Nettikaupat ovat kuraa!
Tänään hatuttaa nettikaupat, onko jollain muulla samoja kokemuksia?
Listasit harmistukseni aiheet!
Aina samat tarjoukset viikosta toiseen!
-Sanotaan, että tarjous vaan tänään, mutta oikeesti on vähintään joka toinen viikko alessa.
Ostat jotain ja saat viestin, että tuote loppunut!
-miks nää ei päivittele tietojaan, että ei tarvis sitten pettyä
Palauttaminen tehty niin hankalaksi!
-Usein tulee palautuslomake, mutta sit on jotain typeriä sääntöjä, että älä avaa pakkausta tai sovita tms. Joskus joutuu maksaa jopa palautuksen, niin yleensä annan olla.
Typerä avustaja pomppaa heti ruudulle, kun siirtyy nettikauppaan.
-mä en kaipaa ketään auttamaan mua tilauksen teossa. Harmittaa kaikki "voinko auttaa" ym. roska.
Tämä ei ole provo, sillä tänään harmittaa oikeesti. Varmaan muillakin samanlaisia kokemuksia!
Kommentit (4)
Käy oikeassa kaupassa, ei ole noita ongelmia ja loppupeleissä säästät rahaa kun jätät kauppaan ne rätit mitkä ei sovi.
99 % mitä tilaisit olisi kuitenkin turhuutta.
Itse en oikein jaksa vaivautua kauppakeskuksiin, niin siksi tilaan lähinnä netistä. Netissä myös lähtökohtaisesti parempi valikoima tuotteita.
Kuvatut ongelmat on kuitenkin helppo allekirjoittaa. Niihin törmää jatkuvasti. Toisaalta nettikaupassa on kuitenkin myös paljon positiivisia asioita, kuten tuotteiden helppo vertailtavuus, kiireettömyys-->saa surffaa vaikka kun kattoo telkkarii ja sit sopii myös tämmöselle laiskalle, joka ei jaksa laittautua kauppaan lähtiessä.
Toki on monii asioita, mitä en netistä ostaisi. Esimerkiksi en osaa kuvitella, että mies ostaisi puvun netistä. Kyllä siinä vaaditaan ammattitaitoinen myyjä avuksi. Itse myös kaipaan myyjän apua esimerkiksi urheilutuotteiden valinnassa-->kengät, maila (tennis) jne.
Tuon takia en tilaakkaan mitään suomesta.Hinnatkin ovat törkeät suomessa.