Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuppisuu töissä

Vierailija
16.05.2017 |

Miten paljon keskustelette töissä kahvilla niitä näitä työkavereiden kanssa? Onko teistä outoo jos joku ei puhu tai kommentoi oma-aloitteisesti keskusteluja? Tuntuu etten keksi mitään sanottavaa :/ Miten voisin luontevasti liittyä keskusteluihin vai onko pakko? Haluaisin tutustua ihmisiin,mutta sosiaaliset tilanteet väsyttävät ja menen niissä jotenkin aina lukkoon. :/ Onko muita samanlaisia? Vinkkejä? En edes ole mikään kovin hiljainen ihminen,mutta jännitän isoja ryhmiä ja väsyn sosiaalisessa kanssa käymisessä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen opetellut höpöttämään kahvipöydässä. Se on eräänlainen rooli. Raskas sellainen. Mieluiten olisin hiljaa mutta aina muut kyselee jotain tai alkaa mulkoilla ja kiusata. Pakko siis yrittää. Hoitoalalla olen, jos joku sitä miettii.

Vierailija
2/4 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanlainen. Mutta olen vain hyväksynyt sen että minulla ei ole mitään henkilökohtaista yhteistä työkavereideni kanssa. Kavereiden kanssa olen sitten sen joukon äänekkäin ja se riittää minulle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelen jos juttua syntyy. Toisaalta kyllä nautin hiljaisuudesta. Ja harvoin kyllä edes ehtii kahvihuoneesta nauttia.

Lastentarhanopettaja

Vierailija
4/4 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä töissä pitäisi puhua muiden kanssa muista kuin työhön liittyvistä asioista, jos ei kiinnosta? Töitähän siellä ollaan ensisijaisesti tekemässä eikä keskustelemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä