Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkio-opisto vai Etelä-Pohjanmaan opisto (kauppatieteiden linja)

Vierailija
16.05.2017 |

Onko kukaan kuullut/onko kellään omakohtaisia kokemuksia jommasta kummasta/kummastakin opistosta, erityisesti kauppatieteiden linjasta? Mikä niissä oli hyvää/huonoa? Kumpi olisi parempi vaihtoehto? Kiitos kaikille vastanneille!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin alkiolla kulttuuriantropologiaa. Tykkäsin opistosta ja yhteishenki oli hyvä. Tuosta linjasta en osaa sanoa. Lisäksi alkiolla hyvät tilat ja kannustavat opettajat. E-p:llä olen ollut vain kesäkursseilla niin siitä en tiedä sen enempää. Alkiolla myös aivan huippuruoat! Kyllä kaipaan niitä aikoja vaikka siitä ei niin kovin montaa vuotta olekaan aikaa.

Vierailija
2/14 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelin alkiolla kulttuuriantropologiaa. Tykkäsin opistosta ja yhteishenki oli hyvä. Tuosta linjasta en osaa sanoa. Lisäksi alkiolla hyvät tilat ja kannustavat opettajat. E-p:llä olen ollut vain kesäkursseilla niin siitä en tiedä sen enempää. Alkiolla myös aivan huippuruoat! Kyllä kaipaan niitä aikoja vaikka siitä ei niin kovin montaa vuotta olekaan aikaa.

Kiitos vastauksesta! :) itse olen vähän kallistunut Alkion puolelle mutta halusin ottaa selvää myös eposta.. Minkälaista siellä oli asua?

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkio todellakin. Yhteishenki, ruuat ja tapahtumat huikeita! :) ja mun kokemukset sijoittuu aikaan muutama vuosi sitten! :) asuminen perus kämppisasumista,tuurista riippuu oma kämppis, mutta en kuullut oikeastaan keneltäkään että olisi ollut ongelmia :)

Kiinnostaisi tietää minä vuosina edellinen on ollut sielä :D

Vierailija
4/14 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkio todellakin. Yhteishenki, ruuat ja tapahtumat huikeita! :) ja mun kokemukset sijoittuu aikaan muutama vuosi sitten! :) asuminen perus kämppisasumista,tuurista riippuu oma kämppis, mutta en kuullut oikeastaan keneltäkään että olisi ollut ongelmia :)

Kiinnostaisi tietää minä vuosina edellinen on ollut sielä :D

Näin olen tosiaan kuullut, hyvä saada vahvistusta asialle! :) mites kahdeksan(?) hengen yhteiskeittiöt, missä kunnossa ne ovat olleet...? :D miten vaikea on saada sieltä rivarista itselleen yhden hengen huonetta? Ainakin olin katsovinani Alkion nettisivuilta että siellä on niitä 8 hengen yhteiskeittiökokonaisuuksia ja sitten vähän kauempana joitain rivitaloasuntoja?

AP

Vierailija
5/14 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa Alkio-opistolla ollut, kaiken kaikkiaan kivaa oli. Sekin tietty vaikuttaa onko huonekaveri/ oma huone.  Jos joku asia harmittaa niin olisin voinut juoda vähän vähemmän.

Vierailija
6/14 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ite 2010 t. Ensimmäinen vastaaja. Kimppakämpät hyvässä kunnossa, ne huonoimmat on tietääkseni otettu pois käytöstä tässä parin vuoden aikana (ei varma tieto). Mutta siis todella hyvä oli asua siellä! Ja yhden hengen huoneita ilmeisesti (?) suht helppo saada ainakin jos sille on jokin hyvin perusteltu syy miksi näin haluaa. Itse asuin kämppiksen kanssa niin en siitä niin paljoa tiedä. Ja yhteiskeittiö, noh. Pitää vain huolen siitä että säännöt toimii, jokainen vie vuorollaan roskat ym nii. Eiköhän se siitä :)

Vierailija
7/14 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-P on vähemmäm korvessa. Tein kas siellä. Alkiollakin käyty.

Vierailija
8/14 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-p se vasta korvessa onkin :D junalla sjoella ja siitä jollakin harvakseltaan menevällä bussilla Ilmajoelle. Jkylä sentään keskeinen kaupunki ja Korpilahdelle menee kuitenkin busseja useammasta suunnasta t. Molemmissa kaupungeissa asunut.

Vierailija
9/14 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kanssa Alkio-opistolla ollut, kaiken kaikkiaan kivaa oli. Sekin tietty vaikuttaa onko huonekaveri/ oma huone.  Jos joku asia harmittaa niin olisin voinut juoda vähän vähemmän.

I feel u! :-D

Vierailija
10/14 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahha 😄😄

Vierailija
11/14 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
12/14 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita?

Vierailija
13/14 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

E-p se vasta korvessa onkin :D junalla sjoella ja siitä jollakin harvakseltaan menevällä bussilla Ilmajoelle. Jkylä sentään keskeinen kaupunki ja Korpilahdelle menee kuitenkin busseja useammasta suunnasta t. Molemmissa kaupungeissa asunut.

Hyvä tietää 😄

Vierailija
14/14 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-Pohjanmaan opiston rehtori palkkaa porukkaa omista kavereistaan ja siten monet opettajat eivät osaa opettaa. Ruuan taso myös heikentynyt edellisistä vuosista. Keskellä korpea ja lähimpään kauppaan on noin 5km. Sisäilmaongelmat myös tulleet tutuksi, etenkin vanhassa päärakennuksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän