Tänään sitten suutelin lääkäriäni
Tilanne tuli ihan puun takaa, vaikka kyllähän minä tietysti jotain osasin odottaakin.
Olen tänne kirjoitellut aiemmin ihastuksestani siis..
Yhä hämilläni. Se oli ihan erilaista kun osasin odottaa.
Kommentit (42)
Kerkesikö hälyttämään vartijat ennenkuin juoksit pihalle?
Vierailija kirjoitti:
Mahtoi lääkäri pelästyä, kun kävit päälle?
Ei, hän jäi siihen ja hymyili. Itse lähdin aika vikkelään lopuksi ja pahoittelin. Sanoin että hänen täytyy saada tehdä työnsä rauhassa. Ap
Ja mitä sitten kävi? Havahduitko harhoistasi?
Älä välitä, minäkin olen vähän ihastunut lääkäriini. Mikä on sairasta koska kyseessä on vanhempi saksalainen mies joka puhuu epäkunnioittavasti. Pidä vastedes tuollaiset omassa päässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, hän jäi siihen ja hymyili. Itse lähdin aika vikkelään lopuksi ja pahoittelin. Sanoin että hänen täytyy saada tehdä työnsä rauhassa. Ap
Nimenomaan TYÖNSÄ.Sinä olet hänen maksava asiakkaansa.
Minä olen mies ja sain tänään houkuteltua lääkärin tutkimaan eturauhaseni vaikka siinä ei ole mitään vikaa
En oikein tiedä, tuntui oudolta. Vaikka ihastunut olen tietenkin edelleen. Miten uskallan nyt katsoa omaa miestä silmiin? Ap
Minun ex-mieheni pettikin minua lääkärinsä kanssa.
Olipas huono provo. Vähän ällöttäväkin.
Aika moni taitaa ihastua lääkäriinsä tai hoitajaansa tai terapeuttiinsa. Ihan luonnollista. Hoitavan tahon koskettelua ei silti pidetä sopivana.
Vastasiko hän suudelmaan vai, oliko vaan passiivisesti paikallaan?
Vierailija kirjoitti:
Hoitosuhde loppui samantien.
Ja muuttui avoliitoksi.
Nyt vaan AP pidät kiinni tarinasta miten lääkäri suuteli sinua äkkiä! Tee asiasta julkinen jos lääkäri ei rupea olemaan sinun kanssa.
Ap, oletko ikinä kuullut termistä tunteensiirto?
Putosiko lattialle pikkuhousut vai ainoastaan stetoskooppi?
Vierailija kirjoitti:
No kerro nyt miten tilanne eteni?
Törmäsimme sellaisissa portaissa. Hän näki minut heti ja tervehti kuten yleensä. Minä en huomannut tarpeeksi ajoissa ja kävelin melkein häntä päin. Hän hymyili leveästi ja katsoi päästä varpaisiin. Sitten olin idiootti ja ajattelin että nyt tai ei koskaan ja lähennyimme vähän ja pussasin. Kukaan ei nähnyt kun hän oli tulossa P-ketroksesta ja siellä yleensä hiljaista. Ap