Vierailija

Saatan tulevaisuudessa joutua muuttamaan omilleni(ero) ja olen jo alkanut miettimään mahdollisia asumisvaihtoehtoja.Siksi kyselen asumiskustannuksista ja eri asumisvaihtoehdoista.

• ylös 1
  • alas 1

Kommentit (11)

Vierailija

Sinkku, yhden pienen tytön yh, omistuasunnon kustannukset hoitovapaalla 1000ekk yhteensä ja töihin palattaessa 1200e/kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No luonnollisesti riippuu mihin muutat ja minkä kokoiseen, omaan vai vuokralle, mutta sen takia ei kannata jäädä huonoon suhteeseen.

Vierailija

Yh. 1lapsi. 4 h+k omistusrivari. Lainanlyhennys 600, yhtiövastike 270. Sähkö&vesi yht 100 eur/kk.

Jollet ole oikeutettu asumistukeen, lyhennät omaa samoilla kustannuksilla, mikä vuokraan menisi, muutoin mene vuokralle.

Vierailija

Vuokralla 3h+k 85 m2, kaksi lasta ja olen eronnut. Asumiskustannukset kuukaudessa n. 1150 €. Saahan siinä töitä tehdä, mutta asunto on ihana.

Vierailija

Mulla meni noin tonnin verran, kolme lasta ja 4 h ja keittiön rivarinpätkä. Osake siis. Sittemmin uus mies ja oktalo. Asumiskulut n. 700.

Vierailija

Velaton rivarikolmio uudehkossa talosta, 80 m2, vastike 230 €/kk, sis. lämmön ja veden, käyttösähkö lisäksi, en lämmitä kiuasta, en tykkää saunoa, joten sähkökulut pienet, en muista summaa. Asun yksin.

Vierailija

Yritin pitää kiinteät kuukausittaiset asumiskustannukset samana, jottei talouteen olisi sitä kautta liian pahaa vaikutusta. Eli se mitä ennen maksoin oman osuuteni talolainaa, pidin myös maksimirajana mitä maksan yksin kaksiosta.

Vierailija

Sinkku, 24 neliön vuokrakoirankoppi viime vuonna valmistuneesta talosta, vuokra n. 500€ (sis. veden).

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.