Voiko lentäemännän työhakemukseen laittaa toivomuksia, mille reittilennoille tahtoisi mennä töihin?
Kommentit (14)
Muista kirjoittaa hakemukseen että haluat lentäemännäksi.
Voi, mutta ei huomioida mitenkään.
voi siihen laittaa jos haluaa. Siinä voi myös haistatella mikäli siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin! Aina kannattaa ilmoittaa ne kohteet, mihin suostuu lentämään. Saavat sitten miettiä ohjelmat kaikille valmiiksi.
Aloittaako ne sitten reitin kokonaan alustakin, jos sinne olisi halukkaita emäntiä? Riittääkö yksi, joka ilmoittaa, että tahtoisi jollekin tietylle reitille, niin avataanko se sillä perusteella?
Sellasen toiveen kanssa hakemukses lentää äkkilähtönä mappiin Ö
Myös sopivia työvuoroja voi pyytää. Ei viikonloppuja ja juhlapyhiä. Vain bisnesluokkaan, ei lomalentoja känniläisineen.
Riippuu muodollisesta pätevyydestäsi ja palveluhalukkuudestasi.
Vanhimmat kääkät laitetaan lentämään parhaita reittejä, kuten Thaimaa, USA. Ei kyllä millään lentoyhtiöllä ole Aasian reiteillä niin vanhaa ja hyvin riippunutta kalustoa kuin Finskillä. Olen nainen, mutta silti minusta olisi mukavaa, jos minua palvelisi nuori ja nätti tyttö, kuten esim Thai Airwaysillä, eikä leipääntynyt mummo. Erityisen nolostuttava on se blondi ikäneito Finskin koneiden tv-mainoksissa, jotka pyörii koneiden sisällä. Myötähäpeä. Tuo on valitettavasti sellainen ammatti, jossa pitäisi olla nuori ja nätti-lisäksi nuorten reaktiot ovat nopeampia vaaratilanteissa.
luultavasti voit jos osaat jotain erikoista kieltä täydellisesti. englanti , ranska tai espanja on ihan perus.
Vierailija kirjoitti:
Vanhimmat kääkät laitetaan lentämään parhaita reittejä, kuten Thaimaa, USA. Ei kyllä millään lentoyhtiöllä ole Aasian reiteillä niin vanhaa ja hyvin riippunutta kalustoa kuin Finskillä. Olen nainen, mutta silti minusta olisi mukavaa, jos minua palvelisi nuori ja nätti tyttö, kuten esim Thai Airwaysillä, eikä leipääntynyt mummo. Erityisen nolostuttava on se blondi ikäneito Finskin koneiden tv-mainoksissa, jotka pyörii koneiden sisällä. Myötähäpeä. Tuo on valitettavasti sellainen ammatti, jossa pitäisi olla nuori ja nätti-lisäksi nuorten reaktiot ovat nopeampia vaaratilanteissa.
Valitettavasti kuvittelet nyt itsestäsi liikoja.
Mä haluan vain Helsinki-Miami-reitille ja niin, että aina ollaan viikko perillä Miamissa.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin pätevämpi vanha kääkkä kuin juuri uunista tullut kokematon nuori likka.
Juuri näin! Aina kannattaa ilmoittaa ne kohteet, mihin suostuu lentämään. Saavat sitten miettiä ohjelmat kaikille valmiiksi.