kannatatatko aloitetta , että on ok olla missä vain alasti ?
itse kannatan kunhan ei koskettele muita paitsi käsillään
Kommentit (6)
Ei se mua haittaisikaan eli kannatan.
En, tähän maailmaan mahtuu höiriintyneitä ihmisiä enkä halua että ulkona tulee vastaan ketään joka heiluttelee itseään alasti lasten edessä ja muiden edessä.
Vierailija kirjoitti:
En, tähän maailmaan mahtuu höiriintyneitä ihmisiä enkä halua että ulkona tulee vastaan ketään joka heiluttelee itseään alasti lasten edessä ja muiden edessä.
niitä on jo nyt... inhoan niitä, mutta toivoisin, että normaalit ihmiset voisi olla kaikkialla alasti.
ap
Missä tätä aloitetta voi kannattaa?
Ei haittaisi.
Ärsyttää valittajat, kun kesällä iik, näkee lihavia/vanhoja miehiä ilman paitaa, lihavia/vanhoja naisia bikineissä tai muuten paljastavissa vaatteissa.
Pah. Toivon että kesällä kukaan ei välitä näistä turhista niuhoista, hieno helmoista, vaan pukeutuu juuri niin kevyesti ja vapaasti kuin haluaa. Vaikka alasti, iästä ja koosta riippumatta.
N26
Miksi alastoman pitäisi kosketella muita? Minä en tykkää, jos ihan vieraat ihmiset koskettelevat minua mihinkään vaikka heillä olisi pilkkihaalari päällä. Voisihan se olla hauska seurata, kun joku menee työhaastatteluun alasti. Tai korjaa koiransa jätöksiä kadulta.