Kertokaa rehellinen mielipide, voinko mennä tässä mekossa vieraaksi häihin? Onko liian valkoinen?
http://i.ebayimg.com/00/s/MTYwMFgxMjM1
Miehen serkun häät kyseessä jos sillä on jotain merkitystä.
Kommentit (23)
Mennään sitten suoraan ebayn sivulle. Mekko numero kolme, valkoisella pohjalla sinisiä kukkia. Onko liian valkoinen, auttaako musta bolero ja asusteet yhtään?
Tohon ei sovi musta. Mutta ei liian valkoinen
Ei ole lainkaan liian valkoinen, sininen kukkakuvio on kuitenkin niin hallitseva.
Ei yhtään liian valkoinen eikä sekoitu morsiuspukuun. Kaunis mekko.
Ei ole liian valkoinen, ainakaan mun mielestä.
Ei noin kukallinen mekko minusta ole ollenkaan liian valkoinen. - Ja musta bolero on minusta, ehkä vähän liian "raskas" -kesähäihin, tuon mekon kanssa. - Asusteilla voi saada särmää, mutta ei mekko niitä välttämättä minusta kaipaa. - Mieti myös kahdesti millaiset kengät laitat.
Ap tässä, kiitti vastauksista. Tuohon mekkoon vaan ihastuin ja kesällä olisi 3 juhlat tiedossa (häät yhdet niistä) niin haluaisin jonkun sellaisen mekon mikä käy kaikkiin juhliin.
Mikä muuten sopisi boleloksi/jakuksi jos musta ei käy? Valkoista en laittaisi ja sinisiä ei paljoa ole tarjolla. Myöskään valkoisia kenkiä en laittaisi, häihin ainakaan. Mustia pitsikenkiä ajattelin :)
Noi on aika arkisia mekkoja ja laatukin on vähän niin ja näin. Olen nähnyt "luonnossa". Oletko katsonut esim chichilondon.com valikoimaa, siellä on edullisia mekkoja mutta paljon juhlallisemman oloisesta matskusta.
Bolero joku mekon kukkien väreistä.
Siis tuolls on mekot 5-20 puntaa..? Varmaan tosi laadukkaita..tai ehkä ne on kertismekkoja.
No mustat kengät käy aina. Mustaa boleroa kyllä en laittaisi. Tuo mekko on niin heleän kesäinen. Sininen olisi hyvä, mutta jos ei löydy, niin entäs joku hartiahuivi tms.
Vierailija kirjoitti:
Noi on aika arkisia mekkoja ja laatukin on vähän niin ja näin. Olen nähnyt "luonnossa". Oletko katsonut esim chichilondon.com valikoimaa, siellä on edullisia mekkoja mutta paljon juhlallisemman oloisesta matskusta.
Tilasin jo ensin mustalla pohjalla olevan mekon tuolta myyjältä, ja koko pitikin paikkansa (tilasin 2kokoo isomman kun suome kokojen mukaan olisin) joten se on liian iso mulle. Siksi aattelin tilata uuden ja nyt samalla eri kuosilla ja pienentää liian ison jos on tarvetta. Ainakin se mekko vaikutti suht hyvältä, vahva ja laadukkaan oloinen kangas.
Ap
Ei näy kuva