Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asuntolainan,remontin ja vuokran maksu

Vierailija
16.05.2017 |

Meinaa tehdä tiukkaa.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on siis remontti alotettu. Hyvä juttu.

Vierailija
2/34 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä on siis remontti alotettu. Hyvä juttu.

Hyvin pienesti kun rahaa ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää pankissa sopimassa lyhennysvapaat remontin ajaksi.

Vierailija
4/34 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko että koko remontti edes kannattaa kun mies saa siellä heti oireita. Toki voisin yksin siellä asua.

Vierailija
5/34 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko että koko remontti edes kannattaa kun mies saa siellä heti oireita. Toki voisin yksin siellä asua.

Hyvä asenne sulla. Tuskin niitä oireita enää remontin jälkeen tulee, tai teillä tietenkin on kaikki mahdollista.

Vierailija
6/34 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä asenne sulla. Tuskin niitä oireita enää remontin jälkeen tulee, tai teillä tietenkin on kaikki mahdollista.

Mies saa niin herkästi oireita että vaikea on millään remontilla niin hyväksi saada ettei saisi. Ei se ole asenteesta kiinni.

Vierailija
7/34 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räjäyttäkää se tönö maantasalle, ellei siitä edes remontoimalla saa asuttavaa. Mitä järkee teidän touhuissa on?

Vierailija
8/34 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Räjäyttäkää se tönö maantasalle, ellei siitä edes remontoimalla saa asuttavaa. Mitä järkee teidän touhuissa on?

Siitä on asuntolainaa. Missä me sitten asuisimme? miten maksaisimme lainan ja vuokran?

Vierailija
9/34 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies saa niin herkästi oireita että vaikea on millään remontilla niin hyväksi saada ettei saisi. Ei se ole asenteesta kiinni.

Mitä järkeä on sitten tuhlata niitä vähiä rahoja remontointiin? Unohtakaa koko tönö.

Vierailija
10/34 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä on sitten tuhlata niitä vähiä rahoja remontointiin? Unohtakaa koko tönö.

Miten sen noin vain voi unohtaa jos lainaa joutuu maksamaan? ei meillä ole varaa maksaa lainaan ja vuokraa samaan aikaan.

Vierailija
11/34 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te siis remontoitte taloo, missä ei remontin jälkeenkään pysty asumaan. Olen sanaton.

Vierailija
12/34 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikiliikkuja on vihdoin keksitty.

"Joudutaan asumaan loppuikä kerrostalossa, kun hometaloa ei voi enää remontoida."

"Hometalo on pakko korjata, koska meillä ei ole rahaa asua kerrostalossa."

"Meidän on muutettava kerrostaloon, kun hometaloa on tosiaan mahdoton saada kuntoon."

"Hometalo pitää silti remontoida, koska meillä ei ole rahaa asua kerrostalossa."

jne...

Vierailija
13/34 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te siis remontoitte taloo, missä ei remontin jälkeenkään pysty asumaan. Olen sanaton.

Mitä sitten ehdotat? pakko meidän on jossain asua eikä ole varaa lainaan ja vuokraan yhtä aikaa. Ja jos sen myydäkkin aikoo niin remontoiva se on.

Vierailija
14/34 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikiliikkuja on vihdoin keksitty.

"Joudutaan asumaan loppuikä kerrostalossa, kun hometaloa ei voi enää remontoida."

"Hometalo on pakko korjata, koska meillä ei ole rahaa asua kerrostalossa."

"Meidän on muutettava kerrostaloon, kun hometaloa on tosiaan mahdoton saada kuntoon."

"Hometalo pitää silti remontoida, koska meillä ei ole rahaa asua kerrostalossa."

jne...

Tässä jää jo Liedon postipakettikin toiseksi:)

Vierailija
15/34 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten ehdotat? pakko meidän on jossain asua eikä ole varaa lainaan ja vuokraan yhtä aikaa. Ja jos sen myydäkkin aikoo niin remontoiva se on.

Myytte sen purkukuntosena tontin hinnalla. Eikös se oo ihan arvostetulla alueella?

Vierailija
16/34 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myytte sen purkukuntosena tontin hinnalla. Eikös se oo ihan arvostetulla alueella?

Ei sillä tontin hinnalla vielä sitä lainaa kuitata.

Vierailija
17/34 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän on pakko olla hölmöläisvitsi:)

Vierailija
18/34 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettehän te voi sitä remontoitunakaan myydä jos siitä ei tule kunnollista (siis jos miehesikin saa edelleen oireita). Jos sitä  ei voi korjata, se pitää purkaa.

Vierailija
19/34 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä tontin hinnalla vielä sitä lainaa kuitata.

Ei varmaan.

Mutta vielä järjettömämpää on tuhlata vähiä rahoja sellaisen talon remontointiin, josta ei millään remontilla saa enää asumis- tai myyntikelpoista. Se on sama kuin heittäisi seteleitä palavaan takkaan tai vetäisi vessasta alas.

Nyt lainanmaksu vähäksi aikaa jäihin, tontti myyntiin ja kiireesti vuokra-asunnon metsästykseen.

Vierailija
20/34 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettehän te voi sitä remontoitunakaan myydä jos siitä ei tule kunnollista (siis jos miehesikin saa edelleen oireita). Jos sitä  ei voi korjata, se pitää purkaa.

Minä voisin kyllä siellä asua koska en saa oireita. Lapsi ja mies voisivat asua jossain muualla. Joka tapauksessa ei ole varaa seksä asuntolainan että vuokran maksuun eikä tontista saa niin paljoa että pystyisi asuntolainen pois maksamaan. Tilanne on tosi hankala.