on aika siinä rajoilla onko liian rajua.

Vierailija
7/11 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on oikein seksikäs villitys, jossa setämiehen silmä lepää. Ihmettelen kyllä, eikö niitä naisia itseään hävetä tai kiusaa olla seksiobjektina töissä?

Vierailija
8/11 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoot vaikka alasti. Pääasia että tulosta tulee.

Vierailija
9/11 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, omassa työssäni kyllä saisin puhuttelun esimieheltä, jos tulisin jumppatrikoissa töihin. Ja varmaan passituksen työterveyteen. Joskus olen ollut mustissa farkuissa, mutta sekin on aika siinä rajoilla onko liian rajua.

ootko kirkossa duunissa

Vierailija
10/11 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ootko kirkossa duunissa

Eikun delfinaariossa. Opetan delfiinejä lukemaan että selviävät töistä trikoissaan.

Vierailija
11/11 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh.

En todellakaan haluaisi olla esimies tuollaisessa työpaikassa. Ei jumankauta, sehän olisi kuin olisi jälleen intissä alikersanttina tai kokelaana tutkimassa, onko alokkaiden särmärit kohdillaan.

Meillä voi onneksi tulla ihan missä vaan vaatteissa töihin, kunhan käyttää tarpeellisia suojavarusteita siellä, missä niitä kuluu käyttää (joihin kyllä toisissa tehtävissä kuuluu myös vaatetus). Mutta jotenkin olin ymmärtävinäni, että lainaamassani viestissä ei ollut kysymys työturvallisuudesta?