Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada potilastiedot

Vierailija
17.05.2017 |

Ja sisältääkö se AIVAN kaiken, joka ikisen lauseen mikä minusta on kirjattu? Vai onko terveyskeskuksilla hoitajien omat kirjaukset, joita ei anneta mukaan?

Epäilen, että minusta on kirjattu sinne jotain, joka vaikuttaa lääkärien suhtautumiseen minussa. Haluaisin päästä tarkastamaan, onko kaikki tiedot oikeellisia ja pyytää korjaamaan, mikäli tiedot ei täsmää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakanta.fi ja kirjautuminen pankkitunnuksilla esim.

Vierailija
2/5 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanta.fi:stä voit katsella parin viime vuoden ajalta. Sieltä löytyy myös hoitajien, fysioterapeuttien ym. tekstit. Sitä vanhemmat joudut pyytämään paperilla. Pyysin itse vakuutuksen hakemista varten ja sieltä tuli sekä hoitajien että lääkäreiden tekstit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei omakannassa näy kuin käyntiyhteenvedot, ja selkeästi käynnillä ollessani näen, että tietojani on siellä runsaasti enemmän, kuin omakannassa.

En usko, että kaikkia tietoja luovutetaan omakantaan.

Vierailija
4/5 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne saa pyytämällä ja tarvittaessa jopa voit käydä sen pumaskan lukemassa terveyskeskuksessa. Nyt vain kysymään ja olemaan aktiivinen.

Vierailija
5/5 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne saa pyytämällä ja tarvittaessa jopa voit käydä sen pumaskan lukemassa terveyskeskuksessa. Nyt vain kysymään ja olemaan aktiivinen.

Kiitos. Olen siis huomannut, että kipulääkkeinä minulle tarjotaan enää vain buranaa ja panadolia, ja lääkäri oli viimeksi syksyllä kirjoittamassa minulle panacod reseptiä, kunnes luki jotain, ja muutti sen buranaksi.

Viimeksi olen tarvinnut kipulääkettä 3 vuotta sitten, jolloin lääkäri kirjoitti panacod reseptin. En ole koskaan uusinut niitä, enkä hakenut useita peräkkäin. Vain tarpeeseen.

En ymmärrä itse yhtään, mistä rajoitukset voisi johtua, joten haluan katsoa tietoni läpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä