Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Venykkeet nuoren korvissa. Palautuvatko?

Vierailija
16.05.2017 |

Teini on on onnistunut tekemään tietämättäni n.sentin venykkeet korviinsa pitkän tukan avulla. Hyi helv... ja iski paniikki. Palautuuko ne normi korviksi ja reijiksi? ? En ikinä suostu maksamaan korjausleikkaukseta. Ihan hirveet. Tietääkö joku? Tyttö 14v.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne mitään kiinni palaudu ainakaan - sorge...

Vierailija
2/18 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei palaudu, vaatii plastiikkakirurgia. Olen nähnyt tosi hurjia, mm auringossa palaneet lerpakkeet, kun kivun takia ollut pakko ottaa tappi pois.

Silti helpommin korjattavissa kuin teini-iän hulluudessa otetut tatuoinnit. Maksaa sitten itse korjauksen kun tulee järkeä päähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei palaudu ja vaikea korjata plastiikkakirurgiallakaan.

Vierailija
4/18 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10mm venytykset voi hyvinkin palautua, varsinkin nuorella

Vierailija
5/18 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippunee korvista ja kuinka isot venytykset, että voivat ihan hyvin vielä palautuakin. Jos ei, voi hoitaa kirurgisesti.

Vierailija
6/18 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, kyllä sen lerpakkeen umpeen saa, mutta korvalehden muoto on sitten mitä on tai miten sattuu parantumaan.

Vierailija
7/18 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän näköisiä, kuin peräaukkoja, olevia korvia olen nähnyt korjattavan plastiikkakirurgisesti. Palautuminen on hyvin yksilöllistä. Sen sentin reijät tuskin palautuvat nätiksi. Epäilen että "peppureijät" jää korviin. Kamala muoti!

Vierailija
8/18 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu 12mm venytys, ei ole palautunut täysin. Ei se mitenkään lerpata eikä sellaisenaan näytä rumalta, muttei ole "normaalikaan" korvareikä. Estää esim monien korvisten käytön.

Vierailija
9/18 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat noin sentin halkaisijalta. Itse vihaan niitä yli kaiken. Vaikka se tatuointikin ennemmin. Itse olen pyrkinyt siihen, että korvat ei veny. Nyt vasta kun ikää 45v, niin olen joskus käyttänyt korviksia, jotka painavat sen verran, että korvanlehti hiukan roikkuu. Siis vain juhlissa..

Ap.

Vierailija
10/18 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei palaudu, vaatii plastiikkakirurgia. Olen nähnyt tosi hurjia, mm auringossa palaneet lerpakkeet, kun kivun takia ollut pakko ottaa tappi pois.

Silti helpommin korjattavissa kuin teini-iän hulluudessa otetut tatuoinnit. Maksaa sitten itse korjauksen kun tulee järkeä päähän.

Parempi olisi tuossa tapauksessa vaikka tribaali selässä tai tatuointi käsivarressa. Tatuoinnin voi vielä peittää eikä se ole todellakaan yhtä kuvottava kuin venytetyt korvalehdet. Näin kerran teinipojan jolla oli korvalehtiin venytetty valehtelematta 5 cm reiät. Tatuoinnit ja lävärit vielä ymmärrän mutta mistä tua todella hämärä trendi on Suomeen tullut. Tapahan on peräisin joiltakin kivikaudessa eläviltä alkuasukkailta.

Vierailija
11/18 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei palaudu itsekseen, mutta leikkauksella niistä saadaan vielä ihan ok korvanlehdet. Korjausleikkauksia ei tehdä julkisella puolella, vain yksityisellä, eli joudut kyllä maksamaan siitä.

Vierailija
12/18 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä korjausleikkaus suhteellisen helppo on, mutta julkisella niitä ei tehdä.

Vierailija
13/18 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut useita nättejä ja kalliitakin kultaisia nappeja tytölle, kun halusi vänkäämällä reiät 12 vuotiaana. Silloin ei niitä edes käyttäny, ja luulin et reiät menny umpeen. Nyt sit tällästä.

Ap.

Vierailija
14/18 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksa. En tosiaan. Tyttö saa vastata, kun kysymättä teki.

Ap.

Vierailija
15/18 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut, että suunnilleen tuo sentti olisi se "maaginen raja", jonka jälkeen eivät enää palaudu suht normaalin näköisiksi. Joskus kauan sitten kaverini juuri mainitsi tuon, että tuo on se raja, jonka jälkeen ei voi "perääntyä", ja piti siksi omat venytyksensä 9 mm:ssä.

Useammallakin kaverillani oli nuorena venytykset silloin 00-luvun loppupuolella, mutta muilla ei ollut noin isoja, vaan ehkä puolisenttisiä tai vähän päälle. Heillä on nykyään ihan nätit korvat ja vain tavalliset korvakorut niissä rei'issä. Tuota 9 mm venyttäjää tai korviaan en ole nähnyt vuosiin, niin en osaa tilanteestaan sanoa.

Vierailija
16/18 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattokaas tää Monami Frostin video, esimerkki ylivenytetyistä korvarei'istä. Yyh.

Vierailija
17/18 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle 8mm palautuu

Vierailija
18/18 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Let the girl bee. Jos sun tytär niistä tykkää niin anna niiden korvien olla. Ne ei ole sinun korvat vaan sun tyttären. Jos sitä myöhemmin ne kaduttaa niin sitten harmittaa. Olen venyttänut korviani kun olen ollut 12v. Ja nyt päättänyt niitä saada normaaliksi olen siis nyt 19v. Mutta olen rakastanut niitä niin kauan kun ne on mulla ollut. Nyt ei vaan enään omalta tunnu, mutta en kadu. Ja kyllä ne siitä kutistuu. Riippuu kellä ihmisestä miten ne kutistuu. Mutta sen pitäisi olla sun tyttären oma päätös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän