Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako luovuttaa kumppanin etsintä jos on vielä 29-vuotiaanakin sinkku?

Vierailija
16.05.2017 |

Eikä toivoakaan treffeille pääsystä, kihloista ym

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Olettaen että haluat kumppanin.

Vierailija
2/13 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se etsimällä löydykään. Mä olen törmännyt kumppaniin aina niin ettei  todellakaan ollut haku päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä ikä Ei ole este mutta jos sinulla on muitakin haittoja (ylipaino, pienet tulot, huono hygienia , ikävä ulkonäkö, huono sängyssä) alkaahan tuo olla epätoivoista.

Vierailija
4/13 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nainen, niin toivoa on aina. Ei haittaa kokemattomuus seksissä tai suhteissa, se on vaan plussaa. Jos taas olet mies, niin kyllä ne viimeiset hetket alkaa olemaan käsillä. 30+ vuotiaana et varmasti kelpaa enää yhdellekään naiselle, jos et ole mitään suhdeviritystä jo aiemmin kehittänyt. Kokemattomuus on pahin turn-off miehessä, mitä vaan voi olla!

Vierailija
5/13 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kannata luovuttaa, mutta jos naimisiin haluat niin älä kutsu (tulevaisuutesi) miestä puolisoksi avoliitossa, vaan poikaystäväksi. Muuten ei kannata painostaa, mutta rajan pitää olla selvä. Ihanteellisinta olisi, että yhteen muutetaan vasta kihloissa (häitä jo suunnitellaan) aikaisintaan.

Vierailija
6/13 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovuta.

Vierailija
7/13 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Mies 29v + hamsteri!

Vierailija
8/13 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se etsimällä löydykään. Mä olen törmännyt kumppaniin aina niin ettei  todellakaan ollut haku päällä.

Tää uskomaton liirumlaarumhömppä toimii vain naisilla ja komeilla miehillä. Jos tavallinen mies lopettaa etsinnän ei kukaan kaipaa tai hae kotoa.

Vierailija
9/13 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet nainen, niin toivoa on aina. Ei haittaa kokemattomuus seksissä tai suhteissa, se on vaan plussaa. Jos taas olet mies, niin kyllä ne viimeiset hetket alkaa olemaan käsillä. 30+ vuotiaana et varmasti kelpaa enää yhdellekään naiselle, jos et ole mitään suhdeviritystä jo aiemmin kehittänyt. Kokemattomuus on pahin turn-off miehessä, mitä vaan voi olla!

Ajattelevatko jotkut oikeasti näin? Minulle kyllä kelpasi kokematon mies, vaikka olisi 30+...

Vierailija
10/13 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä ikä Ei ole este mutta jos sinulla on muitakin haittoja (ylipaino, pienet tulot, huono hygienia , ikävä ulkonäkö, huono sängyssä) alkaahan tuo olla epätoivoista.

Pidän itsestä huolta ja nukun sängyssä mieluiten. Minua on kritisoitu hiljaiseksi ja tylsäksi.

Vierailija
11/13 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi Mies 29v + hamsteri!

Olen nainen!!

Vierailija
12/13 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin täysin kokematon 36v asti. Ei siis mitään pusuja, tapailuja, en ollut edes pitänyt ketään kädestä. Sitten ihan klassisesti baarista löysin kumppanin. Otin minkä sain ja oikein onnellinen olen.

Vierailija
13/13 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat miehet on jo viety tuossa iässä mutta vielä voit löytää jonkun suht täyspäisen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi