Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko lentäemännän työhakemukseen laittaa toivomuksia, mille reittilennoille tahtoisi mennä töihin?

Vierailija
16.05.2017 |

Vai miten se homma toimii?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin! Aina kannattaa ilmoittaa ne kohteet, mihin suostuu lentämään. Saavat sitten miettiä ohjelmat kaikille valmiiksi.

Vierailija
2/14 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista kirjoittaa hakemukseen että haluat lentäemännäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mutta ei huomioida mitenkään.

Vierailija
4/14 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi siihen laittaa jos haluaa. Siinä voi myös haistatella mikäli siltä tuntuu.

Vierailija
5/14 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin! Aina kannattaa ilmoittaa ne kohteet, mihin suostuu lentämään. Saavat sitten miettiä ohjelmat kaikille valmiiksi.

Aloittaako ne sitten reitin kokonaan alustakin, jos  sinne olisi halukkaita emäntiä? Riittääkö yksi, joka ilmoittaa, että tahtoisi jollekin tietylle reitille, niin avataanko se sillä perusteella?

Vierailija
6/14 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasen toiveen kanssa hakemukses lentää äkkilähtönä mappiin Ö

Vierailija
7/14 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös sopivia työvuoroja voi pyytää. Ei viikonloppuja ja juhlapyhiä. Vain bisnesluokkaan, ei lomalentoja känniläisineen.

8/14 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu muodollisesta pätevyydestäsi ja palveluhalukkuudestasi.

Vierailija
9/14 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhimmat kääkät laitetaan lentämään parhaita reittejä, kuten Thaimaa, USA. Ei kyllä millään lentoyhtiöllä ole Aasian reiteillä niin vanhaa ja hyvin riippunutta kalustoa kuin Finskillä. Olen nainen, mutta silti minusta olisi mukavaa, jos minua palvelisi nuori ja nätti tyttö, kuten esim Thai Airwaysillä, eikä leipääntynyt mummo. Erityisen nolostuttava on se blondi ikäneito Finskin koneiden tv-mainoksissa, jotka pyörii koneiden sisällä. Myötähäpeä. Tuo on valitettavasti sellainen ammatti, jossa pitäisi olla nuori ja nätti-lisäksi nuorten reaktiot ovat nopeampia vaaratilanteissa.

Vierailija
10/14 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

luultavasti voit jos osaat jotain erikoista kieltä täydellisesti. englanti , ranska tai espanja on ihan perus.

Vierailija
11/14 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhimmat kääkät laitetaan lentämään parhaita reittejä, kuten Thaimaa, USA. Ei kyllä millään lentoyhtiöllä ole Aasian reiteillä niin vanhaa ja hyvin riippunutta kalustoa kuin Finskillä. Olen nainen, mutta silti minusta olisi mukavaa, jos minua palvelisi nuori ja nätti tyttö, kuten esim Thai Airwaysillä, eikä leipääntynyt mummo. Erityisen nolostuttava on se blondi ikäneito Finskin koneiden tv-mainoksissa, jotka pyörii koneiden sisällä. Myötähäpeä. Tuo on valitettavasti sellainen ammatti, jossa pitäisi olla nuori ja nätti-lisäksi nuorten reaktiot ovat nopeampia vaaratilanteissa.

Valitettavasti kuvittelet nyt itsestäsi liikoja.

Vierailija
12/14 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu et voi.

Vierailija
13/14 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan vain Helsinki-Miami-reitille ja niin, että aina ollaan viikko perillä Miamissa.

14/14 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin pätevämpi vanha kääkkä kuin juuri uunista tullut kokematon nuori likka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan