FINISH // CAN 5 - 2 FIN
Kommentit (54)
Suomi voittaa rankkareissa, tulos 3-2
Naiivit pessimistit äänestivät Kanadaa.
Kuulosti ihan hai- tai delfiinisäilykkeeltä (can o(f) fin).
Suomen esityksillä kanada saa olla edellisillan pubissa ja silti voittaa aamupelin.
Mä en osaa sanoa. Mulla on ennakkoaavistus ekan erän teurastuksesta, jolloin Kanada tekee 15 min sisään 4-0 ja sitten kaks muuta erää pelaillaan ja lähdetään tosi hitaasti maalin takaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en osaa sanoa. Mulla on ennakkoaavistus ekan erän teurastuksesta, jolloin Kanada tekee 15 min sisään 4-0 ja sitten kaks muuta erää pelaillaan ja lähdetään tosi hitaasti maalin takaa.
flying - v
Vierailija kirjoitti:
Miten niin pessimistit? Minä olen ainakin Kanadan puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
flying - v
... on hieno kitara.
Suomi vie 2-1.
Nyt niitä havuja prkle!
Ylivoimaa 8 sek ja Kanada siirtyy johtoon :D
Vierailija kirjoitti:
VÄÄRIN ! Moni sekoittaa realistit ja pessimistit
Canada on jääkiekon jättiläinen, ja se on niiden kansallisurheilulaji ja huippuluokan ammattilaisia löytyy vaikka kuinka ja paljon toisin kuin pienestä Suomesta.
Turnauksen yksittäisessä pelissä voi tietysti käydä miten tahansa mutta kyllä tietyt faktat täytyy myöntää vaikka katsoisi asiaa kuinka sinivalkoisten lasien läpi.
Tietysti toivon Suomen pärjäävän mutta olen myös realistinen ja ymmärrän että niin ei nyt todennäköisesti tapahdu vaikka sitä kuinka toivoisin.
Saitko kiinni mikä oli jutun ns Punainen Lanka ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VÄÄRIN ! Moni sekoittaa realistit ja pessimistit
Canada on jääkiekon jättiläinen, ja se on niiden kansallisurheilulaji ja huippuluokan ammattilaisia löytyy vaikka kuinka ja paljon toisin kuin pienestä Suomesta.
Turnauksen yksittäisessä pelissä voi tietysti käydä miten tahansa mutta kyllä tietyt faktat täytyy myöntää vaikka katsoisi asiaa kuinka sinivalkoisten lasien läpi.
Tietysti toivon Suomen pärjäävän mutta olen myös realistinen ja ymmärrän että niin ei nyt todennäköisesti tapahdu vaikka sitä kuinka toivoisin.
Saitko kiinni mikä oli jutun ns Punainen Lanka ?
Jos yhtään katsoit Suomen peliä Sveitsi vastaan tajuaisit, että ei ole mitään realismia että Kanada voittaa Suomen. Se on joko tai. Ja opettele oikeinkirjoitusta, se on suomeksi ihan Kanada, ei Cäänädä.
Jos tietäisit tämän vuoden joukkueista ylipäätään mitään, tietäisit myös että Kanadalla on B-joukkue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin pessimistit? Minä olen ainakin Kanadan puolella.
Niin varmaan oletkin, koska olet äärimmäisen lapsellinen, uhmaikäisen tasolla oleva protestoija sekä maanpetturi.
Oli Kanadan joukkue A, B tai C niin joka tapauksessa monta kertaa parempi kuin Suomen joukkue ja vie voiton helposti jos vain haluaa :)
Ärsyttävän ylimielinen ilme tuolla Kanadan maalintekijänä! Perkele!
Miksi Halonen ei laita juristeja tutkimaan tuomareiden salaliittoa?
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävän ylimielinen ilme tuolla Kanadan maalintekijänä! Perkele!
Miksi ei olisi? Tietää, että on parhaita lajissaan ja maailman parhaasta maasta kotoisin♥️
Kanada voittanee mutta vasta jatkoajalla.