Seiska: Pettääkö Roope Saraa?
https://www.seiska.fi/Uutiset/Roope-Salmisen-outo-naisruletti-vietti-yo…
Kohta taitaa olla Sara Sofian kanssa sinkkuna valloittamassa maailmaa.. :D
Kommentit (408)
"On tullu vääriin sänkyihin hypättyy
Mut on hylätty ja mä oon hylänny
Ollu aina huono tykästyy"
No eiköhän tuo Roopen asunnosta poistunut nainen ole vain hänen hyvä ystävänsä, jos kerran ovat joskus seurustelleetkin. Saa kai sitä miehellä olla myös naispuolisia ystäviä nykyaikana, herran jestas sentään.
Toinen nainen varmaan antanut Roopelle kyydin kotiin ja on ehkä fani. Halaus. Ei sen kummempaa.
Seiska tekee taas härkäsestä kärpäsen.
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän tuo Roopen asunnosta poistunut nainen ole vain hänen hyvä ystävänsä, jos kerran ovat joskus seurustelleetkin. Saa kai sitä miehellä olla myös naispuolisia ystäviä nykyaikana, herran jestas sentään.
Toinen nainen varmaan antanut Roopelle kyydin kotiin ja on ehkä fani. Halaus. Ei sen kummempaa.
Joo. Ihan vaan nukuttu vanhan panokaverin kanssa. #eiläpi
Fanin kyydissä kotiin. #voisimennäläpi, mutta kyseenalaistaisin syyt siihen. Ei eettisesti fiksua.
"Kiireinen muusikko ja näyttelijä arvostaa kumppanissa ennen kaikkea sitä, että tällä on oma elämä".
"Otetaan äkkilähtö jonnekin tai jätetään kiva post-it -lappu tai laitetaan toiselle sellaiset vaatteet valmiiksi tuolille, joissa hän näyttäisi illalla hyvältä."
"Pettämisen Roope pystyy antamaan anteeksi, vaikka silloin onkin mietittävä, mistä syrjähyppy johtuu ja onko suhdetta järkeä jatkaa.
– Minua on petetty ja olen antanut sen anteeksi. Pettäminen voi olla oire jostain, joka on korjattavissa. Jos taas pettäminen on kestänyt pitkään ja mukana on paljon tunteita, ei tietenkään kannata jatkaa suhdetta. Mutta jos joku nyt pussailee jossakin kännissä, niin ihan sama."
http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/muusikko_roope_s…
Jokseenkin arvattavissa. Sara on koko ajan hehkutellut kuinka hänellä on ihana mies ja Roope ei ole Sarasta kyllä missään puhunut. Sara on odotellut Roopea kotona ja räpsinyt Instaan kuvia naamastaan ja käynyt lomilla kun Roope on tehnyt töitä. Roopella on pikkasen kunnianhimoisempia tavoitteita eikä jaksa katsoa loputtomiin kotona nysväävää puolisoa. Sara sanoi, että on "urallaan" saavuttanut jo kaiken.
Pettäminen on tosi törkeää, mutta olihan se nähtävissä.
Toui Roope tuntuu niin ketkulta muutenkin. Itsekäs. Rahastaa äidinsä alkoholismilla ja kertoo juttuja lehtiin, vaikka äitinsä ei halua olla missään tekemisissä. Roopehan teki säälinkerjuu laulun äidistään.
Ja ei kai tuo pettäminen mikään yllätys ole.
Kumpikaan noista ei ole älyn jättiläisiä. Eikä Krisse ole myös Roopen sisko.
Mutta varo Saara, ettei Roope syö kakkua ja Roope moni kakku päältä kaunis.
Vierailija kirjoitti:
"Kiireinen muusikko ja näyttelijä arvostaa kumppanissa ennen kaikkea sitä, että tällä on oma elämä".
"Otetaan äkkilähtö jonnekin tai jätetään kiva post-it -lappu tai laitetaan toiselle sellaiset vaatteet valmiiksi tuolille, joissa hän näyttäisi illalla hyvältä."
"Pettämisen Roope pystyy antamaan anteeksi, vaikka silloin onkin mietittävä, mistä syrjähyppy johtuu ja onko suhdetta järkeä jatkaa.
– Minua on petetty ja olen antanut sen anteeksi. Pettäminen voi olla oire jostain, joka on korjattavissa. Jos taas pettäminen on kestänyt pitkään ja mukana on paljon tunteita, ei tietenkään kannata jatkaa suhdetta. Mutta jos joku nyt pussailee jossakin kännissä, niin ihan sama."
http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/muusikko_roope_s…
Roope tylsistyi Saraan.
Vierailija kirjoitti:
Jokseenkin arvattavissa. Sara on koko ajan hehkutellut kuinka hänellä on ihana mies ja Roope ei ole Sarasta kyllä missään puhunut. Sara on odotellut Roopea kotona ja räpsinyt Instaan kuvia naamastaan ja käynyt lomilla kun Roope on tehnyt töitä. Roopella on pikkasen kunnianhimoisempia tavoitteita eikä jaksa katsoa loputtomiin kotona nysväävää puolisoa. Sara sanoi, että on "urallaan" saavuttanut jo kaiken.
Roope ja Roopen tavoitteet. Tyhjän jauhaja pyrkyri.
Onhan Sara kaunis kun mikä, mutta onhan se vähän yksinkertainen tapaus =) Yhtä valkoinen ja tylsä kuin sen sisustustyyli =D
"Kiireinen muusikko ja näyttelijä arvostaa kumppanissa ennen kaikkea sitä, että tällä on oma elämä ja kunnianhimoa."
Tämä oli syy... olet Roope sika. Jos tylsistyy, silloin erotaan. Ei petetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyttääkö joku 247 siellä ovella vai miten tällaisia kuvia saadaan
Tää toinen nainen todennäköisesti itse ilmoittanut Seiskalle.
Niin kilpailua kuka on haluttavin. Kyllä Roope nyt varmasti on häneen rakastunut ja hän on kauniimpi, kuin Sara. Ja Roope isomaha syö kakkua.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun Seiska on uutisoinut erikoisista suhdekuvioista ja pettämisistä, ne on aina paljastunut todeksi. Että eiköhän se sitä BB Maria ole pannut. Mitä se siellä yötä muuten olis. Eihän oo ollu Saran aikanakaan siellä yötä. Seiska tietää, tykkäät tai et!
Vierailija kirjoitti:
Selvä pettäminen, jätä!!!!!!!
Riittääkö äly?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis nainen tuo Mari!
Ulkokuori pettää. Täysi käärme koko muija. Ollut aina.
Olisko jopa itse ilmoitellut seiskaan? Tarkoituksena saada Sara nopeammin pois kuvioista..
Roopella riittää kyllä vientiä. Sara on toki kaunis, mutta pelkkä ontto kuori kumppanina on tylsää ja epätyydyttävää. Ihmeen kauan ovat jo olleet yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
mitä nää Roopen kunnianhimoisemmat tavoitteet on? Riekkua keskinkertaisen "bilebändin" kanssa lavalla ja hokea kuinka kaikkien täytyy kertoa eteenpäin kaikille tutuilleen, että "Koirat on suomen paras bilebändi". Jos olisivat sen maineen veroisia, niin tuskin tarvitaan mitään puskaradiomeininkejä.
Huh huh on kyllä törkeetä touhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis nainen tuo Mari!
Ulkokuori pettää. Täysi käärme koko muija. Ollut aina.
Olisko jopa itse ilmoitellut seiskaan? Tarkoituksena saada Sara nopeammin pois kuvioista..
No on se kyllä helvetti, että aikuiselta näyttävä mies ei saa syödä edes kakkua rauhassa.
Tai sitten Sara tiesi jo Roopen jutuista.
Tää toinen nainen todennäköisesti itse ilmoittanut Seiskalle.