Mikä on ollut p*skaisin asunto, jossa olet ikinä käynyt?
Minulla on ollut pieni omakotitalo, jossa oli kolme koiraa ja kaksi kissaa, joista ei yksikään ollut sisäsiisti vaan kaikki ulostivat mihin sattui (myös sängyille ja sohville).
Toinen oli asunto, jossa likaiset tiskit kasvoivat hometta (?) keittiön altaassa, sellaista vihertävää karvaa. Haju oli karsea.
Kommentit (10)
Teen asuntotarkastuksia osana työtäni. Pahimmat on ollut narkkarin hylkäämä kämppä ja parin parin kissanaisen asunnot. Lähemmäs 10 kissa ja kusista kissanhiekkaa ja kissanpaskaa laatikoissa ja lattioilla. Kissankarvaa jokapaikassa ja muuta tavaraa aivan tolkuttomasti.
Eräällä tutullani oli kaikki astiat olleet tiskaamatta vuosia, lattia ja vähät vapaat pinnat lian peitossa, eteinen täynnä mainoksia ja avaamattomia laskuja, roskia ympäri asuntoa jne. Kaikenlaista tavaraa siellä sun täällä epämääräisissä pinoissa. Tupakoi ja poltti pilveä sisällä. Kymmenvuotisen huume- ja mt-ongelmien seuraus.
Tutun isovanhemmilla oli todella likaista kun kerran siellä kävin, ei huvita toiste mennä.
Kyllä mun oma kämppä vie varmaan voiton.
No yhden Mikon asunto oli sekaisin ja yhden Raijan asunto paskaisin, siis ulostetta oli seinilläkin.
Koulukatu 5 c 3. Kaupunkia en kerro.
Siviilin puolelta varmaan oma kämppä joskus nuorena kun oli paha masennus. Ihan hirvee. Ei vaan pystyny toimimaan. Kaikki mainokset peitti eteisen. Paskaset astiat joissa homehtunutta ruokaa. Karkkipapereita ja muita kaikki lattiat täynnä. Siis ei ollut tyhjää tilaa lattialla. Siis kunnon sellanen mt potilaan läävä. Se kämppä keräs paskaa muutaman vuoden ajan kunnes aloin saamaan elämää järjestykseen ja sitä kautta päivärytmiä ja järjestystä elämään. Tunnen sen takia kauheaa sääliä ja myötätuntoa kaikkia mt ja päihdeongelmaisia kohtaan. Töissä sosiaalityössä nähdyissä pahimmissa on ollut jopa ihmisen virtsaa ja ulostetta.
Lastensuojelun työntekijänä olen nähnyt kaikenlaista. Todella siivottomia asuntoja (paljon eläimiä ja niiden jätöksiä, rikkinäisiä huonekaluja, leluja, roskia sekä märkiä vaatteita ja lakanoita sekamelskana lattioilla, tupakointia sisällä jne) ja sotkun keskellä iso määrä nälkäisiä lapsia.
Exän äidin kämppä. Himohamstraaja eikä varmaan edes tuntenut termiä siivous, kun romuvuorien lisäksi jäätävän likaista. Söikin homeisilta paskalautasilta.