Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Neulooko kukaan nykysin enää sukkia? Oliskohan sellasille ostajia?

Vierailija
27.03.2006 |

Olen itse innokas neulomaan ja ajattelinkin jos koittaisi myydä kivoja ja värikkäitä lasten ja aikuisten sukkia.... Mitä mieltä ootte, olisko kysyntää? Ja tietty ihan sopuhintaan, ei mitään hirmu arvokkaita! =)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Haluaisin myydä niitä sukkia, mutta hinta on ongelma, eli langat on kalliita, ei pääse paljoakaan voitolle, sillä meneehän sukkaparin neulomiseen jonkin verran aikaakin...

Vierailija
2/6 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata!

Minulla on liike jossa on kaikenlaista käsin neulottua plus lankoja ja neule- ja ompelutarvikkeita. Eniten menee lankoja kaupan, neuleita ei juuri ollenkaan vaikka hinnat ovat tosi alhaiset siihen nähden mitä mene materiaalikustannuksiin ja työhön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi villasukkien kuluttaja. Äiti ei enää kauaa voi kutoa ja mistä sitten uusia sukkia? Kylmät jalat vaativat villasukkia sisällä näin talvisin.

Vierailija
4/6 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuloohan nuo mummelit edelleen sukkia myyntiin. Kun lankojen hintaan vertaa niin eipä jää juuri tekopalkkaa.

Vierailija
5/6 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mummo neuloo, ei tartte ostaa.

Erillaisilla markkinoilla ainakin täällä Helsingissä, ite neulotut sukat, lapaset ja pipot tekee tosi hyvin kauppaa.

Vierailija
6/6 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä myyjäisissä että netissä. Ongelma on hinta. Monet olisivat valmiita maksamaan sukkaparista korkeintaan 6 euroa. Tosin löytyy kyllä myös ihmisiä, jotka arvostavat käsityön hieman korkeammalle.