Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä työ sopisi älykkäälle yliopisto-dropoutille?

Vierailija
16.05.2017 |

Fyysisiltä ominaisuuksiltani olen keskitasoa ja tarkoitus olisi toistaiseksi pysyä Suomen rajojen sisäpuolella perhesyistä. Älykkyys on Mensa-tasoa testien mukaan. Olen jämähtänyt IT-alan työhön, jossa olen ns. "tyhjäkäynnillä" ja hieman turhautunut, vaikka hoidankin työni hyvin. Haluaisin lisää haasteita sekä luovuutta ja ongelmanratkaisutaitoja vaativaa työtä mieluiten. Kaikki vinkit ovat tervetulleita.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perusta joku yritys joka lanseeraa jonkun uuden keksinnön, näinhän ne on tehneet muutkin dropoutit, ehkä kyllä sua älykkäämmät, kuten vaikka Steve Jobs ja Richard Branson..

Tämä ehkä kuulostaa jo brassailulta, mutta olen miettinyt tätäkin. Varsinkin joskus aiemmin riitti niitä ideoitakin. Tosin olen aika ujo tyyppi ja oman firman johdossa toimiminen ja kaikki siihen liittyvä vaatii myös sosiaalisia taitoja. Mun olisi pitänyt laittaa aloitukseen, että olen tuskallisen ujo, vaikka sitä eivät ulkopuoliset ehkä arvaakaan. Mutta sosiaaliset tilanteet vievät hirveästi voimia. Sovisin parhaiten johonkin melko itsenäiseen ja yksinäiseen hommaan, vaikka mielelläni kommunikoinkin ihmisten kanssa ja pidän sitä tärkeänä. Mutta mieluusti pysyttelen taustalla ja melko passiivisena sellaisissa tilanteissa.

Vierailija
22/22 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perusta joku yritys joka lanseeraa jonkun uuden keksinnön, näinhän ne on tehneet muutkin dropoutit, ehkä kyllä sua älykkäämmät, kuten vaikka Steve Jobs ja Richard Branson..

Tämä ehkä kuulostaa jo brassailulta, mutta olen miettinyt tätäkin. Varsinkin joskus aiemmin riitti niitä ideoitakin. Tosin olen aika ujo tyyppi ja oman firman johdossa toimiminen ja kaikki siihen liittyvä vaatii myös sosiaalisia taitoja. Mun olisi pitänyt laittaa aloitukseen, että olen tuskallisen ujo, vaikka sitä eivät ulkopuoliset ehkä arvaakaan. Mutta sosiaaliset tilanteet vievät hirveästi voimia. Sovisin parhaiten johonkin melko itsenäiseen ja yksinäiseen hommaan, vaikka mielelläni kommunikoinkin ihmisten kanssa ja pidän sitä tärkeänä. Mutta mieluusti pysyttelen taustalla ja melko passiivisena sellaisissa tilanteissa.

Jos ideoita riittää, niin kirjoita  joku tietokirja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla