Vesi kyllä tehokas ummetus lääke oikeesti :D! En oo ikinä tajunnu miten tehokkaasti oikesti vie ummetuksen
Oon aina ajatellu vaa et joo joo niin varmaa. Mutta nyt todistin asian aivan itse.
Aina jos mulla on ollut pieni parin päivän ummetus niin jos juon edellisenä päivänä ylimäärisenä 1-2l vettä normi juomisten lisäksi niin mahaa toimii seuraavana päivänä aivan itsestään :D
Ja mikä parasta saat suolesi tyhjenemään luonnollisesti eikä tule mitään laksatiivien aiheuttamaa ripulia.
Kommentit (5)
Niin tai ehkä vesi ei ole mikään ummetuslääke vaan normaalia asia jota ihminen tarvii.
Jos ap:lle jotenkin erikoista et juo 1 -2 l vettä /pv niin ei mikään ihme jos suolesi kenkkuilee.
Meikämandoliinon suoli toimii hyvin! Paska lentää. Juon vettä ainakin 2l päivässä. Kusikin kiiltää, ja aineenvaihdunta huutaa HALLELUJAA!
Jos sinulla on toistuvasti ummetusta, joka korjaantuu veden juomisella, juot jatkuvasti liian vähän. Sinun pitäisi juoda JOKA PÄIVÄ ilmeisesti ainakin litra enemmän kuin juot tavallisesti, eikä odottaa ummelle menoa ja juoda vasta sitten. Ei ole mitenkään normaalia, että ihmisellä on toistuvaa ummetusta. Se merkitsee, että ravinto on vääränlaista ja/tai nesteytys niukkaa tai että on jokin sairaus.
Lisää veden juomisrutiineja päivääsi. Juo esim. aina kahvin kanssa lasi vettä, aina kotiin tullessa, aamulla tms. Kun teet veden juomisesta tavan, se ei pääse unohtumaan.
Etkö pysty edes yhtä otsikkoa kirjoittamaan ilman montaa virhettä?