Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asua avopuolison omistamassa ok-talossa ja vuokralle oma rt-kaksio. RIITAA RAHASTA...

Tiu
17.05.2017 |

Hei
Omistan omakotitalon (vielä lainaa maksettavana) ja mieheni muutti myös sinne asumaan (asunut jo vuosia) sekä nykyään meillä on yhteinen lapsi, joka tietysti asuu myös talossa. Alkuun mieheni ei maksanut asumisesta mitään, vuoden kuluttua pyysin jakamaan käyttökustannukset (vesi, sähkö ja ruokamenot) ja yritin sopia muustakin asumiskorvauksesta, koska hän laittoi oman kaksionsa vuokralle ja saa siitä yli omien (mol. asunto ja auto) lainanhoitokulujensa ja yhtiövastikkeen verran tuloa. Mielestäni ei ole oikein reilua, että minä maksan kokonaan okt asuntolainaa ja kaikki siellä olevat huonekalut & kodinkoneet (juuri hajonnut astianpesukone ja jääkaappi) Mies sanoo, ettei ala kartuttamaan minun omaisuuttani ja että yritän vaan kupata häneltä kaikki rahat. Valittelee aina rahapulaansa ja nyt minulle selvisikin, että pelailee 500 - 1000€/kk uhkapelejä, pimittelee minulta voittoja. Olen pyytänyt avo - eroa, mutta ei suostu lähtemään... Onko ihan naurettavaa loukkaantua näin paljon pelkästään rahan takia? Olen ennen tehnyt todella paljon töitä ja silloin minulla on ollut rahaa maksaa kaikki, nyt olen vuoden verran ollut osittain lomautettuna ja minulla on todella vaikeaa selvitä maksuista...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei lähde, soita poliisit paikalle. Jos ei hepulla omistusoikeutta, ei ole myöskään asumisoikeutta.

Ennen kaikkea naiset: katsokaa nyt vähän etukäteen minkälaisille tyypeille lähdette lapsia laittamaan. Järkeäkin voisi asiassa käyttää eikä vain ajatella alapäällään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän